Sandie

En god effektiv måde

48 indlæg i dette emne

Jeps - har en stående købt i BR :) men får ikke brugt den ret meget. Måske man skulle gå igang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har faktisk kun fået et brunt mærke denne gang.. normalt får jeg mange flere... men jeg har siden været en kylling til at køre ringen.. det gør avs sådan oven på mærker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har faktisk kun fået et brunt mærke denne gang.. normalt får jeg mange flere... men jeg har siden været en kylling til at køre ringen.. det gør avs sådan oven på mærker..

Jeg skulle også lige prøve igen i dag, uh av av det kunne mærkes, selvom det kun var kort tid jeg brugte den i går. Så jeg blev ikke ved så længe :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror da også liiiiige at jeg må se at få anskaffet mig én :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så de havde den på tilbud i Brugsen... men nåede ikke og se skyggen af den i vores.. :( Tror desværre heller ikke min lænd ville syntes om den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt en i går, så er spændt på om jeg kan finde ud af det. Glæder mig til at få den hjem :) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så de havde den på tilbud i Brugsen... men nåede ikke og se skyggen af den i vores.. :( Tror desværre heller ikke min lænd ville syntes om den...

Hvad med denne øvelse Flad mave mon din ryg kan det.. ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med denne øvelse Flad mave mon din ryg kan det.. ?

Jeg vil ingen gang give mig i kast med det pt... har så ondt jeg ikke kan gå ordentlig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan fortælle at jeg fik købt en hulahop ring i Stadium i lørdags :)

Hold da op jeg følte mig som en motorik-tosse til at starte med. Jeg skulle liiiige ind i det igen - det var tydligt :D

Men allerede søndag var jeg blevet bedre, så jeg er helt sikkert fortrøstningsfuld ;)

Og så er jeg nu indehaver af blå mærker på maven og ryggen... Hvor ser jeg ud! :lolhit

Heldigvis gør det ikke mere ondt, end at jeg sagtens kan få trænet alligevel. Så foreløbig holder jeg ved - blå mærker og ømhed eller ej! :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg "Nøjes" med hulahop på min wii, det er skide hårdt og jeg slipper for mærker :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor længe kan du holde den i gang???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor længe kan du holde den i gang???

MIg? Jeg kan holde den oppe vel omkring ½ time... Kommer lidt an på hvor koncentreret jeg er.. har holdt den 40 min...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIg? Jeg kan holde den oppe vel omkring ½ time... Kommer lidt an på hvor koncentreret jeg er.. har holdt den 40 min...

:o vildt

Jeg kan ikke en gang holde den oppe i 1 min endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIg? Jeg kan holde den oppe vel omkring ½ time... Kommer lidt an på hvor koncentreret jeg er.. har holdt den 40 min...

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at bestille en hularing, så må vi se om jeg kan finde ud af det. Ellers må pigerne undervise moar i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIg? Jeg kan holde den oppe vel omkring ½ time... Kommer lidt an på hvor koncentreret jeg er.. har holdt den 40 min...

sådan :) det er ca det jeg også kan hvis jeg gider. I mine unge dage hulaede jeg for vildt og mit max var 1½ time - mor kom og stoppede mig - vi sku spise :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o vildtJeg kan ikke en gang holde den oppe i 1 min endnu ;)

:respekt

Tak i to.. det bare at øve sig.. JEg skal når je grask ud og have en ny.. en med mere vægt i.. :)

sådan :) det er ca det jeg også kan hvis jeg gider. I mine unge dage hulaede jeg for vildt og mit max var 1½ time - mor kom og stoppede mig - vi sku spise :lolhit

Skal vi mødes og lave huladyst :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha det lyder sjovt :P Jeg holder mig nok bare til min wii, det giver godt helt ned i ballerne synes jeg :) Og så går der jo sport i det for at stikke rekorden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi mødes og lave huladyst :lol

Jeg er klar - der er plads til 2-3 hulaer i stuen her :) du kommer bare :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak i to.. det bare at øve sig.. JEg skal når je grask ud og have en ny.. en med mere vægt i.. :)

Skal vi mødes og lave huladyst :lol

Jeg er klar - der er plads til 2-3 hulaer i stuen her :) du kommer bare :lol

Tror bare jeg udnævner mig som taber allerede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk mærke en klar forbedring i hvor lang tid jeg kan holde hula'en kørende nu :hurra

Mine blå mærker er der også blevet en del flere af! :D :D :D Men det er stadig smadder sjovt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det rigtigt.. først gang kunne jeg heller ikk holde ringen oppe i mere en et par sekunder, så det alligvel hurtigt man lære det.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter stadig på at min ring bliver leveret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER