Verdier

Tabe håret??

8 indlæg i dette emne

Er det normalt at baby'er med meget hår, taber det igen??? (Kan ikke komme ind i baby smalltalk, så håber i kan hjælpe herinde)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min datter havde fint langt brunt har med rødligt skær ved fødslen, det tabte hun stille og roligt hen ad vejen og så blev det helt lyst :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna blev født med ret meget temmelig mørkt hår

DSC_0008-5.jpg

Hun tabte det hele og fik noget nyt der er mørkeblond med et rødligt skær

DSC_0120.jpg

Jeg tror det er helt normalt :)

post-2-078831800 1351685617_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise har ikke haft tabt sit hår, men det har godt nok ændret sig meget og er blevet markant tyndere og lysere. Jeg har dog oplevet flere gange folk der er blevet overrasket over at hun har fået lov at beholde sit hår så længe, så jeg tror det er ret normalt at de små taber det.

Her er det helt mørkt og tæt, da hun var meget ny

463332_10150600639645967_1811619960_o.jpg

Og nu er det langt på toppen, kort i siderne (med et par enkelte hår der er laaaange og stritter tilfældigt ud hihi), meget tyndt og lyst.

621548_10151088266635967_1702362581_o.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilde havde meget mørkt hår og meget af det efter fødslen. Stille og roligt begyndte det at blive lysere og hun havde til sidst også høje tindinger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karlas hår er allerede blevet lysere og en smule tyndere (jeg tror det er blevet tyndere, men det er lidt svært at se). Hendes tindinger er også blevet lidt højere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik at vide lige efter fødslen at "alt det hår ville han jo nok ikke beholde" og der er mange, der er forbavsede over, at han ikke har nogen skaldede pletter. Så jeg er sikker på, at det er helt normalt at de taber håret :)

Men selvom han stadig har masser af hår, så synes jeg også at det er blevet tyndere og lysere her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August var bare rød da han blev født, det er blevet lysere men med rødt skær i.

Om sommeren er det krid Hvidt og vinteren mere rødt.

Astrid blev født med det skønneste mahonie farvet hår og det havde hun indtil hun døde <3

Ingen af mine har tabt deres hård men det har ændret sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER