Mette

De bedste januar-udsalg?

9 indlæg i dette emne

Nogen der ved hvor de er?

Tænker at det jo kan udnyttes at man er gravid her i januar, men har hørt at flere af de større mærker ikke kommer på tilbud :( ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg fandt en del i babysam da de startede udsalg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lytter med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babysam forretningen Malle i Snedsted er et rigtigt godt bud til alle midt og nordjyder

Barnevogne på tilbud er det man især går efter her i januar. Odder kan man gøre en god handel på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja vi købte også meget ved malles i snedsted... bla barnevogn hvor vi sparede 3500... så de er klar et besøg værd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Odder 2013 modellen og Emaljunga 2013 model er på bud i Babysam indtil d. 12. januar på den måde, at man får en pakke med gratis som har en værdi af ca. 2000 kr (normalt til salg til 1300 ved køb af Odder-vogn). Der er bl.a. regnslag, myggenet, sengetøj og babydyne med i pakken. Kan ikke huske det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var forbi Kære Børn i går, og der kunne jeg konstatere at der hvertfald ikke er udsalg på tøj fra Ej sikke lej, småfolk, Katvig og andre dyrer mærker. Men der var derimod 50% på bl.a. name it.

Der var faktisk også 30% på et lille udvalg af noget Joha, men ikke noget uld <_<

Jeg havde ellers håbet, for jeg er altså for nærrig.. Måske det er anderledes på nettet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var forbi Kære Børn i går, og der kunne jeg konstatere at der hvertfald ikke er udsalg på tøj fra Ej sikke lej, småfolk, Katvig og andre dyrer mærker. Men der var derimod 50% på bl.a. name it.

Der var faktisk også 30% på et lille udvalg af noget Joha, men ikke noget uld <_<

Jeg havde ellers håbet, for jeg er altså for nærrig.. Måske det er anderledes på nettet?

Hos luckylittleme.dk er der tilbud på nogle af de mærker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var forbi Kære Børn i går, og der kunne jeg konstatere at der hvertfald ikke er udsalg på tøj fra Ej sikke lej, småfolk, Katvig og andre dyrer mærker. Men der var derimod 50% på bl.a. name it.

Der var faktisk også 30% på et lille udvalg af noget Joha, men ikke noget uld <_<

Jeg havde ellers håbet, for jeg er altså for nærrig.. Måske det er anderledes på nettet?

Synes at du skal tage et kig på www.gladerollinger.dk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER