Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg har altid ømme bryster fra 3-4 dage efter æl til 1-2 dage før mens, ca.

 

 

Jeg har ømme dutter fra ÆL og 3-5 dage derefter

 

Tak for svar. Så forsvinder det nok i løbet af et par dage... Men jeg forstår ikke den krop... Har klistret udflåd IGEN, for 3. gang i denne cyklus :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor er det svært at fange det man selv ser på et billede. Jeg har testet negativ med strimmelteste, så ville prøve en anden test da jeg var 4+5. Den er blevet testet på eftermiddagsurin igår, men er blevet tydeligere over natten.

post-10028-0-65519300-1408424009_thumb.j

post-10028-0-74567600-1408424033_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det svært at fange det man selv ser på et billede. Jeg har testet negativ med strimmelteste, så ville prøve en anden test da jeg var 4+5. Den er blevet testet på eftermiddagsurin igår, men er blevet tydeligere over natten.

Hmm... Jeg synes ikke jeg kan se nogen streg? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er også svag, og ret svær at fange på et billede. Hm tror jeg prøver igen i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægløsningsteste bliver SLET ikke påvirket af HCG vel? Jeg har åbenbart stadig en del i kroppen, jeg lavede i hvert fald en sindsygt positiv graviditets test i går, og jeg er jo IKKE gravid.

Nu blev jeg bare bekymret over om ægløsningstesten vil vise positiv hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægløsningsteste bliver SLET ikke påvirket af HCG vel? Jeg har åbenbart stadig en del i kroppen, jeg lavede i hvert fald en sindsygt positiv graviditets test i går, og jeg er jo IKKE gravid.

Nu blev jeg bare bekymret over om ægløsningstesten vil vise positiv hele tiden.

 

Jo, jeg har læst om flere, der tog en ÆL-test der var bragende positiv og så var de gravide, så du kan nok ikke regne med ÆL-teste så længe du kan lave positiv g-test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, jeg har læst om flere, der tog en ÆL-test der var bragende positiv og så var de gravide, så du kan nok ikke regne med ÆL-teste så længe du kan lave positiv g-test

Jeg må teste i dag. Det skulle være usansynligt at jeg har ægløsning allerede, så hvis den er positiv, så ved jeg da at det er falsk.

Og så må vi jo bare sexe hele måneden hvis det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må teste i dag. Det skulle være usansynligt at jeg har ægløsning allerede, så hvis den er positiv, så ved jeg da at det er falsk.

Og så må vi jo bare sexe hele måneden hvis det er ;)

Mega positiv. Øv! De skulle være mit lille venteprojektet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, hvor jeg synes ventetiden er svær! Det sidder virkelig i mig, at jeg blev så snydt sidste måned :(

Overvejer at tage en test udelukkende for at få ro i sindet :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, hvor jeg synes ventetiden er svær! Det sidder virkelig i mig, at jeg blev så snydt sidste måned :(

Overvejer at tage en test udelukkende for at få ro i sindet :unsure

Hvis den kan give dig ro i sindet og hvis du ikke bliver ked af det, hvis den er negativ (hvilket jeg naturligvis ikke håber den er), så synes jeg du skal gøre det :goodluck Ellers ville jeg vente et par dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den kan give dig ro i sindet og hvis du ikke bliver ked af det, hvis den er negativ (hvilket jeg naturligvis ikke håber den er), så synes jeg du skal gøre det :goodluck Ellers ville jeg vente et par dage...

Det tror jeg at jeg bliver, men jeg bliver jo også ked af det, når der kommer blod, så spørgsmålet er jo bare hvor længe jeg skal gå og håbe og fantasere. Jeg er et sted mellem 3+4 og 4+0 i dag - mit bedste bud er 3+6, hvis ikke det var for den dumme temperatur der ikke ville stige og som derfor siger 3+4 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg at jeg bliver, men jeg bliver jo også ked af det, når der kommer blod, så spørgsmålet er jo bare hvor længe jeg skal gå og håbe og fantasere. Jeg er et sted mellem 3+4 og 4+0 i dag - mit bedste bud er 3+6, hvis ikke det var for den dumme temperatur der ikke ville stige og som derfor siger 3+4 <_<

Kan godt forstå det er svært :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Menses er nu mere end en uge forsinket. Bah. Tror virkelig jeg får stresset min krop - glæder mig til min søsters bryllup er ovre.. Det skal nok passe med jeg får menses til brylluppet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tror jeg mens er på trapperne :(

Tager en test i morgen, tror jeg - for at få ro i sindet og ikke psyke mig ud i noget bras :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tror jeg mens er på trapperne :(

Tager en test i morgen, tror jeg - for at få ro i sindet og ikke psyke mig ud i noget bras :(

:kram2 (og lidt :bd)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ :(

Jeg skammer mig næsten over at sige det, men jo, jeg nåede faktisk at tro på den var der. Igen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ :(

Jeg skammer mig næsten over at sige det, men jo, jeg nåede faktisk at tro på den var der. Igen :boo

:kram :kram :kram Det skal du IKKE skamme dig over! Den kunne jo godt have været der, og du vil det jo bare så gerne. Er virkelig ked af det på dine vejne over at den var negativ :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ :(

Jeg skammer mig næsten over at sige det, men jo, jeg nåede faktisk at tro på den var der. Igen :boo

Øv :kram Der er jo ikke noget at sige til du håber :kram2 Du har jo et kæmpe ønske og jeg håber inderligt den snart går i opfyldelse :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ :(

Jeg skammer mig næsten over at sige det, men jo, jeg nåede faktisk at tro på den var der. Igen :boo

:kram du skal på ingen måde skamme dig. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ :(

Jeg skammer mig næsten over at sige det, men jo, jeg nåede faktisk at tro på den var der. Igen :boo

:kram2 Der er da overhovedet ikke noget at skamme sig over søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ :(

Jeg skammer mig næsten over at sige det, men jo, jeg nåede faktisk at tro på den var der. Igen :boo

 

:kram2 :kram2 :kram2 Du må ikke skamme dig, søde Susanne. Jeg gjorde præcis det samme hver gang, og det er jo bare fordi man ønsker det så meget. Håber snart der er en lille spire til jer! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ :(

Jeg skammer mig næsten over at sige det, men jo, jeg nåede faktisk at tro på den var der. Igen :boo

Du skal ikke skamme dig over at tænke positivt og håbe!

Er ked af, at den ikke viste to II :(

:kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal ikke skamme dig over at tænke positivt og håbe!

Er ked af, at den ikke viste to II :(

:kram :kram2 :kram

:ditto

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ :(

Jeg skammer mig næsten over at sige det, men jo, jeg nåede faktisk at tro på den var der. Igen :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm... så kom mens... en hel uge tidligere end sidste cyklus, så er bare total forvirret over min krop... MEN til gengæld ved jeg nu at jeg havde æl d 6, selvom jeg kun lige havde æl-slim om morgenen, og at det nærmest var sådan "blødkogt æggehvide" agtigt frem for rå æggehvide... Min krop er bare mærkelig...

nå, men så starter vi forfra og prøver bare med en masse :hump igen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER