Barbamama

Anbefal en flyverdragt :)

75 indlæg i dette emne

Nej, det kommer nok til at passe. Bella brugte str 90 i Didriksons sidste år, hvor hun var 2,5 år og str 100 i år hvor hun er 3,5 (96 cm og 16 kg) Men hun var også en lille fis. Didriksons er lidt smallere i det synes jeg.

Tak, du er en skat :loveshower

Noah er en smal sag og virker ikke til at blive den mest stillesiddende af alle boern, saa jeg tror jeg goer godt i at koebe noget solidt. Han vil kun vaere 1 1/2 naeste vinter, men skal jo kunne bevaege sig i den...Mon en mindre vil vaere lidt for risikabelt med den fart han har paa voksemaessigt... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak, du er en skat :loveshower

Noah er en smal sag og virker ikke til at blive den mest stillesiddende af alle boern, saa jeg tror jeg goer godt i at koebe noget solidt. Han vil kun vaere 1 1/2 naeste vinter, men skal jo kunne bevaege sig i den...Mon en  mindre vil vaere lidt for risikabelt med den fart han har paa voksemaessigt... :unsure

Jeg ville godt turde. Synes det ville være vildt, hvis han skulle blive så stor til næste år, at han ville kunne passe en 100- så skulle han blive så stor som Bella er nu. Men Didriksons er super slidstærkt, og den bruger hun mest i børnehaven. Kan I øvrigt også varmt anbefale deres luffer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville godt turde. Synes det ville være vildt, hvis han skulle blive så stor til næste år, at han ville kunne passe en 100- så skulle han blive så stor som Bella er nu. Men Didriksons er super slidstærkt, og den bruger hun mest i børnehaven. Kan I øvrigt også varmt anbefale deres luffer :)

Aj, det er jo utopi, at han skulle kunne vokse saa meget alligevel... :D

Men en 80 er for risikabelt, saa hellere en 90, som han maaske skal vente et aar med at faa paa eller i bedste fald kan bruge to aar i traek. Har fundet den til 377 kr i roed og 490 i sort - det kan da kun gaa godt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, det er jo utopi, at han skulle kunne vokse saa meget alligevel... :D

Men en 80 er for risikabelt, saa hellere en 90, som han maaske skal vente et aar med at faa paa eller i bedste fald kan bruge to aar i traek. Har fundet den til 377 kr i roed og 490 i sort - det kan da kun gaa godt :super

80 Tror jeg helt sikkert bliver for lille. Er han ikke omkring et halvt år nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

80 Tror jeg helt sikkert bliver for lille. Er han ikke omkring et halvt år nu?

Jo han er 6 maaneder og bruger 68 nu, gaaanske faa stykker toej i 62, men det synger saa meget paa sidste vers.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo han er 6 maaneder og bruger 68 nu, gaaanske faa stykker toej i 62, men det synger saa meget paa sidste vers.

Helt klart 90 så. Så må den smøges lidt op til at starte med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TTH - har vi været MEGET glade for. Vi har pt en Celavi og jeg foretrækker klart TTH

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart 90 så. Så må den smøges lidt op til at starte med :)

TAK! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du købt den ?

Kan kun anbefale Molo pyxis.

Jamie har den i år i grøn - og har lige bestilt næste års.

Han har den i str. 86 og den passer rigtig godt. Han vil sagtens passe den resten af sæsonen.

Han blir 2 år i april og han er alligevel en ret stor dreng.

så jeg vil tro at han skal ha den i 86, jeg synes det er ret vigtigt at flyverdagterne ikke er for store, men passer præcist. specielt når de er så "små".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, jeg købte den - i str 92. Har lige fået den hjem idag, og synes den er sååååååååå fin! :loveshower Jeg synes ikke, at den ser så kæmpe ud, i forhold til Valdemars størrelse nu, så jeg tror på, at den kommer til at passe fint. :) Ellers må en lillebrøster få den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, jeg købte den - i str 92. Har lige fået den hjem idag, og synes den er sååååååååå fin! :loveshower Jeg synes ikke, at den ser så kæmpe ud, i forhold til Valdemars størrelse nu, så jeg tror på, at den kommer til at passe fint. :) Ellers må en lillebrøster få den :)

Tillykke med det gode køb :) Hvor købte du den henne og for hvor meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det billigste, jeg har set regnbuen til var her http://www.mi-casita...id=50&pid=11321

Eeeej, jeg gav 870 (eller 840 + 30 i forsendelse) på smartkidz.dk :D Nå, men jeg er stadig tilfreds med købet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeej, jeg gav 870 (eller 840 + 30 i forsendelse) på smartkidz.dk :D Nå, men jeg er stadig tilfreds med købet. :)

Jeg er ogsaa helt skeloejet af at lede efter flyverdragter :blink :D :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ogsaa helt skeloejet af at lede efter flyverdragter :blink :D :blink

Det bliver man også hurtigt. Og jeg har da stadig sparet 330 kr. OG fået en hammerflot flyverdragt! (Og en masse andet lækkert på udsalg :whistling) Så jeg nægter at være ærgerlig over, at det kunne have været billigere. Bare ærgerligt, blev der sagt :numse :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det billigste, jeg har set regnbuen til var her http://www.mi-casita...id=50&pid=11321

Bum bum bum - NU skal manden bare tippes det sidste stykke udover kanten til, at det ER en regnbue vi skal have :whistling

Vi har kigget på flyverdragter i aften - han synes den er smart; "Men 800 kr. og derover for en flyverdragt er vanvittigt" :rolleyes

Men det er nu også hans egen favorit - den er ikke for tøset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver man også hurtigt. Og jeg har da stadig sparet 330 kr. OG fået en hammerflot flyverdragt! (Og en masse andet lækkert på udsalg :whistling) Så jeg nægter at være ærgerlig over, at det kunne have været billigere. Bare ærgerligt, blev der sagt :numse :lolhit

Jamen, man kan jo ogsaa blive ved, hvis ikke man slaar til et sted ;)

Bum bum bum - NU skal manden bare tippes det sidste stykke udover kanten til, at det ER en regnbue vi skal have :whistling

Vi har kigget på flyverdragter i aften - han synes den er smart; "Men 800 kr. og derover for en flyverdragt er vanvittigt" :rolleyes

Men det er nu også hans egen favorit - den er ikke for tøset ;)

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum bum - NU skal manden bare tippes det sidste stykke udover kanten til, at det ER en regnbue vi skal have :whistling

Vi har kigget på flyverdragter i aften - han synes den er smart; "Men 800 kr. og derover for en flyverdragt er vanvittigt" :rolleyes

Men det er nu også hans egen favorit - den er ikke for tøset ;)

Køb! Køb! Køb! :loveshower Den er så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Og så kan den jo arves af en lillebrøster uanset køn og VUPTI: Så koster den kun det halve. Det er da biiiiiiiiiilligt :whistling :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og saa kan du vise ham Susannes Anna i den - max soed :wub

Den vil bare blive NOGET af en farveklat er i Italien, saa M var ikke med paa den og jeg kunne ikke komme under 600, saa det blev ikke den. Maa noejes med fin heldragt, som faar mange komplimenter :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb! Køb! Køb! :loveshower Den er så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Og så kan den jo arves af en lillebrøster uanset køn og VUPTI: Så koster den kun det halve. Det er da biiiiiiiiiilligt :whistling :badgirl

:D Jeg har faktisk netop brugt det argument - så kiggede han på mig; Du ved godt, at Melissa sagde nej til en lillebror eller søster, da jeg spurgte hende i går :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og saa kan du vise ham Susannes Anna i den - max soed :wub

Den vil bare blive NOGET af en farveklat er i Italien, saa M var ikke med paa den og jeg kunne ikke komme under 600, saa det blev ikke den. Maa noejes med fin heldragt, som faar mange komplimenter :P

Uhhhh.. Du siger noget - det gør jeg da :loveshower :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og saa kan du vise ham Susannes Anna i den - max soed :wub

Den vil bare blive NOGET af en farveklat er i Italien, saa M var ikke med paa den og jeg kunne ikke komme under 600, saa det blev ikke den. Maa noejes med fin heldragt, som faar mange komplimenter :P

Total snydeteknik - Anna er sød i alt :wub

:D Jeg har faktisk netop brugt det argument - så kiggede han på mig; Du ved godt, at Melissa sagde nej til en lillebror eller søster, da jeg spurgte hende i går :P :D

Hahaha, du fortæller ham bare at Melissa har sagt til mig, at hun gerne vil være storesøster :whistling (Og at hun gerne vil være regnbue sammen med Mar til næste vinter :kuller)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh.. Du siger noget - det gør jeg da :loveshower :wub

:biglove

(det er et af de bedste køb jeg har gjort! Købte den brugt til 500 kr. inkl. forsendelse og den var fuldstændig som ny da jeg modtog den! :yay)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total snydeteknik - Anna er sød i alt :wub

Årh, hvor er I søde, altså! :blush :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha, du fortæller ham bare at Melissa har sagt til mig, at hun gerne vil være storesøster :whistling (Og at hun gerne vil være regnbue sammen med Mar til næste vinter :kuller)

:kuller griner.. Han kunne faktisk godt se det logiske i det - men at Melissa så blev drønulykkelig, så vi ikke fik den købt i aftes er så en anden side af sagen ;) Jeg har drømt og flyverdragter i nat :rolleyes :D Helt ærlig, hvor meget kan det lige fylde i hjernen! Men men men - NU er den bestilt :loveshower :bunny Så nu er Mar og Melissa lege regnbuesmækre unger til vinter :wub

:biglove

(det er et af de bedste køb jeg har gjort! Købte den brugt til 500 kr. inkl. forsendelse og den var fuldstændig som ny da jeg modtog den! :yay)

Manden var helt solgt over videoklippet med Anna på legepladsen :loveshower :yay Så den ER købt nu :glad

Hun er også en lækker tøs, Anna :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER