Binser

Babyklinikken

11 indlæg i dette emne

Andre end mig der skal se det i aften kl. 21, på kanal 4?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal. Er spændt på om jeg synes det giver behandlingsræset det rigtige billede, det håber jeg virkelig. Og hvis det viser et retvisende billede, så håber jeg også at så mange som muligt ser det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har smug kigget den på nutv :-) så jeg venter bare på næste afsnit kommer på :-) jeg er spændt på at følge dem :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi blev spurgt ude på klinikken om vi havde lyst til at være med, men manden gad ikke så vi takkede pænt nej.

Men glæder mig til at følge dem og se om det giver det "rigtige" billede af behandlingen.

Jeg har opfordret mange til at se det, så de kan få bedre indblik i hvad det egentligt er for noget vi har været igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set det på nutv, det giver (synes jeg) et godt indblik i den verden man kun kan tænke sig til...

De er rigtig gode til både at have fokus på det fysiske og det psykiske, jeg syns det var en ganske god udsendelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det ene par og det er vist rimelig retvisende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige set det sammen med manden! :) Vi var positivt overrasket over hvor godt det viser billedet af det vi går igennem og de tanker vi har!

Det var "rart" at se at de tanker vi hver i sær har i forbindelse med behandling ikke er usædvanlige i situationen!

Og så gav det da bare en åbenlys mulighed for at snakke det hele igennem herhjemme! Vi er gode til at snakke hver gang vi har været til undersøgelse eller behandling osv. men det er jo trættende at snakke PB hver dag, når nu man ikke selv kan lave Baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set det, og synes det er et rigtig fint program. Dog meget intro-agtigt og det handler mere om, hvem personerne er, end om selve behandlingsverdene. Men det kommer vel :)

Synes det er meget positivt, at dem der er med alle har forskellige grunde til at de er i behandling, så man får et bredere billede af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det virkede lovende. Især også at de havde nogle gode ting ind i mellem (f.eks. ferien i Thailand, tur i Zoo) - for jeg føler på ingen måde at 2012 kun har været frygtelig for os!

Jeg savnede selvfølgelig helt egoistisk nogen der ingen fejlede noget. Nogen hvor de slet ikke ved hvorfor de har svært ved det - nogen ligesom os. Men ellers synes jeg det var fint at der var så mange forskellige diagnoser.

Det var lidt svært for os at skelne hende der blev opereret og hende der var på ferie i Thailand, men det kommer jo nok.

Og så savnede vi en forklaring på hvilken behandling dem der var gravide har været igennem. Men det kommer måske også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også set det og kan genkende mig selv i nogen af situationerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER