Miltons mor

Pigenavne tråden!

9 indlæg i dette emne

Alle Jer der venter små prinsesser her til februar.. Kan I ikke skrive jeres tanker omkring det kommende navn her, så vi alle kan blive inspirerede af hinandens navne idéer... :lovebk

Jeg venter jo selv en lille fantastisk prinsesse, og her kører mine tanker pt. omkring navnene Anna, Mille eller Mila... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine favoritpigenavne er :

Klara

Katrine

Kirstine

Laura

Freja

Maja

Marie

Leah

Line

Julie

Anne

Emilie

Ida

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ret sikker på navnet Karoline :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har hele tiden ønsket mig en lille Alma min mors moster hed det og synes det er så flot så vi er jo nødt til at prøve en tredje gang så vi kan få vores lille Alma. til gengæld har jeg ingen ide om hvad vores lille baby dreng skal hedde. men mon ikke det kommer når han er ude? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal vi jo have en dreng, men kan da lige smide de navne ind vi har på listen, hvis det var blevet en pige - sidder dog lige på en anden pc end den hvor listen er, så det bliver bare lige dem jeg kan i hovedet ;)

Agnes

Rebecca

Thea

Mia

Kathrine

Augusta

Frederikke

Og det er en helt tilfældig rækkefølge.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også igang med pige navne research.... hihi.

Indtil videre ligger Lucca som nummer 1. Vi har også snakket Freya, Malou, Isabella, Naya, Sophia og ja vi har haft mange inde og vende.

Hvilke navne har i selv på listen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi føler os sikre på navnene Lærke og Nanna hvis vi en dag skal have en pige...

Men inde og vende er også Freja, Maja, Emma, Sofie, Clara og en del andre....

Men det kan jo altid ændrer sig til den tid hvis det blir aktuelt for os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke fundet navnet endnu. Leder efter de lidt specielle navne som Ragna og Zoey og Zelda :)

Har et navn som har siddet fast i mit hoved, men som han skal varme lidt op til. Så vi går og smager lidt på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hos os fandt vi først et pigenavn - vi var ikke engang gravide og prøvede ikke engang endnu, men snakkede dog familie.

Eftersom han jo er fransk/italiensk og jeg dansk ville vi have noget der mixede kulturene og som også kan udtales på begge sprog - og også på engelsk som fortsat er en stor del af vores hverdag (vi snakker alle 3 sprog hjemme i hverdagen)

manden - og jeg er vilde med volbeat og derfor kom navnet Madeline hurtigt frem og blev godtaget :)

fordanskning af Madeleine og så skulle hun hedde Maj til mellemnavn for min mor (der døde da jeg var 7) hed Maj-Britt, jeg er født i Maj, så vores lille pige ville så være tredie genneration med tilknytning til MAJ :) men nu blev det altså en lille dreng først - vores søn skal hedde Jean til mellemnavn da det er familietradition i min mands familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER