Barbamama

Babytræf i Aalborg!

223 indlæg i dette emne

Så kan jeg tage noget juice m.m. med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kan jeg tage noget juice m.m. med :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal være så hjerteligt velkommen :kram2 Skal jeg skrive dig på? ;)

Tak :kram2 Men jeg skal desværre arbejde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2 Men jeg skal desværre arbejde <_<

Æv! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også frisk den 7. december kl. 10 - går vist glip af mødet i Randers i morgen <_<

Hvad mangler vi af spændende ting og sager at hygge med? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også frisk den 7. december kl. 10 - går vist glip af mødet i Randers i morgen <_<

Hvad mangler vi af spændende ting og sager at hygge med? :)

Super at du er med! :yay (men surt med Randers...)

Ved ikke, hvad vi ellers kunne mangle :unsure Måske kunne to af jer stå for brød, så det ikke var én der stod med det hele? Eller to, der stod for pålæg? Eller? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en der står for frugt og måske lidt sødt udover kagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en der står for frugt og måske lidt sødt udover kagen?

Jeg finder ud af noget frugt :) (Det er så kejlet at have med skåret ud, og jeg er ikke så god til for mange mennesker i mit køkken :whistling ) Så den regner jeg med at have fikset når I kommer :)

Men sødt ville da være en god idé :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en der står for frugt og måske lidt sødt udover kagen?

Så sørger jeg for noget sødt - også kan Barbamama give lyd, hvis jeg også skal sørge for lidt frugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg finder ud af noget frugt :) (Det er så kejlet at have med skåret ud, og jeg er ikke så god til for mange mennesker i mit køkken :whistling ) Så den regner jeg med at have fikset når I kommer :)

Men sødt ville da være en god idé :whistling

Ej, sådan har jeg det også....Troede faktisk bare det var mig der var lidt sær :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, sådan har jeg det også....Troede faktisk bare det var mig der var lidt sær :whistling

Hehehe, nope sådan har jeg det også. :whistling Altså det er ikke fordi I får skælud, hvis I går derud, men jeg har det bedst med selv at ordne hvad der evt. skal ordnes i køkkenet :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sørger jeg for noget sødt - også kan Barbamama give lyd, hvis jeg også skal sørge for lidt frugt :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe, nope sådan har jeg det også. :whistling Altså det er ikke fordi I får skælud, hvis I går derud, men jeg har det bedst med selv at ordne hvad der evt. skal ordnes i køkkenet :blush

:ditto ..... Gad vide om alle andre også har det sådan :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto ..... Gad vide om alle andre også har det sådan :rolleyes

:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mangler vi ellers? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvorfor er det først fra om mandagen Jesper har barsel. Ellers havde jeg jo bil og kunne også snildt køre til Ålborg. Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mangler vi ellers? smile.gif

Æh pas? Nogle gode forslag? :help

Ihh hvorfor er det først fra om mandagen Jesper har barsel. Ellers havde jeg jo bil og kunne også snildt køre til Ålborg. Øv

Arh ærgerligt... :( Kunne han ikke undvære bilen på sin sidste dag inden barslen? :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad bliver det taget med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sørget for brød, kage, frugt, te/kaffe, pålæg, noget sødt og juice mm........ Jeg ved ikke hvad vi ellers kunne få brug for. Måske kunne du stå standby i tilfælde af afbud Vinnus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sørget for brød, kage, frugt, te/kaffe, pålæg, noget sødt og juice mm........ Jeg ved ikke hvad vi ellers kunne få brug for. Måske kunne du stå standby i tilfælde af afbud Vinnus?

Sagtens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sørget for brød, kage, frugt, te/kaffe, pålæg, noget sødt og juice mm........ Jeg ved ikke hvad vi ellers kunne få brug for. Måske kunne du stå standby i tilfælde af afbud Vinnus?

Godt at høre at nogen har styr på det :super (Når visse andre ikke har :badgirl :blush)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iih ville gerne have været med, men må arbejde... :) En anden gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver desværre nødt til at melde fra :( Skal spille julekoncert med det orkester jeg spiller i aftenen inden og det slutter først kl. 22.30 og Maja skal med, så tænker at hun har behov for en hviledag d. 7.december... Håber at I får en god dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iih ville gerne have været med, men må arbejde... :) En anden gang!

Du må bare med næste gang så :)

Jeg bliver desværre nødt til at melde fra :( Skal spille julekoncert med det orkester jeg spiller i aftenen inden og det slutter først kl. 22.30 og Maja skal med, så tænker at hun har behov for en hviledag d. 7.december... Håber at I får en god dag...

Arh, ærgerligt, men fuldt forståeligt :kram2 Du må også med næste gang så ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, I skal da vide, hvor jeg bor! :D Jeg har altså lidt tabt følingen med hvem, der kommer, så jeg sender lige en PM med min adresse afsted til dem, som jeg tror kommer. Så hvis I får en PM, og ikke har tænkt jer at komme, så giv gerne lyd (I må egentlig godt give lyd uanset hvad :)), og hvis I ikke har fået en PM men gerne vil med, så råb op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER