Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Skulle have haft min mens i går (plejer at komme mellem kl 8-10, men stadig ingenting, ingen menssmerter som normalt..

Tænker at teste i morgen, men arbejder nattevagt i nat, så ved ikk helt hvornår det så er bedst at teste?

Når jeg har sovet efter min nattevagt er slut??

Håber så meget at jeg er gravid, men føler mig ikk gravid, er ikke oppustet eller noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skulle have haft min mens i går (plejer at komme mellem kl 8-10, men stadig ingenting, ingen menssmerter som normalt..

Tænker at teste i morgen, men arbejder nattevagt i nat, så ved ikk helt hvornår det så er bedst at teste?

Når jeg har sovet efter min nattevagt er slut??

Håber så meget at jeg er gravid, men føler mig ikk gravid, er ikke oppustet eller noget..

Du skal vist teste når du har sovet, det handler altsammen om at urinen skal ligge i din blærer i 6 timer har jeg læst :-)

Det bliver spændende!! Håber vi får en opdatering :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu melder jeg mig her igen! Ikke med min gode vilje men når nu omstændighederne er som de er så er jeg jo nød til at acceptere at i gravid ludo kan biologien slå en hjem og så må man starte forfra.

Lige nu er jeg ok - lidt vred måske - men jeg GØR noget og så føler jeg at jeg har lidt kontrol igen.

Kæreste Majs. Jeg har læst din historie. Det må være så voldsom en oplevelse for dig. Jeg har selv været igennem noget meget lignende. Det gør mig utrolig ondt at det skulle ende sådan for dig. Men ved du hvad! Du er pisse sej!! Jeg ved godt at du ikke er over det hverken psykisk eller fysisk, - det er jo lige sket. Men at du kan se frem af og at du, som du skriver "GØR NOGET"! Dét er i mine øjne meget beundringsværdigt!! 

Det er også så godt at du skriver om det og at du får det ud!! Jeg snakkede med mange igen og igen om min spontane abort, og den sidder stadig i mig. Men jeg lover dig, at den dag din cyklus igen kører normalt, den dag vil du være utrolig lettet. Jeg ved godt du ikke kan bruge det til meget nu, det kan du nok ikke med noget som helst af det jeg skriver.

Jeg kan godt forstå hvis du er vred! Der er jo ingen mening med det der lige er sket for dig! Det er uretfærdigt! Men igen! Du er sej, kvinde med STORT K, fordi du kæmper videre med boksehandsker! 

Jeg ønsker dig alt det bedste! Og du skal vide at vi er mange der er klar til at ligge "øre" til dine frustrationer som kan komme den næste tid. 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa nok rigtigt, må hellere vente til jeg har sovet, må prøve at holde mig lidt, så urinen kan få lov at logge i blæren i mere end 3-4 timer, skal nemlig tisse mindst hver 3-4 timer :( !

Skal nok komme med en opdatering, nok omkring kl 13.30 i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa nok rigtigt, må hellere vente til jeg har sovet, må prøve at holde mig lidt, så urinen kan få lov at logge i blæren i mere end 3-4 timer, skal nemlig tisse mindst hver 3-4 timer :( !

Skal nok komme med en opdatering, nok omkring kl 13.30 i morgen :)

Hvis du ikke kan holde dig i mere end fire timer og den nu viser negativ i morgen, så prøv igen på mandag :-)

Glæder mig til opdateringen:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa nok rigtigt, må hellere vente til jeg har sovet, må prøve at holde mig lidt, så urinen kan få lov at logge i blæren i mere end 3-4 timer, skal nemlig tisse mindst hver 3-4 timer :( !

Skal nok komme med en opdatering, nok omkring kl 13.30 i morgen :)

Spændende :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg prøve :)

Tak for råd, er så spændt !!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået holdt på vandet i ca 6 timer, men testen var negativ :( !

Øv øv havde sådan håbet at den havde været der! Så afventer nok mens.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået holdt på vandet i ca 6 timer, men testen var negativ :( !

Øv øv havde sådan håbet at den havde været der! Så afventer nok mens.. :(

Øøøøøv altså!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået holdt på vandet i ca 6 timer, men testen var negativ :( !

Øv øv havde sådan håbet at den havde været der! Så afventer nok mens.. :(

Jeg afventede mens d. 12. August - den er stadig ikke kommet på trods af negative test indenfor tid, så er i samme båd som dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså når jeg havde ægløsningsudflåd d. 29. Juli, burde jeg så ikke have fået menstruation? Kommer mens ikke 14 dage efter ? Eller har selve ægløsningen mon ligget senere?

Fortæl meget gerne jeres erfaringer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså når jeg havde ægløsningsudflåd d. 29. Juli, burde jeg så ikke have fået menstruation? Kommer mens ikke 14 dage efter ? Eller har selve ægløsningen mon ligget senere?

Fortæl meget gerne jeres erfaringer!

 

Jeg plejer at få ægløsning ca. 3-4 dage efter ÆL slimet begynder, tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde. Jeg har f.eks. ÆL slim i ca. 4-5 dage, hvor nogen kun har det i få dage.  :)  ÆL ligger ca. 12-16 dage før mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæreste Majs. Jeg har læst din historie. Det må være så voldsom en oplevelse for dig. Jeg har selv været igennem noget meget lignende. Det gør mig utrolig ondt at det skulle ende sådan for dig. Men ved du hvad! Du er pisse sej!! Jeg ved godt at du ikke er over det hverken psykisk eller fysisk, - det er jo lige sket. Men at du kan se frem af og at du, som du skriver "GØR NOGET"! Dét er i mine øjne meget beundringsværdigt!!

Det er også så godt at du skriver om det og at du får det ud!! Jeg snakkede med mange igen og igen om min spontane abort, og den sidder stadig i mig. Men jeg lover dig, at den dag din cyklus igen kører normalt, den dag vil du være utrolig lettet. Jeg ved godt du ikke kan bruge det til meget nu, det kan du nok ikke med noget som helst af det jeg skriver.

Jeg kan godt forstå hvis du er vred! Der er jo ingen mening med det der lige er sket for dig! Det er uretfærdigt! Men igen! Du er sej, kvinde med STORT K, fordi du kæmper videre med boksehandsker!

Jeg ønsker dig alt det bedste! Og du skal vide at vi er mange der er klar til at ligge "øre" til dine frustrationer som kan komme den næste tid.

:kram

Du kan tro jeg kan bruge det til noget!!! Og tak fordi du skriver! Jeg har en bæ dag i dag! men har BRUG for at høre om lyset for enden af tunellen - og :kram til dig for SA PUH jeg kunne trods alt nå at forholde mig til at det bar slut før alt blodet kom!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooork, er der nogen der vil være søde at give mig et kram og/eller et spark bagi, og vigtigst af alt lidt beroligende ord?

Der er jo OVERHOVEDET ikke noget mærkeligt i, at jeg ikke blev gravid i første cyklus, første cyklus hvor vi prøvede og hvor vi ikke engang prøvede særligt meget :rolleyes Slet ikke!

Men efter det, er tankerne sgu begyndt at flyve lidt engang imellem, især omkring PCO.

Jeg HAR tendens til rund mave og jeg HAR en ret vild hårvækst (vi plejer at grine af, at jeg kan få morgenhår på armene :lol Og jeg priser mig lykkelig for, at jeg er lyshåret, for har faktisk mange hår på overlæben. Og er indenfor det sidste års tid begyndt at døje med nogle virkeligt stride lange hår på hagen :(), og der ER PCO i familien (min kusine har fået det diagnosticeret, og min moster havde i sin tid meget svært ved at blive gravid. Min mor og mormor har dog haft let ved at blive gravide, men har også hårvæksten).

Jeg kan også kende flere af de subjektive symptomer, men de kan jo også være så meget andet.

Jeg har dog en rimelig regelmæssig cyklus, der kun én gang har været over 31 dage (35).

Og vi fik jo Valdemar i første cyklus, hvilket jo ikke ligefrem tyder på, at vi har svært ved at undfange, men så tænker jeg på sådan en som Mette herinde, der har pco (såvidt jeg husker?) og alligevel var heldig i første forsøg + at jeg jo blev gravid med Mar efter at have været på P-piller i flere år, hvilket jeg jo ikke har været denne gang.

Det er ikke som sådan "brok" eller bekymring over ikke at blive gravid hurtigt igen. Jeg er helt med på at 3-4-5-6 måneder er HELT normalt selvom alt er som det skal være og at 1 år heller ikke er unormalt.

Jeg har bare lidt svært ved at slippe tanken om, hvis jeg nu havde pco, og så skulle vente et år på at gøre noget ved det... :unsure

Nogen der har kloge ord? :HUUG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooork, er der nogen der vil være søde at give mig et kram og/eller et spark bagi, og vigtigst af alt lidt beroligende ord?

Der er jo OVERHOVEDET ikke noget mærkeligt i, at jeg ikke blev gravid i første cyklus, første cyklus hvor vi prøvede og hvor vi ikke engang prøvede særligt meget :rolleyes Slet ikke!

Men efter det, er tankerne sgu begyndt at flyve lidt engang imellem, især omkring PCO.

Jeg HAR tendens til rund mave og jeg HAR en ret vild hårvækst (vi plejer at grine af, at jeg kan få morgenhår på armene :lol Og jeg priser mig lykkelig for, at jeg er lyshåret, for har faktisk mange hår på overlæben. Og er indenfor det sidste års tid begyndt at døje med nogle virkeligt stride lange hår på hagen :(), og der ER PCO i familien (min kusine har fået det diagnosticeret, og min moster havde i sin tid meget svært ved at blive gravid. Min mor og mormor har dog haft let ved at blive gravide, men har også hårvæksten).

Jeg kan også kende flere af de subjektive symptomer, men de kan jo også være så meget andet.

Jeg har dog en rimelig regelmæssig cyklus, der kun én gang har været over 31 dage (35).

Og vi fik jo Valdemar i første cyklus, hvilket jo ikke ligefrem tyder på, at vi har svært ved at undfange, men så tænker jeg på sådan en som Mette herinde, der har pco (såvidt jeg husker?) og alligevel var heldig i første forsøg + at jeg jo blev gravid med Mar efter at have været på P-piller i flere år, hvilket jeg jo ikke har været denne gang.

Det er ikke som sådan "brok" eller bekymring over ikke at blive gravid hurtigt igen. Jeg er helt med på at 3-4-5-6 måneder er HELT normalt selvom alt er som det skal være og at 1 år heller ikke er unormalt.

Jeg har bare lidt svært ved at slippe tanken om, hvis jeg nu havde pco, og så skulle vente et år på at gøre noget ved det... :unsure

Nogen der har kloge ord? :HUUG

Du er altså lidt sød ;)

Tanken om PCO er ikke rar. Jeg tænker at hvis du er reelt bekymret, så snak med lægen om det. H*n kan evt tage blodprøven for at tjekke mandlige hormoner og/eller sende dig til gyn for at blive scannet. Ved godt det lyder overdrevet sådan lige nu i anden cyklus, men tænker at det er bedre end at fylde kroppen med bekymring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er altså lidt sød ;)

Tanken om PCO er ikke rar. Jeg tænker at hvis du er reelt bekymret, så snak med lægen om det. H*n kan evt tage blodprøven for at tjekke mandlige hormoner og/eller sende dig til gyn for at blive scannet. Ved godt det lyder overdrevet sådan lige nu i anden cyklus, men tænker at det er bedre end at fylde kroppen med bekymring :kram2

Tak :kiss

Og ja, det lyder overdrevet, men det er alligevel rart at nogen foreslår det (så føles det ikke helt sindssygt, at jeg har overvejet det :blush).

Jeg kan faktisk ikke finde ud af om jeg er reelt bekymret, eller om jeg lige har fået en dårlig flue i hovedet :chin:

På den ene side, siger min mavefornemmelse "Neeeeej, det sker da IKKE for dig, det skal da nok gå rimelig nemt igen". Men man tror jo altid, at det rammer naboen, er det ikke sådan, man siger? ;) Og jeg har faktisk i mange år tænkt, at jeg måske havde lige lovlig meget testosteron i kroppen, også fordi jeg godt kan føle mig lidt "maskulint anlagt" i forhold til sådan noget med at være slagkraftig og "skære igennem" og være hård. Men hallo, det er jo ikke pco at være kort for hovedet :rolleyes Og man kan vel også godt være lidt småbehåret uden at have pco. Men for filan hvor ville det være bittert at "trække tiden" unødvendigt. Bum...

Tænker lige, at vi i hvert fald giver det denne cyklus, hvor planen er, at vi arbejder målrettet på projektet. Og så kunne jeg måske godt finde på at spørge lægen derefter - måske. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har lidt ekstra hår ved navlen, men ellers ik særlig mange på ben og arme og de er ikke særlig tydelige. Jeg har æbleformen, cyster, uregelmæssig mens og forhøjet hormon. Man skal vist have mindst 3 symptomer for at man kan sige at det er PCO :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har lidt ekstra hår ved navlen, men ellers ik særlig mange på ben og arme og de er ikke særlig tydelige. Jeg har æbleformen, cyster, uregelmæssig mens og forhøjet hormon. Man skal vist have mindst 3 symptomer for at man kan sige at det er PCO :)

Hmm tjah. Jeg har tendens til æbleformen, men jeg kan godt nøjes med "fladere deller", hvis jeg gør mig lidt umage med kost og motion. Hårvæksten synes jeg er voldsom. Lyse hår, men der er (fanme) mange af dem, og de er lange, og dem i ansigtet kan godt være ret stride. Mens er regelmæssig og hvad der ellers foregår derinde ved jeg af gode grunde ikke...

Ej, jeg er sgu nok bare blevet bims af lidt ekstra irriterende hårvækst, kulhydrat-mave og utålmodig skrukhed :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooork, er der nogen der vil være søde at give mig et kram og/eller et spark bagi, og vigtigst af alt lidt beroligende ord?

Der er jo OVERHOVEDET ikke noget mærkeligt i, at jeg ikke blev gravid i første cyklus, første cyklus hvor vi prøvede og hvor vi ikke engang prøvede særligt meget :rolleyes Slet ikke!

Men efter det, er tankerne sgu begyndt at flyve lidt engang imellem, især omkring PCO.

Jeg HAR tendens til rund mave og jeg HAR en ret vild hårvækst (vi plejer at grine af, at jeg kan få morgenhår på armene :lol Og jeg priser mig lykkelig for, at jeg er lyshåret, for har faktisk mange hår på overlæben. Og er indenfor det sidste års tid begyndt at døje med nogle virkeligt stride lange hår på hagen :(), og der ER PCO i familien (min kusine har fået det diagnosticeret, og min moster havde i sin tid meget svært ved at blive gravid. Min mor og mormor har dog haft let ved at blive gravide, men har også hårvæksten).

Jeg kan også kende flere af de subjektive symptomer, men de kan jo også være så meget andet.

Jeg har dog en rimelig regelmæssig cyklus, der kun én gang har været over 31 dage (35).

Og vi fik jo Valdemar i første cyklus, hvilket jo ikke ligefrem tyder på, at vi har svært ved at undfange, men så tænker jeg på sådan en som Mette herinde, der har pco (såvidt jeg husker?) og alligevel var heldig i første forsøg + at jeg jo blev gravid med Mar efter at have været på P-piller i flere år, hvilket jeg jo ikke har været denne gang.

Det er ikke som sådan "brok" eller bekymring over ikke at blive gravid hurtigt igen. Jeg er helt med på at 3-4-5-6 måneder er HELT normalt selvom alt er som det skal være og at 1 år heller ikke er unormalt.

Jeg har bare lidt svært ved at slippe tanken om, hvis jeg nu havde pco, og så skulle vente et år på at gøre noget ved det... :unsure

Nogen der har kloge ord? :HUUG

Mette dog :kram2

Jeg kender bekymringen. Her anden gang nåede jeg at tænke, at vi ikke kunne få børn, vi var for gamle (jeg er 27 ;) :lol ).

Jeg har (heldigvis lyst) overskæg. Ej det ser virkelig ikke slemt ud, for hårene er lyse, men de er der. En dame på en skønhedsklinik forslog mig om ikke hun liiiige skulle fjerne dem <_<

Jeg har også hår under navlen <_< hader det pænt meget. Jon siger jeg har tissekoneslips :lol møg mand ;)

Jeg er også tyk.

Handlekraftig, utålmodig, kvik og grov i bemærkningen.

MEN: jeg har ikke PCO, ingen cyster på æggestokkene og altså temmelig nemt ved at få børn. LIGESOM DIG!

1. Cyklus med Mar. Regelmæssige cyklus gennerelt. Ok, du lavede ikke baby i første cyklus denne gang, men Mette, så kunne vi jo ikke følges. Og skrev du ikke at i ikke engang havde haft så meget sex? Altså godt nok er du fertil, men barnet skal vel have en far?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mette dog

Jeg kender bekymringen. Her anden gang nåede jeg at tænke, at vi ikke kunne få børn, vi var for gamle (jeg er 27 ).

Jeg har (heldigvis lyst) overskæg. Ej det ser virkelig ikke slemt ud, for hårene er lyse, men de er der. En dame på en skønhedsklinik forslog mig om ikke hun liiiige skulle fjerne dem

Jeg har også hår under navlen <_< hader det pænt meget. Jon siger jeg har tissekoneslips :møg mand

Jeg er også tyk.

Handlekraftig, utålmodig, kvik og grov i bemærkningen.

MEN: jeg har ikke PCO, ingen cyster på æggestokkene og altså temmelig nemt ved at få børn. LIGESOM DIG!

1. Cyklus med Mar. Regelmæssige cyklus gennerelt. Ok, du lavede ikke baby i første cyklus denne gang, men Mette, så kunne vi jo ikke følges. Og skrev du ikke at i ikke engang havde haft så meget sex? Altså godt nok er du fertil, men barnet skal vel have en far?

:kram

Hahahahaha hvor er du GOD Stephi, tak for mange grin i den besked :D Tissekoneslips :lolhit Det har Brian HELDIGVIS ikke sagt til mig, til gengæld har han bemærket både overskæg og næsehår <_< :blush :(

Og jo selvfølgelig skal baby have en far :D Jeg tror egentlig heller ikke så meget, at det er den mislykkede cyklus, der plager mig (og nej vi havde ikke ret meget sex i den), som det er det grumme grumme hagehår, som jeg bliver ved med at plukke, men som bliver ved med at vokse ud og se voldsomt ud <_<

Men dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der kan få nogle lidt irrationelle tanker (og gu er du ej for gammel, jeg er ældre end dig, nå :kram2). :kiss

Men ja lad os vedtage, at vi følges i en maj gruppe :goodluck :bd

(PS. Håber det er ok, at jeg lige slettede nogle smileys i din quote :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahahaha hvor er du GOD Stephi, tak for mange grin i den besked :D Tissekoneslips :lolhit Det har Brian HELDIGVIS ikke sagt til mig, til gengæld har han bemærket både overskæg og næsehår <_< :blush :(

Og jo selvfølgelig skal baby have en far :D Jeg tror egentlig heller ikke så meget, at det er den mislykkede cyklus, der plager mig (og nej vi havde ikke ret meget sex i den), som det er det grumme grumme hagehår, som jeg bliver ved med at plukke, men som bliver ved med at vokse ud og se voldsomt ud <_<

Men dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der kan få nogle lidt irrationelle tanker (og gu er du ej for gammel, jeg er ældre end dig, nå :kram2). :kiss

Men ja lad os vedtage, at vi følges i en maj gruppe :goodluck :bd

(PS. Håber det er ok, at jeg lige slettede nogle smileys i din quote :))

Mænd! Kunne de ikke bare lade som om de ikke så sådan noget.

Apro pro hår, har jeg ikke barberet ben i hele denne dumme uge. Jon sidder så og nusser mine ben i går, og jeg undskylder for mine kaktusser som jeg kalder dem - hvortil tossen svarer "jeg havde godt tænkt at jeg da lige kunne rense negle ;) haha, dumme!

Jamen hår er jo MEGA træls. Altså, jeg hader det hele - bortset fra det på hovedet, det hader jeg kun halvdelen af tiden. Men at beskylde det allerede forhadte hår, for at du ikke kan lave en Mar jr. Det er måske lidt tarveligt, mod håret altså.

Haha sorry. Jeg er jo heller ikke for gammel, det er tankerne der flyver.

Jeg kom til at tjekke en terminsberegner, lidt ondsvagt for jeg ved jo ikke hvornår jeg får ægløsning. Men hvis vi nu går ud fra at jeg har cyklus på 28 dage, og jeg er på cyklus dag 3 i dag, så er terminsdag d. 20. maj. Og det lyder bare GoDT :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM du er vist for meget på BK :D :kiss

Som Stephi også er inde på, så havde I jo kun sex hvad 4 gange sidste cyklus? Desuden tror jeg altså at det med de uregelmæssige cyklusser er meget sigende for pco-piger og dem har du jo ikke.

Klø du bare på i denne cyklus :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd! Kunne de ikke bare lade som om de ikke så sådan noget.

Apro pro hår, har jeg ikke barberet ben i hele denne dumme uge. Jon sidder så og nusser mine ben i går, og jeg undskylder for mine kaktusser som jeg kalder dem - hvortil tossen svarer "jeg havde godt tænkt at jeg da lige kunne rense negle ;) haha, dumme!

Jamen hår er jo MEGA træls. Altså, jeg hader det hele - bortset fra det på hovedet, det hader jeg kun halvdelen af tiden. Men at beskylde det allerede forhadte hår, for at du ikke kan lave en Mar jr. Det er måske lidt tarveligt, mod håret altså.

Haha sorry. Jeg er jo heller ikke for gammel, det er tankerne der flyver.

Jeg kom til at tjekke en terminsberegner, lidt ondsvagt for jeg ved jo ikke hvornår jeg får ægløsning. Men hvis vi nu går ud fra at jeg har cyklus på 28 dage, og jeg er på cyklus dag 3 i dag, så er terminsdag d. 20. maj. Og det lyder bare GoDT :kuller

Ja, skrev du ikke også til mig, at du var lidt vild med tanken om et maj-barn? ;) Det kunne være så godt :biglove

Hehehe kaktusser og neglerensning! Han har da humor :lol Og ja, jeg skal nok holde op med at være tarvelig overfor håret nu :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM du er vist for meget på BK :D :kiss

Som Stephi også er inde på, så havde I jo kun sex hvad 4 gange sidste cyklus? Desuden tror jeg altså at det med de uregelmæssige cyklusser er meget sigende for pco-piger og dem har du jo ikke.

Klø du bare på i denne cyklus :hump

Hvad? Jeg forstod vist ikke det første? "for meget på bk"? Er det slang for et eller andet? :huh Det giver jo ingen mening :unsure (:D)

Og jooooooo jeg var en doven babymaker :badgirl

Men nu får den fuld skrue! :blush :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM du skal jo tænke på at selv ikke PCO piger har mandligt hormon i kroppen, hvilket kan give skæg og andet skønne ting, til trods for der ikke er for meget for det ;) Og synes bestemt ikke du er æble. Du har meget mere talje end jeg nogensinde får :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER