Barbamama

Babytræf i Aalborg!

223 indlæg i dette emne

:yay

:bunny :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt der er så mange der vil med :D 

Vi kan sagtens sige om formiddagen.. Hvordan passer det bedst at komme? Kl. 10, eller 11 måske?

Jeg kan lave lidt hjemmebagte boller... Mon der er nogen, der har lyst til at tage lidt sødt med - hvis vi da skal have sådan noget? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt der er så mange der vil med :D

Vi kan sagtens sige om formiddagen.. Hvordan passer det bedst at komme? Kl. 10, eller 11 måske?

Jeg kan lave lidt hjemmebagte boller... Mon der er nogen, der har lyst til at tage lidt sødt med - hvis vi da skal have sådan noget? :P

 

For os passer det nok bedst omkring kl. 10 :) Jeg kan tage noget frugt med? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 10 er også fint her og jeg laver gerne en kage hvis i har lyst til det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 10 er også fint her og jeg laver gerne en kage hvis i har lyst til det :-)

 

:yay :glad :sandie :loveshower

 

Det siger det hele!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For os passer det nok bedst omkring kl. 10 :) Jeg kan tage noget frugt med? :)

 

 

Kl 10 er også fint her og jeg laver gerne en kage hvis i har lyst til det :-)

 

Både frugt og kage lyder fantastisk :D :D Glæder mig til at møde jer alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hele lyder bare godt. Er der noget jeg skal tage med ?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, at jeg ikke kan komme :( Jeg håber, at I får en skøn, skøn dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var ærgerligt skruk - håber du kan en anden god gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hele lyder bare godt. Er der noget jeg skal tage med ?? :)

Nej tror ikke mere er nødvendigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej, jeg bliver nødt til at hoppe fra igen, så jeg håber at en anden kan have kage med... Selvom vi var ude i god til med at aftale så er jeg alligevel kommet til at dobbelt booke - mine forældre er på besøg denne weekend og dem ser jeg ikke særlig ofte pga afstanden så dem vil jeg gerne tilbringe så meget tid som muligt med mens de er her. Håber i får en skøn dag :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger, jeg er muligvis nødt til at aflyse. Min mormor ligger på intensivafsnit og det er ret kritisk.. Er nødt til at være hos hende..

Kan en anden lægge hus til evt?

Ellers må jeg hellere sige vi må finde en anden dato..

Er så ked af det og havde viiiiirkelig glædet mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøøv bøv! :kram2  Det er jeg ked af at høre :kram2

 

Altså, jeg kan stadig godt lægge hus til, men det er jo lige 25 km længere nord på. Hvis folk ikke orker, så er det også okay.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal være hos din mormor, og sådan er det bare! De bedste tanker herfra! :kram2

Jeg synes bare vi skal finde en anden dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager meget! :(

Jeg skal stadig nok lægge hus til en anden dato, hvis der stadig er stemning for det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager meget! :(

Jeg skal stadig nok lægge hus til en anden dato, hvis der stadig er stemning for det!

Du skal slet ikke beklage - familie er bare vigtigere! Vi finder ud af enanden dag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal slet ikke beklage - familie er bare vigtigere! Vi finder ud af enanden dag :-)

 

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal slet ikke beklage - familie er bare vigtigere! Vi finder ud af enanden dag :-)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal slet ikke beklage - familie er bare vigtigere! Vi finder ud af enanden dag :-)

 

 

:ditto

 

 

:ditto

 

Hvor er i søde, piger.  :kiss

Er lige kommet hjem fra sygehuset.. Det ser ikke for godt ud.. :( Vi kan bruge alle de krydsede fingre og bønner i kan undvære! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde, piger.  :kiss

Er lige kommet hjem fra sygehuset.. Det ser ikke for godt ud.. :( Vi kan bruge alle de krydsede fingre og bønner i kan undvære! 

 

Jeg sender alt god overskudskarma og masser af krydsede fingre og tanker! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender alt god overskudskarma og masser af krydsede fingre og tanker! :kram2

Tusinde tak.

Desværre er der ikke noget at gøre for hende.

Hun er ramt af to forfærdelige sygdomme - én der har lammet hendes krop (en sygdom man kan komme sig over, hvis den står alene) og én der er uhelbredelig (spiserørskræft) .. Efter 7 måneder med håb om at lammelsen forsvinder og vi fik mormor tilbage, ender det nu på den mest forfærdelige måde. Vi kan ikke gøre andet end at vente og håbe hun ikke mærker noget og ikke er for bange.

Jeg er helt ødelagt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak.

Desværre er der ikke noget at gøre for hende.

Hun er ramt af to forfærdelige sygdomme - én der har lammet hendes krop (en sygdom man kan komme sig over, hvis den står alene) og én der er uhelbredelig (spiserørskræft) .. Efter 7 måneder med håb om at lammelsen forsvinder og vi fik mormor tilbage, ender det nu på den mest forfærdelige måde. Vi kan ikke gøre andet end at vente og håbe hun ikke mærker noget og ikke er for bange.

Jeg er helt ødelagt :(

Puha :kram2

Det lyder også ganske forfærdeligt og virkelig uretfærdigt! Det er ikke rimeligt at nogen mennesker skal lide!

Håber at det går rimelig hurtigt og helt smertefrit! Kan de ikke smertedække hende på sygehuset? Mange mange tanker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha :kram2

Det lyder også ganske forfærdeligt og virkelig uretfærdigt! Det er ikke rimeligt at nogen mennesker skal lide!

Håber at det går rimelig hurtigt og helt smertefrit! Kan de ikke smertedække hende på sygehuset? Mange mange tanker!

Jo de smertedækker selvfølgelig.. Og hun får også noget medicin mod angst. Vi aner ikke hvor længe der kommer til at gå.. De har nu skruet ned for sovemedicinen, så ser vi om hun vågner op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER