Barbamama

Anbefal en flyverdragt :)

75 indlæg i dette emne

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Manden var helt solgt over videoklippet med Anna på legepladsen :loveshower :yay Så den ER købt nu :glad

Hun er også en lækker tøs, Anna :glad

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller griner.. Han kunne faktisk godt se det logiske i det - men at Melissa så blev drønulykkelig, så vi ikke fik den købt i aftes er så en anden side af sagen ;) Jeg har drømt og flyverdragter i nat :rolleyes :D Helt ærlig, hvor meget kan det lige fylde i hjernen! Men men men - NU er den bestilt :loveshower :bunny Så nu er Mar og Melissa lege regnbuesmækre unger til vinter :wub

Jubii!!! :loveshower Så laver vi sgu en regnbuedate :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, jeg købte den - i str 92. Har lige fået den hjem idag, og synes den er sååååååååå fin! :loveshower Jeg synes ikke, at den ser så kæmpe ud, i forhold til Valdemars størrelse nu, så jeg tror på, at den kommer til at passe fint. :) Ellers må en lillebrøster få den :)

Synes det er sjovt så meget børn kan variere i størrelse. Manden og jeg har lige siddet og snakket om at hvis vi skal købe flyverdragt til Erica til næste vinter, så skal det være str 86, måske str 92. Og Erica er altså over et år ældre end Valdemar! Jeg ved godt hun er lille i sin størrelse og en pige, men jeg kan alligevel ikke lade være med at forundres over forskellen i størrelser.

Hun er lige nu i en str 80 flyverdragt som stadig er rigelig stor til hende. Så jeg tvivler lidt på hun når at vokse mere end én størrelse til næste vinter...

Mht til en eller to lynlåse, sa har Ericas Reima flyverdragt kun en lynlås og jeg har prist mig lykkelig for ikke at have to. Jeg kan på ingen måde se udfordringen/besværlighederne i at få hende i den uden at kunne lyne ned til begge ben samt den er så meget nemmere at lyne end dem hun prøvede med 2 lynlåse. Så jeg sværger til en lynlas :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige det med lynlaas, saa er Noahs ulddragt ogsaa kun med en lynlaas og jeg kan heller ikke se dilemmaet... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige det med lynlaas, saa er Noahs ulddragt ogsaa kun med en lynlaas og jeg kan heller ikke se dilemmaet... :unsure

Måske jeg er glad for to lynlåse, fordi jeg har en lille prop :D Vi har nemlig også en ulddragt der er med knapper, og hvor ville jeg dog ønske der havde været to lynlåse i den- eller to åbninger, så den havde været nemmere for trunten at komme i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft fra h oh m

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske jeg er glad for to lynlåse, fordi jeg har en lille prop :D Vi har nemlig også en ulddragt der er med knapper, og hvor ville jeg dog ønske der havde været to lynlåse i den- eller to åbninger, så den havde været nemmere for trunten at komme i ;)

Hi hi, jamen, jeg har skam ogsaa lyttet og koebt med to ;)

Det er maaske ogsaa endnu mere praktisk, naar de er stoerre - og Noahs ulddragt, jeg ved ikke om du saa billeder i min traad - saadan en oeko fra IoBio og de er meeeeget stor i str,, saa rigeligt plads :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, jamen, jeg har skam ogsaa lyttet og koebt med to ;)

Det er maaske ogsaa endnu mere praktisk, naar de er stoerre - og Noahs ulddragt, jeg ved ikke om du saa billeder i min traad - saadan en oeko fra IoBio og de er meeeeget stor i str,, saa rigeligt plads :P

Vi har ulddragt fra Cosilana. Rigtig lækker. Det er jo kun fordi hun er lidt tyk ;) Vi har også lidt problemer med alm tøj. Hun er ca 76-77 cm og vejer godt 12 kg. Nogle bukser, er simpelthen ikke til at få på, og andre giver tydelige elastikmærker. Vi er begyndt at bruge str 92 med et opsmøg, så de er brede nok. Har faktisk tænkt, at jeg muligvis alligevel er nødt til at købe en ny flyver til hende til næste år med dobbelt lynlås. Den jeg har liggende, er en Molo Polaris, og hvis hun ikke bliver væsenligt højere, tror jeg den bliver for smal :blink Hvem skulle have troet det? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft fra h oh m

Hvordan er den? Er den varm nok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige faldet over Mikk-line, der har vundet bedst i test i Sverige 2010 http://mikk-line.dk/bedst-i-test og så er de på udsalg til 300 kr. hos buksetrolden, så tror at det bliver sådan en Maja skal have :) synes egentlig også, at de er ret fine :)

post-260-0-15959200-1358705361_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigerne har Mikk-line og Anton har en Reima.

Derudover har jeg prøvet Color Kids.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige dele to gode tilbud på Den Blå Avis på Molo Pyxis (to lynlåse) i str. 80 - jeg købte Annas regnbue på DBA og det er et af de bedste køb jeg har gjort. Det kan virkelig godt betale sig i den første størrelse de skal bruge, så tippet er hermed givet videre :)

Brun, brugt men god stand til 250 kr. (det er satme billigt! Det er jo alligevel begrænset hvor meget man selv skal bruge en str. 80)

Regnbue: Brugt ganske lidt til 550 kr. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

DET er satme et godt køb!!!! :super

Jep. :) Blev selv helt ærgerlig over at have givet 870 for vores til Valdemar. :P Indtil jeg så at den her kun var i str 80 - det kunne vi jo ikke bruge til noget alligevel. :) Men det er der sikkert andre der kan. Det er en LÆÆÆÆÆÆÆÆÆKKER flyverdragt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigerne har Mikk-line og Anton har en Reima.

Derudover har jeg prøvet Color Kids.

Hvad er din erfaring med Mikk-line?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Molo Pyxis regnbue i str 80 kan købes ny for 600 kr her: http://www.trend2kid...ow-80-98-15982/ :)

Arg - der har de den også i lilla i str. 92 til 100 kr. mindre end jeg lige har købt den til <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg koebte jo af uforklarlige aarsager to flyverdragter til Noah, hvoraf den ene blev koebt paa funkylittlemonkey.dk og var en navy Molo Pyxis i str. 86. Jeg fik en ordrebekraeftelse, men ikke nogen forsendelse og skrev saa, at jeg gerne ville annullere, da jeg alliegvel ville goere brug af min returret. Jeg har stadig intet hoert. Sidst jeg kiggede, var der endnu ikke trukket penge paa min konto...

Bare et pip om en hjemmeside, jeg nok ville undgaa at handle paa en anden gang pga manglende kommunikation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er altså en super søger uden lige Mette!

Hvad kan du mon finde i str 92 til en pige, som ikke er ensfarvet? :whistling

Hehehe, jeg skal nok sige til, hvis jeg skulle falde over noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige set at Coop har restsalg på mange af deres ting bl.a. flyverdragter - hvoraf den dyre af dem er testvinder. Den står nu til 350 kr fra ny https://webshop.coop...ej-og-tilbehoer (der er også i andre farver end lige pink).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spurgt min fætters kone, der er DP, til råds angående flyverdragter om hvad hendes personlige erfaring var med forskellige mærker, så vil da lige dele hendes vurdering af de forskellige flyverdragter med jer :)

Der er mange faktorer der spiller ind når man skal købe flyverdragt men jeg er super glad for at du vælger at købe ny flyverdragt til Maja for mange forældre bruger arvetøj og deriblandt også flyverdragter uden at tænke på at fyldet i sådan nogen falder sammen med tiden og mister isolerings evnen når de bliver vasket.

Reima flyverdragter er det sikre valg den er god til at holde børnene varme og den slutter godt til i halsen. Legos flyverdragt

er er også gode.

Me Too er en fin flyverdragt men der kan være noget med pasformen jeg har haft nogle børn der har brugt dem og i mave og ryg stykket er langt og det gør at mange forældre syntes de kan passe dem over flere år men de er korte i arme og ben så de kommer til at stumpe ret hurtigt og så skal du alligevel ud og købe en ny.

Minymo er også en god flyverdragt da den lukker godt til i ærmerne, den har et godt foer der dog også kan være for varmt hvis man har et barn der naturligt er varmt.

Føtex og Bilka har en flyverdragt der har vundet i Tænk og Test som bedst kvalitet til prisen så kan man for en billig penge ha en ekstra at bytte med når den anden er til vask.

Jeg kender ikke Racoon men kan godt li at der kun er en lynlås i deres flyverdragter. Når børnene bliver omkring de to-tre år og opefter og gerne selv vil til at tage flyverdragter på er det næsten motorisk umuligt for dem hvis der er to lynlåse i flyverdragten, de skal lære at holde forstykket oppe med den ene hånd og hente lynlåsen helt nede ved knæene og lyne den helt op til halsen og de magter de fleste børn ikke at gøre selv.

Gå uden om Hummels flyverdragter for de sidder ikke ordentligt til i halsen. Håber du er har fået lidt at få efter.

Mikkelines flyverdragter har et stykke der skal lukkes med velcro for at lukke hatten til det kan for nogen børn være ubehageligt at blive lukket så meget til og når vi er ude og det er rigtig koldt er der nogen gange brug for vi lukker hatten op om huen så børnene ikke fryser.

Molos syntes jeg er noget skidt det er en god flyverdragt men hvis du kigger på lynlåsene går de helt op i halsstykket uden at der er noget der der beskytter og det er også fint nok når børnene har hue på men når de ikke har de kan de kradse børnene det skulle de sikkert ikke kunne iflg fabrikanten men det gør de. Tjek altid syninger omkring hals og huer om der er skarpe kanter der kan generere og tag en anden dragt hvis du kan mærke det ikke føles rart så vil maja heller ikke bryde sig om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER