Myliona

Hvem ligner jeres baby?

26 indlæg i dette emne

Mange er begyndt at sige at Camille ligner mig.. Og det er hun også begyndt på.. Tog dette billede i forgårs dog.. Også kan i jo så selv vurdere om faren kan løbe sig fra hende..

post-3938-0-81026400-1353949441_thumb.jp

Hvem ligner jeres baby af jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, nej de kan ikke løbe fra hinanden da :) Inger har hele tiden lignet Anders meget men hun er også begyndt at ligne mig mere og mere. Temperamentsmæssigt har det hele tiden været mine emsige gener der har været fremtrædende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carl Emil ligner også helt klart sin far... Men det skulle vist også være videnskabeligt bevist at spædbørn oftest ligner deres far. Dette skulle være for at fædrene kunne relatere sig til deres børn - og netop ikke løbe fra det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C lignede som spæd M rigtig meget.

Hun ligner ham egentlig stadig, men der begynder at komme mere og mere af mig i hende, bl.a. hendes røde hår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge mine piger ligner mig, og har altid gjort det. Så her kunne faren godt løbe sig fra dem hvis det skulle være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

lucas ligner mig rigtig meget... der er nogle få udtryk fra hans far.. men ellers er det mig hele vejen igennem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

myliona, du ved jo hvad jeg synes. :)

Jeg håber vores kommende barn trods dets udseende kommer fra bioforældrene kommer til at ligne os alligevel. Ved ihvertfald at min kusines søn ligner sin far i holdning og allerede i væremåden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna var en tro (lidt mere feminin) udgave af sin far som spæd :wub

Hun har stadig hans ansigtsform, men har mine øjne og er blevet mere sin egen end 'mini-Søren' :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tristan ligner sig selv ^_^ 50/50 lige meget af både B og mig. Men skal man ud i hvem han ligner af far eller mig, så er det overvejende farmand han ligner. Samme bløde barbiehår bla. :wub

Tristan har min næse og mine hvivler. Øjenfarve kan vi ikke vide endnu, men ellers ligner han virkelig sin far. Der kan B ikke løbe fra, at han er far til Tristan :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh hvor sødt med sammenligningsbilleder :loveshower

Jeg synes Mar ligner forskellige mennesker alt efter humør og vinkel.. Igår til dåben lignede han virkelig meget billederne af min storebror fra da han blev døbt (og min mor sagde også, at det var næsten som at se min bror i dåbskjole igen...). Når han sover ligner han MEGA meget Brian. Jeg tror også at han ligner Brian, når han griner. Men når han stirrer nysgerrigt, så ligner han rigtig meget mig som baby. Og jeg har egentlig hele tiden tænkt at han lignede mig mest i "udtryk". Nogle gange ligner han også sin morfar lidt.

Jeg tror bare han er en god blanding af os alle sammen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg håber at vores mumi kommer til at ligne sin far :wub ihvert fald på det orange hår.

Freja ligner sin faster utroligt meget. Hun har altid slægtet sin fars familie på (undtagen dengang de mente at læbespalten måtte være fra min side <_< )

Liva ligner nok mig mest. Min mor kan se lidt af min mormor i hende, hvilket jeg synes er lidt sjovt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har fået 20% kommentarer om hun ligner mig og 80% Anders, så det er nok det forhold det er ;) Hun har min hovedform og næse resten er vist Anders. Normalt hører man at morens familie siger barnet ligner moren og farens familie siger faren, men sådan er det ikke her. Folk der KUN kender mig syntes hun ligner mig, men folk der kender os begge ser mest Anders i hende. MEN det gør ikke noget, hendes far har så pæne øjne, en pæn mund og et dejligt væsen.

Hendes temperament er vist også farens. Da han var barn blev han så hidsig at han skreg til han besvimede (sådan er han SLET ikke længere, han er faktisk en meget tålmodig og rolig mand) og Mie er allerede begyndt at vise tegn på hidsighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja lignede Jesper mest, da hun var helt spæd, men der er flere der siger, at hun kommer til at ligne mig mere og mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra ligner mig rigtig meget. Hun har sin fars øre :) men ellers ligner hun mig.

Sebastian ligner lidt mere min mand, han har brune øjne som min mand, men Cassandra har blå øjne og de ser ikke ud til at skifte farve. Sebastian ligner meget min far, så begge børn har taget mest fra mig, men ligner deres far en smule.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ligner en god blanding(Haha, sjovt nok) Nogle gange sin far som baby, andre gange mig som bebs. Ingen tvivl om, hendes læber ligner T's, og hendes øjne mine... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Næsten alle siger at Charlie ligner sin far. Jeg synes dog at han ligner sig selv mest ;) Men en dag skal jeg have fat i min mands og mine baby billeder.. Det bliver sjovt at sammenligne dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius ligner sin far :D

Ingen tvivl der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alberte ligner mig. Min mor siger lidt at hun har skræmmende flashback til for 30 år siden da hun holdt mig for det er den samme baby hun går med i armene. Jeg sammenlignede forleden dag vores dåbsbilleder og der er INGEN tvivl min mor har ret, Alberte er en mini-me :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ayah ligner sin far, ingen tvivl der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvem Lise ligner - og OM hun ligner nogen (anden end sig selv ^_^ ). Jeg får både kommentarer om at hun ligner mig og sin far... og jeg kan ikke rigtig se det selv. Dog har hun delvist mine ører. Hun har sådan et lille "hak" på ydersiden af ørerne, som jeg også har :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Lasse blev født var han en tro kopi af min mand. Nu er han begyndt at ligne mig lidt mere.

Det skifter meget hvad folk siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sif er virkelig en 50/50 blanding... Hun har fars øjenform, øre, næse og mund... Hun har min hage, hovedform, øjenfarve og er ved at få lidt krøl i håret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt spørgsmål :)

Jeg begynder at kunne se mere og mere af mig selv i hende, men hun har nogle ret tydeligt træk fra hendes far. De kan lave de samme udtryk, og det er ret sjovt at se dem sove op ad hinanden, for der ligner de hinanden så meget (munden er åben på samme måde, øjenbrynene er en smule hævede) :wub

Hun har også hans lille hagekløft, og hans øjne :loveshower

Men jeg kan også se meget af hendes mormor i hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER