Barbamama

Babytræf i Aalborg!

223 indlæg i dette emne

Pyhh ja - det er ikke sikkert jeg holder længe med den varme i morgen - jeg havde en lidt hård dag i går, som jeg ikke helt er kommet ovenpå igen efter, så jeg kan ikke love hvor længe jeg bliver. Men vil da lige ud og sige hej i det mindste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyhh ja - det er ikke sikkert jeg holder længe med den varme i morgen - jeg havde en lidt hård dag i går, som jeg ikke helt er kommet ovenpå igen efter, så jeg kan ikke love hvor længe jeg bliver. Men vil da lige ud og sige hej i det mindste :)

Jeg tænker også at det kan blive en hård tur i varmen. Men ellers kan vi jo også sætte os i skyggen og sludre lidt ;) Er du ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er okay, bare noget mere medtaget end jeg havde regnet med - et barselsbesøg fra 9-14.30 og derefter 1 time i bus for at hente Elias og så hjem med ham, lave aftensmad og alt det andet er åbenbart lige at tage munden for fuld nu :( Men sådan er det jo, jeg må bare indordne mig og lære at sige fra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er okay, bare noget mere medtaget end jeg havde regnet med - et barselsbesøg fra 9-14.30 og derefter 1 time i bus for at hente Elias og så hjem med ham, lave aftensmad og alt det andet er åbenbart lige at tage munden for fuld nu :( Men sådan er det jo, jeg må bare indordne mig og lære at sige fra...

Det var også noget af et barselsbesøg! Blev hun glad for gaverne?

Du må op og hvile en tur.. Om ikke andet kan vi låne en trækvogn i zoo - så må vi trække dig rundt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også noget af et barselsbesøg! Blev hun glad for gaverne?

Du må op og hvile en tur.. Om ikke andet kan vi låne en trækvogn i zoo - så må vi trække dig rundt :lol

Jah! Busserne kører kun hver time derude fra og inden vi fik lavet frokost osv, så forsvandt tiden bare som dug for solen... Baby sov det meste af formiddagen, så det tog ikke så hårdt på moar og hun var super nem - var helt misundelig ;) Ja hun blev meget glad for gaverne, så det var et hit :)

Haha det vil jeg have et billede af :P Kan lige forestille mig, hvordan det vil se ud! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jah! Busserne kører kun hver time derude fra og inden vi fik lavet frokost osv, så forsvandt tiden bare som dug for solen... Baby sov det meste af formiddagen, så det tog ikke så hårdt på moar og hun var super nem - var helt misundelig ;) Ja hun blev meget glad for gaverne, så det var et hit :)

Haha det vil jeg have et billede af :P Kan lige forestille mig, hvordan det vil se ud! :lolhit

Det var godt - det var også lækre gaver! Og skønt med nem baby.. Sådan en ønsker jeg mig også! :biglove

Det kan vi nok godt arrangere, tænker jeg.. :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Agnethe i trækvogn :lolhit

Som sagt kan vi jo finde en plads i skyggen og så sidde og sludre lidt :) Har du Elias med, Agnethe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har ikke Elias med - den slags aktivitet som han kan bringe til bordet på sådan en tur kan jeg slet ikke overkomme - ville ikke få et minut til at sidde ned ;-) han skal i dagpleje :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorten piger...

Jeg bliver desvæære nødt til at springe fra. Jeg har sovet elendigt, har smerter i bækkenet og noget ret bidende plukveer, så jeg kan bare mærke på mig selv at jeg ikke kommer nogen steder i dag udover at skulle hente Elias i dp i eftermiddag. Er ked af at aflyse sådan i sidste øjeblik, havde håbet på at jeg ville få det bedre :-(

Håber i får en hyggelig tur trods alt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorten piger...

Jeg bliver desvæære nødt til at springe fra. Jeg har sovet elendigt, har smerter i bækkenet og noget ret bidende plukveer, så jeg kan bare mærke på mig selv at jeg ikke kommer nogen steder i dag udover at skulle hente Elias i dp i eftermiddag. Er ked af at aflyse sådan i sidste øjeblik, havde håbet på at jeg ville få det bedre :-(

Håber i får en hyggelig tur trods alt...

Øv bøv! God bedring til dig! :kram2

Er du stadig frisk Anita? Eller skal vi finde en anden dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ærgerligt :( god bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt tænke mig at møde nogle af jer søde bk'ere.. Er der ikk snart træf i Nordjylland igen?! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt tænke mig at møde nogle af jer søde bk'ere.. Er der ikk snart træf i Nordjylland igen?! :D

Jeg lægger gerne hjem til :) massere af plads og dyr. Hvis det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så frisk! Og jeg kan også sagtens lægge hjem til - men det plejer at være for nordligt ;) hvor bor du mariaelley?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så frisk! Og jeg kan også sagtens lægge hjem til - men det plejer at være for nordligt ;) hvor bor du mariaelley?

Mere nordlig end dig. Bor mellem Hjørring og Løkken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbelt post

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er frisk, så længe der altså går offentlig transport til og fra, hvor der er plads til barnevogn, for jeg har ingen bil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det du bor pada?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en café?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Aabybro. Der går offentlig transport hertil - godt nok bus, så det er begrænset hvor mange barnevogne der kan komme med ad gangen ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en café?

Det var da også en mulighed. Evt i Aalborg? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da også en mulighed. Evt i Aalborg? :)

Det er i hvert fald lettest for mig ;) men kender ikke nogle gode nogle :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det bliver Aalborg er jeg klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne måske også være interesseret :) Men det er måske ikke så smart med café, hvis der skal børn med? (Bare en tanke)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER