tsecret

Cravings

9 indlæg i dette emne

Tænkte vi kunne have en tråd om alle de mærkelige cravings vi får i løbet af graviditeten?

Indtil videre har jeg haft cravings for:

  • kanelgifler (købte så en pose med Kohberg og de var heeelt forkerte, så næste gang skal det være det andet mærke ;) )
  • spejlæg (min yndlingsmad lige pt, mmmm)
  • generelt søde sager (men det er der egentligt ikke noget nyt i, føles bare lidt mærkeligt at være megakvalm og så tænke at man har lyst til chokolade!)

Og så har jeg oplevet min første direkte madlede - for kød, altså sådan et stykke stegt kød, det kunne jeg simpelthen ikke spise!

Hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha ha ha fantastisk emne.. :loveshower

Jeg har konstant lyst til leverpostegsmaddder med asier.. Jeg er helt vild efter piratos, det har altid været yndling slik men er blevet "værre"..

Til gengæld kan jeg ikke spise chips.. Jeg lider ikke af kvalme overhovedet, men det smager mig ikke..

Nårhh ja og så mosaralla ost, med tomat, basilikum og olivenolie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lyst til syrlige ting - især syrlig frugt. Grønne vindruer, ananas osv... Derudover kan kakaomælke lette lidt, hvis jeg har begyndende kvalme idet det ligesom lægger sig i munden og giver en dejlig følelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha ha fantastisk emne.. :loveshower

Jeg har konstant lyst til leverpostegsmaddder med asier.. Jeg er helt vild efter piratos, det har altid været yndling slik men er blevet "værre"..

Til gengæld kan jeg ikke spise chips.. Jeg lider ikke af kvalme overhovedet, men det smager mig ikke..

Nårhh ja og så mosaralla ost, med tomat, basilikum og olivenolie ;)

Aj hvor sjovt, jeg spiser næsten heller ikke chips længere, og det plejer at være totalt yndlings! Men har bare ikke lyst til det pt! Du ved, ikke direkte madlede, bare ikke den store lyst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er liiige på besøg fra juni :balloons

Jeg har osse lyst til syrlige ting, rødbeder, asier gerne på en leverpostejsmad, clementiner i stor stil, sure æbler, ribena saft.

Jeg kan overhovedet ikke ha kaffe mere, og kan overhovedet ikke spise nogen former for kød.. leverpostejen går, når der er noget surt ovenpå.

Det kan være svært at finde på noget spændende aftensmad <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også aftensmaden er svær, fordi lysten til mad skifter fra det ene øjeblik til det andet.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der syrlige ting er gode! Asier og syltede agurker er oz lige mig.. ;) Igår spiste jeg (MANGE) syltede agurker ovenpå spegepølse? :rolleyes

Totalt mystisk... Men det skifter fra uge til uge synes jeg.. ;)

På besøg fra maj.. :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh en hyggelig tråd :loveshower

Indtil videre har jeg haft lyst til to ting:

- Peberfrugt (de røde), spiser dem som slik :whistling

- Salatmayonnaise, virkelig mærkeligt, for jeg spiser ikke ret tit pommes frites :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, når jeg ikke lige har det skidt bare ved tanken om at skulle tygge på noget, craver jeg chili for vildt. Har altid godt kunne li' stærk mad, men det er da stukket HELT af nu.. Putter chili på stort set alt. Derudover er Kim's, Lays, Taffel, Estrella og hvad de ellers hedder allesammen blevet mine rigtig gode venner, idet min lyst til salte ting er eksploderet. Jeg har ellers altid været en chokoladepige, der sagtens kunne gå udenom chips, men det er da vendt 180 grader nu. Gider slet ikke chokolade mere - men de billige salt/peber-chips fra Netto og de "grove" med havsalt + chilidip derimod!! Mmm-mm-mm-mmm!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER