Lone

IUI???

10 indlæg i dette emne

Jeg skal igennem mit første IUI forsøg, nu har når jeg får min mens :loveshower

Jeg arbejder som nattevagt, og kan regne mig ca ud til at hvis min mens kommer til tiden +-, så vil mit IUI forsøg ligge i min arbejdsuge <_<

Det er så hvad det er, for har en aftale om at jeg må tage fri, hvis jeg kan finde en til at tage min nattevagt :unsure

Men det er jo svært at være på forkant med noget jeg ikke ved hvordan jeg reagere på :huh

Jeg ved godt at kvindekroppe reagere forskelligt, men

hvordan havde i det efter jeres IUI???

Hvornår på dagen blev i insemineret??

for det har enligt også meget af sige, for hvis jeg først er færdig ved middagstid, så inden jeg kommer hjem for at sove, bliver klokken jo mange <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slet ingen der har været igennem et IUI forsøg, som vil fortælle om det overhovedes mærkes, og hvornår på dagen de fik det gjort???? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, jeg skulle tage den ægløsende sprøjte en lørdag aften kl 22 og møde mandag formiddag - kl 11-agtigt tror jeg. Jeg fik besked på at møde med helt fyldt blære - så den halve times forsinkelse, de så havde gjorde, det til en rigtig ubehagelig oplevelse. Selve proceduren var dog ikke noget at snakke om. Jeg synes, at jeg var øm i underlivet i ugen efter, men om det er ren indbildning, deeeet...

Forsøget lykkedes ikke, og i denne omgang har jeg så modnet for mange æg til insemination, så forsøget blev konverteret til ivf, hvor jeg skal have taget æg ud i morgen efter at have sprøjtet alt muligt festligt ind i min mave de seneste tre dage. Her skulle jeg også tage ægløsningssprøjten lørdag aften kl 22, men skal møde ind på hospitalet kl 8 på mandag.

Det er vist, hvad jeg kan bidrage med...

Lykke til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været igennem 2 x gange iui, før der var gevinst :) Jeg havde ingen gener efterfølgende og kunne sagtens tage på arbejde bagefter. Jeg mener, at jeg blev insemineret ved 14 tiden (utroligt at jeg allerede har glemt det?), min mand var inde med prøven om morgenen og så skulle den jo lige gøres klar og sådan :) Er faktisk lidt i tvivl, om man kunne have klaret insemineringen tidligere på dagen? Det tænkte jeg ikke lige over der:)

Rigtig meget held og lykke i hvert fald :goodluck :goodluck :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne sagtens være taget på arbejde efter iui men valgte ikke at gøre det - tog en fridag sammen med min mand :) På hospitalet sagde de, at de anbefaler, man fuldstændig gør som man plejer - og det passer synes jeg. Så du skal ikke være bekymret for, at det er nødvendigt, du tager fri bagefter. Held og lykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar :loveshower

Det kan godt lyde som om jeg bliver nødt til at tage en frinat, samme aften, hvis det først bliver hen af mod middag det sker, det var nemlig også det jeg havde læst mig frem til de fleste blev..

Så når jeg ikke rigtig at få sovet inden jeg skal møde.. <_<

bum bum.. ja jeg må i tænke boksen

Men tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev insemineret kl. 10 og cyklede på arbejde bagefter. Jeg kunne slet ikke mærke nogen forskel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja bum bum igen.. hvis det bliver omkring kl 10, så burde jeg godt kunne nå det, det tager lidt over en time hjem :)

Hmm jeg tror simpelthen jeg tager et par fridage, det er jo slet ikke til at vide hvornår på dagen det sker :unsure

De brokker sig også altid over jeg ikke får brugt min ferie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev insemineret om formiddagen alle tre gange, omkring kl. 10 tror jeg. Jeg havde overhovedet ingen gener de to gange, mens den ene gang havde de problemer og der blev derfor rodet ekstra meget rundt i mig, og der havde jeg lidt smerter de efterfølgende dage, og var meget glad for at det var en lørdag uden andre planer jeg blev insemineret, så jeg bare kunne slappe af resten af dagen. De to andre gange cyklede jeg også direkte på arbejde bagefter.

Jeg vil så lige "advare" dig om, at du jo også skal scannes inden. Alt efter hvordan den første scanning ser ud, kan du risikere at blive sendt hjem på f.eks. en højere dosis medicin og så scannes igen om et par dage. Scanningerne hos mig lå tidligt om morgenen, men det var også på privatklinik. I det offentlige har alle mine tider altid ligget midt på dagen. Men det vil også sige at før du har været til den første scanning er det rigtigt svært at gætte på hvilken dag du skal insemineres på, så det kan måske være en idé at vente med at bede om fri til du har været til den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal skannes den første gang kl 08.10, så det synes jeg er fint, kan køre derop lige efter nattevagt :)

Jeg har en i baghånden jeg kan ringe til, når jeg ved dato, for som du skriver, så ved jeg jo det først efter den 10 :)

Jeg er ikke så bange for jeg får det skidt, mere om jeg kan nå at få min søvn inden jeg skal på job, og kan holde dagen ud på dronninglund, hvis jeg ikke har fået sovet inden :blink

Tusind tak for alle jeres svar, tror jeg er nået frem til at prøve på at komme af med min vagt, når jeg ved hvornår jeg skal insemineres :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER