Barbamama

Babytræf i Aalborg!

223 indlæg i dette emne

Kan ikke den 2. Nov for der har Freja fødselsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde da helt glemt den her tråd igen :oops Og det er jeg vist ikke ene om, siden der kun er 3, der har meldt tilbage :D

Men jeg smider jer, der har svaret ind på oversigten, og så håber jeg at flere giver tilbagemelding inden nu på fredag, og så kan vi lige se dato-status der. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde da helt glemt den her tråd igen :oops Og det er jeg vist ikke ene om, siden der kun er 3, der har meldt tilbage :D

Men jeg smider jer, der har svaret ind på oversigten, og så håber jeg at flere giver tilbagemelding inden nu på fredag, og så kan vi lige se dato-status der. :)

Haha. Flot, Mette! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan alle fredage pånær 21. December og 16. November :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og wehuuuu, lad os få gang i den her tråd igen :balloons :D :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja den 21. December kan jeg heller ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm den 21. december synes jeg måske også selv er lige lovlig tæt på juleaften :blush Tror jeg piller den helt ud :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåeh, der er ikke flere, der melder datoer ud :unsure

Så nu prøver jeg at slå hammeren i bordet og tage en beslutning, og så venter jeg spændt på, om jeg bliver lynchet :P

Jeg vedtager hermed at der er BK-træf hos mig fredag d. 7 december fra kl. 13.00 og indtil at man ikke gider mere. Jeg sørger for noget juleknas i det omfang jeg nu orker (hvilket nok rangerer et eller andet sted imellem en skål slik og hjemmebagte boller) og hvis man beslutter sig for at blive hængende til aftensmad, så kan vi bestille noget pizza. ;)

Vi har før klaret at have 10 (eller var vi 12?) personer hjemme ved os til juletamtam med mit studie, så vi kan nok også være 10-12 bk-medlemmer og børn :) Skulle der være flere, der har lyst, så må vi lige se, hvad vi så stiller op, men indtil videre er det bare at melde sig på. :)

Jeg sletter de "gamle" potentielle datoer i 1# og laver istedet en oversigt over, hvem der er "tilmeldt". Jeg går ud fra, at jer der har meldt ud, hvornår I kan komme, kommer - ellers må I lige "afmelde" jer igen ;)

Jeg sender lige en pm med adresse osv. til dem der kommer, når vi nærmer os d. 7. :)

Kom frisk! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt Mette, jeg er frisk, hvis arbejde eller lignende ikke kommer i vejen (så får du selvfølgelig besked) og jeg kan altså godt hjælpe dig med noget knas og sådan, når jeg nu bor så tæt på! Hvis jeg nu smugler nogle hjemmebagte/lavede julegodter med eller en kage, hvad siger folk så til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne med til BK-hygge d. 7. december :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu pipper jeg bare ;) Men kunne man evt ikke starte om formiddagen? Kl 10 fx. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt Mette, jeg er frisk, hvis arbejde eller lignende ikke kommer i vejen (så får du selvfølgelig besked) og jeg kan altså godt hjælpe dig med noget knas og sådan, når jeg nu bor så tæt på! Hvis jeg nu smugler nogle hjemmebagte/lavede julegodter med eller en kage, hvad siger folk så til det?

Fedt, Agnete! :super

Jeg vil gerne med til BK-hygge d. 7. december :)

:super Jeg sætter dig på :)

Nu pipper jeg bare ;) Men kunne man evt ikke starte om formiddagen? Kl 10 fx. :whistling

Hmm tjaeh-tænke... Det kunne for min skyld godt være ved 10 tiden, jeg tænkte bare at det måske blev træls for dem, der kom langvejs fra? :unsure Og så kan jeg helt ærligt ikke lige rumme at sørge for frokost :unsure Ville gerne, men må erkende min begræsning, jeg ville hverken kunne overskue det eller rigtig have råd :unsure Men jeg er åben overfor tidspunkt-ændringer, hvis det er dét, der er stemning for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kunne jo bare sige brunch, og så har alle en lille ting med..... Sådan gør vi i MUM-gruppen, og det fungerer rigtig fint. :) Og den der ligger hus til skal kun sørge for kaffe og te :)

Så har én fx juice og kakao med, én har brød, én har pålæg osv......

Det er bare...... Jeg vil langt hellere tidligt afsted, og så hjem i ordentlig tid, og de der BK-møder har det med at trække ud :P

Hvis jeg skal være hos dig bare et par timer fra kl 13, så kan jeg knapt nå at lave aftensmad til familien når jeg kommer hjem :whistling

Men nu skal jeg jo heller ikke have en lille med, så jeg ved ikke om der er nogen som vil have svært ved at have baby med til kl 10?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kunne jo bare sige brunch, og så har alle en lille ting med..... Sådan gør vi i MUM-gruppen, og det fungerer rigtig fint. :) Og den der ligger hus til skal kun sørge for kaffe og te :)

Så har én fx juice og kakao med, én har brød, én har pålæg osv......

Det er bare...... Jeg vil langt hellere tidligt afsted, og så hjem i ordentlig tid, og de der BK-møder har det med at trække ud :P

Hvis jeg skal være hos dig bare et par timer fra kl 13, så kan jeg knapt nå at lave aftensmad til familien når jeg kommer hjem :whistling

Men nu skal jeg jo heller ikke have en lille med, så jeg ved ikke om der er nogen som vil have svært ved at have baby med til kl 10?

Altså brunch hvor jeg sørger for kaffe og te kan jeg i hvert fald godt overskue :P Men ja, jeg tænker nemlig også om det bliver tricky for dem, der har en baby med... (Er selv allerede spændt på, hvordan Valdemar er natten op til, hvis jeg skal være frisk og klar kl 10 :P) Men altså jeg er med på begge dele :)

Hvad siger I andre? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 10 ville også passe mig bedre :)

Og er helt med på sammenskuds brunch :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl. 10 passer perfekt her også, for så kan jeg også nå at hente Elias i ordentlig tid...

Jeg kan godt tage brød med og sørge for lidt kage, hvis det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også klar d. 7. dec. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg kan høre, at I kommer kl 10 så :D :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :D Hvad skal jeg have med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal altså ha arrangeret et møde når jeg engang bliver mor! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal altså ha arrangeret et møde når jeg engang bliver mor! :7himmel

Du vil ikke med denne gang? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du vil ikke med denne gang? :)

Jo - hvis det er okay med én uden baby hverken i armene eller i maven :unsure men i hvert fald i drømmene :7himmel Jeg skal lige have tjekket om jeg skal arbejde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :D Hvad skal jeg have med?

Øh pas. :unsure Jeg regner med, at jeg sørger for te og kaffe og noget frugt (det er så bøvlet at have med, og jeg kan jo snildt skære/skylle inden I kommer :)). Agnete ville vistnok tage noget brød/kage med. Og ellers er det vel bare at byde ind, hvis der er noget, man har lyst til at tage med? :help :)

Jo - hvis det er okay med én uden baby hverken i armene eller i maven :unsure men i hvert fald i drømmene :7himmel Jeg skal lige have tjekket om jeg skal arbejde..

Du skal være så hjerteligt velkommen :kram2 Skal jeg skrive dig på? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da gerne sætte mig på pålægsposten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da gerne sætte mig på pålægsposten ;)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER