Barbamama

Babytræf i Aalborg!

223 indlæg i dette emne

Jeg vil foretrække det bliver i Aalborg området. :) Udelukkende pga. transporttiden for mig. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også bedst mulighed for at komme til Aalborg af hensyn til transporten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har intet imod Aabybro. Bor i nabo byen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også foretrække Aalborg, da jeg efterhånden er ret besværet og skal begrænse tid i bil mest mulig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger, vi fik da vidst aldrig sat os fast på noget helt fast...

Jeg ville også helst, hvis mødet kunne blive i Aalborg, jeg har nemlig hentetjansen med Elias og skal jeg først ud af byen med offentlig transport for så at tage til Nørresundby for at hente ham og hjem ville det blive en mindre dagsrejse ;)

Jeg starter muligvis i en praktik fra 1/5, så jeg så gerne, hvis vi kunne mødes inden da, da weekenderne fra nu af og langt frem i tiden er næsten overbookede...

Hvad siger i piger? Er der nogle dage i er fortalere for?

Jeg lister lige nogle datoer og så må i rigtig gerne byde ind også hvis i gerne vil have andre datoer på listen:

  • Torsdag d. 18/4
  • Fredag d. 19/4
  • Mandag d. 22/4
  • Tirsdag d. 23/4
  • Fredag d. 26/4
  • Mandag d. 29/4

Kom frisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger, vi fik da vidst aldrig sat os fast på noget helt fast...

Jeg ville også helst, hvis mødet kunne blive i Aalborg, jeg har nemlig hentetjansen med Elias og skal jeg først ud af byen med offentlig transport for så at tage til Nørresundby for at hente ham og hjem ville det blive en mindre dagsrejse ;)

Jeg starter muligvis i en praktik fra 1/5, så jeg så gerne, hvis vi kunne mødes inden da, da weekenderne fra nu af og langt frem i tiden er næsten overbookede...

Hvad siger i piger? Er der nogle dage i er fortalere for?

Jeg lister lige nogle datoer og så må i rigtig gerne byde ind også hvis i gerne vil have andre datoer på listen:

  • Torsdag d. 18/4
  • Fredag d. 19/4
  • Mandag d. 22/4
  • Tirsdag d. 23/4
  • Fredag d. 26/4
  • Mandag d. 29/4

Kom frisk :D

Jeg kan alle dage undtaget torsdag, da vi går til babysvømning der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger, vi fik da vidst aldrig sat os fast på noget helt fast...

Jeg ville også helst, hvis mødet kunne blive i Aalborg, jeg har nemlig hentetjansen med Elias og skal jeg først ud af byen med offentlig transport for så at tage til Nørresundby for at hente ham og hjem ville det blive en mindre dagsrejse ;)

Jeg starter muligvis i en praktik fra 1/5, så jeg så gerne, hvis vi kunne mødes inden da, da weekenderne fra nu af og langt frem i tiden er næsten overbookede...

Hvad siger i piger? Er der nogle dage i er fortalere for?

Jeg lister lige nogle datoer og så må i rigtig gerne byde ind også hvis i gerne vil have andre datoer på listen:

  • Torsdag d. 18/4
  • Fredag d. 19/4
  • Mandag d. 22/4
  • Tirsdag d. 23/4
  • Fredag d. 26/4
  • Mandag d. 29/4

Kom frisk :D

Jeg må nøjes med at stemme for mandag den 29/4. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi er ude i, at det er midt på dagen, så må jeg melde pas til alle dagene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som sagt, var det bare forslåede datoer - er det ikke muligt for jer på disse, så kom gerne med flere forslag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg kan de fleste dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

datoerne er der såmænd ikke noget i vejen med - men jeg arbejder mandag - fredag fra 7-15, så jeg kan ikke deltage, hvis det skal foregå midt på dagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser lige med fra sidelinjen. Hvis det bliver en dag jeg kan og har bilen og alt flasker sig kommer jeg gerne, men der er pænt langt fra Herning med en baby i bilen.

Var det en weekend ville det være lettere for mig for så kunne jeg lade Anders og Mie hygge herhjemme mens jeg tog lidt Maja tid og kørte til Aalborg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der stadig nogen som havde lyst til at mødes? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da gerne mødes stadigvæk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stadig frisk :-D tror for mit vedkommende at en søndag vil passe bedst fra nu af og frem, kan dog ikke d. 12 og 19 maj - men smid nogle datoer og lad os se om vi ikke kan finde en dato og et samlingssted :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad siger folk til søndag d. 26 maj? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan alle datoer undtaget 19. og 25. maj og kan så heller ikke hver torsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig frisk. Den 26. maj duer dog ikke for mig - der skal Theo døbes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig frisk. Den 26. maj duer dog ikke for mig - der skal Theo døbes ;)

arh, come on ;) hehe.. Fair nok, det er en godkendt undskyldning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig frisk. Den 26. maj duer dog ikke for mig - der skal Theo døbes ;)

Det er så en fin undskyldning :)

Jeg kan ikke den 12, for der skal Pixie døbes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil nu også generelt foretrække en hverdag - men nu er jeg jo også på barsel ;)

Hvor er det i øvrigt smukt når sådan noget her lykkes at arrangere, for hold nu op hvor er det besværligt :P Haha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil nu også generelt foretrække en hverdag - men nu er jeg jo også på barsel ;)

Hvor er det i øvrigt smukt når sådan noget her lykkes at arrangere, for hold nu op hvor er det besværligt :P Haha.

Det må man sige! :D

Ja, der er jeg jo på helt modsatte hold - arbejder hver dag fra 7-15, så det er ikke lige hverdage der passer mig bedst.. Så skal det i hvert fald være efter kl. 15, og det går nok ikke så godt i spændt med små bebser :)

Måske er det bare noget med, at hvis der er én der vil ligge hus til, må vedkommende invitere og så må dem der kan komme, komme? Om ikke andet, så er der ikke såååå længe til jeg går på barsel, og så kan jeg komme med! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må man sige! :D

Ja, der er jeg jo på helt modsatte hold - arbejder hver dag fra 7-15, så det er ikke lige hverdage der passer mig bedst.. Så skal det i hvert fald være efter kl. 15, og det går nok ikke så godt i spændt med små bebser :)

Måske er det bare noget med, at hvis der er én der vil ligge hus til, må vedkommende invitere og så må dem der kan komme, komme? Om ikke andet, så er der ikke såååå længe til jeg går på barsel, og så kan jeg komme med! :yay

Det er hvertfald umuligt at gøre det så alle kan! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå tøser - jeg hiver lige den her op igen.. Er der andre end mig der har ferie/fri/barsel i uge 31? :) Så kunne vi jo mødes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uge 31 passer også fint for mig - der har jeg også påbegyndt min barsel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER