Guest

Hvad laver i - vol. 3

2,117 indlæg i dette emne

Ser julekalender med Maliva :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ligger på sofaen med øm ryg og katten på toppen af maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får pip af Christian!! Gah!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får pip af Christian!! Gah!

Hvad nu søde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad nu søde?

Jeg har ryddet op, ordnet alt og gjort rent. Tager afsted i går kl 13, og var til julefrokost og kom meget sent hjem, så har sovet det meste af dagen hvor han har haft Camille.

Nu ligner her noget der er løgn, fordi det jo er SÅ hårdt at have Camille..

Udover det, så er alle Camilles rytmer bare rykket - i går fik hun hendes aftensmadsgrød kl 21 - den får hun normalt ved 18 tiden! Og i dag har hun sovet SÅ dårligt, fordi han putter hende indenfor, eller bare tager hende op hvis hun vågner lidt op, så hun ikke får sovet ordentligt.

Så strækker han hendes måltider.. Fx siger jeg kl for mere end en time siden, om han vil lave grød.. Den får hun så nu - hvilket selvfølgelig resulterede i hun skreg og skreg fordi hun var pisse sulten!

Og jeg kan virkelig ikke se hvordan det kan tage 45 min at lave en omgang pulvergrød :shooter Så bliver HAN sur, når jeg beder ham om at skynde sig, fordi det altså har været hårdt for have hende <_< Nå ja, det havde jeg jo så sidste weekend og har hende jo alene hver dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser julekalender med Maliva :wub

Det gjorde jeg også med Erica og det var hyyyggeligt!! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger under min dyne efter en dejlig dag til juletræsfest. Rigtig hyggelig arrangement :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser "Julefrokosten".... og har lige illustreret årets julekort :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ryddet op, ordnet alt og gjort rent. Tager afsted i går kl 13, og var til julefrokost og kom meget sent hjem, så har sovet det meste af dagen hvor han har haft Camille.

Nu ligner her noget der er løgn, fordi det jo er SÅ hårdt at have Camille..

Udover det, så er alle Camilles rytmer bare rykket - i går fik hun hendes aftensmadsgrød kl 21 - den får hun normalt ved 18 tiden! Og i dag har hun sovet SÅ dårligt, fordi han putter hende indenfor, eller bare tager hende op hvis hun vågner lidt op, så hun ikke får sovet ordentligt.

Så strækker han hendes måltider.. Fx siger jeg kl for mere end en time siden, om han vil lave grød.. Den får hun så nu - hvilket selvfølgelig resulterede i hun skreg og skreg fordi hun var pisse sulten!

Og jeg kan virkelig ikke se hvordan det kan tage 45 min at lave en omgang pulvergrød :shooter Så bliver HAN sur, når jeg beder ham om at skynde sig, fordi det altså har været hårdt for have hende <_< Nå ja, det havde jeg jo så sidste weekend og har hende jo alene hver dag!

:kram

Han lyder som en jeg kender.. Men så får han at se hvor meget det kræves at have et lille barn.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder igen på jobbet :) sidste vagt i denne omgang, glæder mig til fridage :), men tror nu også jeg kommer til at synes det er undeligt, at jeg ikke skal være her de næste par dage. heldigvis skal jeg til teammøde herinde onsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer om det kan betale sig at falde i søvn igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer om det kan betale sig at falde i søvn igen..

Håber du fik en lur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sendt drengene afsted og vil snart igang med at gøre rent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej til arbejdet og savner min datter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer hvad jeg skal lave i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du fik en lur :)

Det gjorde jeg da.. Til 8.20 - heldigt vi bor så tæt på børnehaven :D

Hvordan går det med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige sat mig ved computeren, for at give BA'en et spark... Satser på kaffe og kage senere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fryser, og overvejer at få lavet noget praktisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ordnet vasketøj og tømt opvaskemaskine - og det var så det jeg magtede lige nu - selvom jeg har sovet rigtig godt i nat, for en gang skyld, så skal der bare intet til før jeg er så træt igen.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay. Opdagede lige jeg har fået ekstra penge denne måned.. Det er også sidste måned Christian får ekstra SU. Men det betyder vi har 7000 kr til julegaver, og vi mangler kun 6 :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay. Opdagede lige jeg har fået ekstra penge denne måned.. Det er også sidste måned Christian får ekstra SU. Men det betyder vi har 7000 kr til julegaver, og vi mangler kun 6 :P

Nice - det kan blive nogen lækre julegaver da :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay. Opdagede lige jeg har fået ekstra penge denne måned.. Det er også sidste måned Christian får ekstra SU. Men det betyder vi har 7000 kr til julegaver, og vi mangler kun 6 :P

Lækkert :)

Vi har så lige opdaget at der er blevet trukket for en regning, som vi havde opsagt for 4 mdr siden. Vi kan først få pengene tilbage til den 1 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeah med ekstra penge og øv med for mange trukket penge...

Jeg har lige klaret noget af opvasken... Der er stadig en god del tilbage, men det bliver taget i næste omgang, når jeg kører død i min BA... Jeg skal også huske at sætte kasserne og et tæppe frem til manden med frugterne :) (Aarstiderne)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger på sofaen med et tæppe, hører lidt stille musik, nyder en kop varm kakao og ser ud på sneen der stille og roligt falder ned....

Total hvid himmel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt overskud.. Så er der vasket gulve overalt, ryddet op og flyttet rundt i køkkenet :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER