sivtop

Skal scannes om en halv time...

17 indlæg i dette emne

Jeg blødte meget meget lidt i går, og endnu mindre her til morgen.... men ringede til min læge, er skrækslagen efter min MA sidst. Hun har sendt mig til scanning her om lidt.

Gud hvor er jeg bange, det minder så meget om den måde det startede på ved min MA, tør snart ik lægge mig op på briksen. Oveni det hele er jeg vågnet med meget mindre kvalme end jeg plejer, og har ingen kvalme nu, overhovedet... tror det er et skidt tegn :boo :boo

Jeg har virkelig brug for alle jeres krydsede fingre... er så afsindigt bange lige nu :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv stort stort kram, godt du kan scannes med det samme! Håber alt er ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber alt er som det skal være :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nej :( Kram, håber på en positiv opdatering!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ååååhh.... lettelse!! Kun en enkelt lille spire, og med et hjerte der blinkede lige så fint ud til os... :loveshower :loveshower Begyndte at tude da jeg lå der på briksen og hun sagde at hjertet blinkede lige så fint... havde i mit stille sind forventet at det var farvel. Sådan en MA sætter virkelig nogle grimme ar på sjælen.

Men nu vil jeg flyve rundt i lykkerus, uden kvalme.... :loveshower :loveshower Begge børn er gået med kammerater hjem fra skole, så jeg skal vist bare nyde eftermiddagen på sofaen... lettelse :7himmel :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh hvor dejligt :loveshower Hvor er jeg lettet på jeres vejene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh hvor dejligt :loveshower Hvor er jeg lettet på jeres vejene :)

Mange tak... er virkelig osse lettet.. pyyh :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeej det er jeg bare glad for at høre!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Blev lige helt bange da jeg så emnet! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeej det er jeg bare glad for at høre!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Blev lige helt bange da jeg så emnet! :kram2

Uha ja... jeg har været skrækkeligt bange lige siden jeg så den smule blod der var... det er frygteligt. Men vidste godt jeg ville få det sådan, en graviditet fyldt med angst og bekymringer. Men bare det ender godt, så tager vi det med.

Nu synes jeg osse du skal følge trop, håber det så meget for jer... jeg mangler jo dig herinde :7himmel :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, skønne nyheder! loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må sige blev også helt panisk da jeg så blod, bliver fulgt med bl.pr så håber det bedste:-) Jeg fik en MA i maj men har også to dejlige drenge i forvejen på 3 og 6 år:-) Nu håber jeg at min graviditet vil gå lige så godt som din. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt med en positiv opdatering :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh hvor dejligt med sådan en god opdatering :loveshower :loveshower :loveshower

Bekymringerne i graviditeten er bare det værste!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER