CNN

Hvilket mærke - folinsyre

18 indlæg i dette emne

Hvilket tilskud tager/tog I?

Jeg har kigget på lidt forskelligt og ved ikke lige hvad jeg skal vælge..

Nogen af jer der har prøvet LIVOLs til gravide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke LIVOL, men jeg spiser Gravitamin :-) det er med alle de dejlige vitaminer og folinsyre man har behov fr som gravid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bare gravitamin er vanvittig dyrt. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge anbefalede gravitamin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiser vitaminer til gravide fra apovit købt på apoteket.. De indeholder også alt hvad gravide har behov for. Men jeg begyndt nu at spise dem allerede da vi startede PB, da jeg havde læst at det var godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg købte dem via billige-teste.dk og der syntes jeg det var en okay pris :-) men er sikker på at dem fra apoteket som er multivitamin til gravide også er god. Der er jo det samme i :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bestilt en pakke gravitamin (og en g-test) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe :goodluck og :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiser en alm budget multivitamin pille og så en pille ved siden af med 200 mg folinsyre... Voila - de samme vitaminer til en tredjedel af prisen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter jeg skiftede fra gravitamin til apovit er jeg blevet gravid to gange :whistling Sandsynligvis bare tilfældig, men jeg sværger nu alligevel til dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog almindelig vitaminpille og så folinsyre ved siden af. Og så kalk når jeg kunne få pillerne ned - de er ret store og tørre når man har kvalme :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev frarådet at tage almindelig multivitamin tbl. på apotektet da vi startede PB - også efterfølgende selvom man i princippet kan suppl. med folinsyre. Grundet til dette er, at en alm. mulitvitamin tbl. Kan/eller indeholder dobbelt så stor en dosis af A-vitamin end hvad med tilråder gravide at indtage. Derfor valgte jeg aprovit Gravid multi som indeholde de anbefalede mængder incl. folinsyre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg spiser en alm multivitamin pille fra matas og så et tilskud af folsyre far matas også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har allerede modtaget! Hold op en service!

Går igang i aften! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiser Gravitamin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som en anden skrev herinde er det ikke det bedste at tage almindelig vitaminpiller og supplere op med folsyre da der er for høj mængde A-vitamin i de almindelig i forhold til anbefalet.

Men jeg ved ikke hvor stor betydning det rent faktisk har. Jeg startede med at supplere de alm vitaminpiller med folsyre og da de alm vitaminpiller slap op begynde jeg på gravitamin.

Jeg kan ellers stærkt anbefale at se efter gravitamin eller lign hvis men er i udlandet. Jeg er regelmæssigt i Holland, hvor de har samme viden og anbefalinger stort set som i dk, og jeg køber min graviditet i HEMA til 5 euro for 60 piller. Se det er en god pris! Måske man kan få andre billige alternativer i Sverige eller Tyskland?

Bare et lille tip, for gravitamin er da ret dyre :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER