Guest

"J og D" er indlagt på fødegangen !! 33+0 og indlagt igen !

47 indlæg i dette emne

Jeg vil lige bede jer alle sende min søster en masse tanker og krydsede fingre !

Hun blev i nat indlagt akut på fødegangen pga voldsom blødning og livmoderhalsen var begyndt at åbne sig (hun havde veer hun ikke havde mærket til! ) og baby lå dybt nede og trykkede også. Hun bløder fortsat. Har fået vehæmmende medicin i drop samt lungemodner.

Er 29 + 2 idag ! Send en masse tanker, jeg ved hun har brug for det ligenu.... Lillepigen skal altså blive derinde nogle uger endnu, please!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Krydser alt hvad jeg overhoved kan! Håber virkelig at de kan stoppe det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det var lige tidligt nok da :(

Jeg krydser alt hvad jeg kan for, at de kan holde babyen derinde lidt endnu.

Hold os endelig opdateret omkring hvad der sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok holde jer informeret, hvis hun ikke selv kan. Hun regner med at kunne komme på nettet fra sin bærbar. Kommer op på patient hotellet senere idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for, at baby bliver derinde lidt endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har igen kunnet måle veer den sidste halve time :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej! :(

Jeg krydser alt hvad jeg kan! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt, hvad jeg kan for at hun bliver derinde nogle uger endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej det er jo alt for tidligt.. Sender mine tanker til hende, og håber på at de kan få stoppet de veer i en fart..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det var tidligt :( håber virkelig de får de veer stoppet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for noget øv!!!

På den ene side håber jeg de får det hele stoppet og den lille bliver der inde nogle uger endnu - på den anden side så kan det være fordi der er noget galt at fødslen er gået i gang, og det måske er bedst at den lille kommer ud. Her tænker jeg på at hun bløder - det lyder ikke godt for hverken mor eller barn at der mistes meget blod :(

Krydser fingre for at der sker det bedste der er muligt i situationen - hvad det så end måtte være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for noget øv!!!

På den ene side håber jeg de får det hele stoppet og den lille bliver der inde nogle uger endnu - på den anden side så kan det være fordi der er noget galt at fødslen er gået i gang, og det måske er bedst at den lille kommer ud. Her tænker jeg på at hun bløder - det lyder ikke godt for hverken mor eller barn at der mistes meget blod :(

Krydser fingre for at der sker det bedste der er muligt i situationen - hvad det så end måtte være...

Jeg tænker det samme, men vi må jo stole på lægerne og jordemødrene ved hvad der er bedst i denne situation. Det skal siges hendes moderkage ligger MEGET tæt på livmoderhalsen, og de har også mistænkt det for at være årsag til blødningen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram et kram til jer begge og krydser alt hvad der kan krydses for at det hele går godt uanset hvad det ender med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er moderkagen derver noget galt med, vil det være bedst den lille kommer ud.

Og selvfølgelig går jeg ud fra de begge bliver overvåget hele tiden og atollerne træffer de bedste valg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af tanker herfra! Jeg krydser og håber på det bedste! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er moderkagen derver noget galt med, vil det være bedst den lille kommer ud.

Og selvfølgelig går jeg ud fra de begge bliver overvåget hele tiden og atollerne træffer de bedste valg.

Jeg er helt enig... Vi må bare håbe de ved hvad de gør :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

tak for alle jeres kram og krydsede fingre :kiss

som Lenna1985 har skrevet, så blev jeg i går aftes ved midnatstid indlagt på sygehuset.. Mig og Dennis var lige gået i seng, da jeg skulle tisse.. da jeg rejste mig kunne jeg mærke at der løb noget ned af mine ben, og jeg skyndte mig at løbe ud i gangen hvor der var lys tændt, og der stod jeg så i en lille sø af blod, som strømmede ned af mine ben.

Jeg råbte på Dennis, at der var blod over det hele, og til det kunne han svare at det var der også i sengen! hold op hvor var der meget blod over det hele!

Jeg skyndte mig at få mig anbragt på et håndklæde på sengen og fik ringet til fødegangen som ville have at vi kom derind.

Da vi kom ind på fødegangen fik vi med det samme spændt en CTG om maven, og der blev kaldt efter en læge som skulle scanne mig...

Ved scanningen fandt lægen en meget stor samling blod inde i selve livmoderen samt min livmoderhals var kun knap en cm lang, og hun ville derfor have en en overlæge til at kigge på det.. Da han scannede mig, kunne han se at ved hver ve blev baby presset længere ned i bækkenet, og derved åbnede livmodermunden sig. :( når veen var ovre gled baby tilbage igen og livmodermunden blev igen lukket..

jeg fik med det samme en sprøjte med lungemodnende medicin og blev startet op på ve-dæmpende drop. I eftermiddags fik jeg anden sprøjte med lungemodner, og efter planen skal jeg fortsætte med at få drop til søndag formiddag.

Jeg mærker stadig en smule sammentrækninger i livmoderen, men slet ikke i samme stil som i nat, hvor de virkelig gjorde ondt.. lægerne og jordmødrene virker optimistiske, og mener at det burde være muligt at holde hende derinde lidt længere.. de mener dog ikke at det er realistisk at jeg stadig vil have hende i maven når vi når til termin.

De har meldt ud, at hvis den ve-hæmmende medicin ikke virker, så vil de ikke gøre meget mere for at stoppe fødslen. De er ikke sikre på hvordan forholdene er i livmoderen for baby, og de tør ikke rode mere derinde, de vurderer at det er bedst bare at give fred nu, og så lade naturen gå sin gang.. :unsure

Heldigvis har baby en rigtig fin og stabil hjerterytme, som hele tiden bliver fulgt via CTG, og hun er mindst lige så aktiv som hun plejer at være.

Jeg føler mig dog på ingen måde klar til at skulle være mor nu.. det er alt for tidligt, og jeg føler slet ikke at jeg er hverken mentalt forberedt eller fysisk klar til det endnu :bye

jeg har det lidt ambivalent med, hvad jeg håber at der sker nu.. jeg er SÅ bange for at baby har det skidt i maven, at der er noget de ikke har opdaget og at det her bare var en lille blæst inden den rigtige uvejr starter :unsure og samtidig så håber jeg på INGEN måde at hun kommer ud indenfor den allernærmeste fremtid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du selv kunne komme med en update Janni :)

Jeg forstår godt det hele bare kommer bag på jer - men uanset hvad så skal I nok klare den !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig :kram Har selv en pige født i uge 29, så kan godt sætte mig lidt ind i dine tanker (som jeg dog ikke nåede at have før det var for sent)

Håber hun får lidt mere tid. Hver dag tæller til hendes fordel, og det er super godt, at hun har nået at få de 2 gange lungemodner- det betyder rigtig meget HVIS hun skulle komme i nærmeste fremtid.

Håber det bedste :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også her krydse fingre for jer.

Sender de bedste tanker og er sikker på, at alt nok skal ende godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også her krydse fingre for jer.

Sender de bedste tanker og er sikker på, at alt nok skal ende godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også her krydse fingre for jer.

Sender de bedste tanker og er sikker på, at alt nok skal ende godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser også fingre for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser og håber på alt det bedste for Jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER