Olding

Presset af projekt baby?

10 indlæg i dette emne

Min kæreste lider i øjeblikket en del under presset af at skulle kunne frembringe "leveringen" "på klokkeslet" i sammenhæng med ÆL - så det ender med ingen levering overhovedet.

Har I andre erfaringer med den type problemer - og hvad gør I evt. for at fjerne fokus fra presset??

Min tanke er, at lade være med at være sammen en tid - så opbygges nok appetit til, at der ikke er "en vej tilbage".. Men ikke sikker på vi har selvdisciplin til det :kuller :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kunne også prøve at lade være at fortælle ham hvornår du har ÆL - så tænker han måske ikke så meget over det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det problem havde vi også lidt ;)

Jeg lod være med at fortælle hvornår der var ÆL, og så i øvrigt huske at hygge selvom der ikke var ÆL :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme her

Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja som de andre siger dett, lad være med at lade ham vide hvorfor i lige dyrker sex der og bare nyd det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med de andre :) Min mand havde ingen ide´om hvornår jeg havde ÆL, han talte ikke dage :seng Så mit råd må også være, at du lader være med at fortælle ham det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi endte også ud med samme problem, da vi forsøgte at lave et barn, vi endte faktisk med et tage 2 mdr, hvor vi droppede ideen om at lave barn.

Jeg tror det er rigtig vigtig, at man bliver ved med at være kærester og dermed kysse og være der for hinanden. Og ikke lade det hele handle om at man skal have et barn. Så mit råd er at tage nogle dage ud, hvor i tager ud og spiser, eller tager på weekend sammen osv i den dur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi oplever det også for tiden.

Men jeg ved ikke engang selv hvornår jeg har ægløsning, så det er sådan set ikke det, der gør det. Jeg tror ligeså meget det er, at han føler pres på at han jo skal levere varen hver gang...

Har desværre ikke de gode råd, da vi har det på samme måde lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har det samme problem for tiden. Så følger lige med her. ^_^

Jeg syntes bare det kan være svært det med, bare ikke at sige det til ham.

Fordi min mand vil helst lege eller :seng hver dag. Så jeg føler lidt at jeg er nød til at be ham om at lade være med at lege så meget når jeg nærmer mig Æl for at få mest ud af hans svømmere. Han har nemlig nedsat sædkvalitet, og jeg er så bange for at når han gør det, så bliver :cell for trætte. :shooter

Og så er det, at det går hen og bliver en sur pligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit problem er, at vi ikke kan sove/være sammen hver dag :( Pga. arbejde i den anden ende af landet er kæresten nemlig kun hjemme i weekenden og så normalt EN hverdag :boo Altså må samlivet planlægges, for ingen :hump får jo heller ikke miraklet til at ske..

NÅR vi er under samme tag har vi svært ved at holde nallerne fra hinanden - og det er meget gensidigt :D - men jeg er obs på, at det er smartest at nøjes med hver anden dag. Eller i hvert tilfælde kun "inkl. finale" hver anden dag ;)

Men jo.. Måske kunne jeg sige til ham, at foreløbig er det mor her der bestemmer hvor og hvornår. Det kunne der jo også komme en lille leg ud af :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER