Mama

Kan den gravide mor fornemme barnets køn?

14 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg har hørt fra nogen kvinder, der har været gravide før, at de kunne mærke om de skulle have en dreng eller pige. Altså at de havde en fornemmelse. Er der nogen af jer herinde der har prøvet det samme? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ingen anelse haft selv. Har 2 piger og en dreng.

Men der er jo 50% chance for at ramme rigtigt hvis man gætter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at nogle vel har en form for 6. sans

Men en del gætter vel som resten af deres omgangskreds og så har de 50% chance for at gætte rigtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er jo 50/50 :P Har bare en stærk fornemmelse af at det er en dreng jeg får, så det bliver spændende at finde ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fornemmelse af at jeg venter en dreng .. om det er rigtigt finder vi ud af til februar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sagde til min mand fra dag ét, at vi venter helt sikkert en dreng, for mine to graviditeret har ligget så frygteligt langt fra hinanden, at der ingen sammenligning er, så var helt 100% sikker på vi ventede en dreng :)

Men til april kommer endnu en prinsesse, så jeg regnede helt forkert.. Min mand derimod har fra dag ét sagt vi venter endnu en pige og han fik jo ret, men det ville en af os jo få :P :P

Så her kunne jeg ikke fornemme kønnet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft meget dårlig fornemmelses-evne :)

Andy troede jeg var en pige :)

Cody gættede jeg rigtig ;)

Jessie troede jeg ville blive en lille Elliot, men tog sørme fejl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var fuldt overbevist om at jeg ventede en dreng under første graviditet allerede fra uge 5! :)

I tredje graviditet var jeg overbevist om at jeg ventede en pige - det ku' ikke være mere forkert ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

begge gange har jeg fra den dag jeg testede posetivt sagt det var en dreng og det har ikek været forkert. Ved Bertram (2. barn) var jeg på intet tidspunkt i tvivl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved den første var jeg overbevist om, at det blev en dreng og det gjorde det sørme også :) 2. gang troede jeg også at det blev en dreng, men det tog jeg fejl ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var helt overbevist om at spiren i maven var en dreng... Og det viste sig jo også at være korrekt :)

Men om der statistisk set er nogen sammenhæng mellem mors intuition og virkeligheden... det ved jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var helt overbevist om at spiren i maven var en dreng... Og det viste sig jo også at være korrekt :)

Men om der statistisk set er nogen sammenhæng mellem mors intuition og virkeligheden... det ved jeg ikke :)

Det tror jeg ikke der er, tror kun det er ren heldigt gættet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fornemmelse for køn har holdt stik alle 3 gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Jeg har hørt fra nogen kvinder, der har været gravide før, at de kunne mærke om de skulle have en dreng eller pige. Altså at de havde en fornemmelse. Er der nogen af jer herinde der har prøvet det samme? :)

Hej :)

Da jeg ventede min søn i 2005/6 var jeg 100% sikker på jeg fik en dreng, for jeg ønskede mig en lille Daniel.

Jeg tabte 18 kg under graviditeten dengang, have ingen kvalme, tissede normalt, ja alt var faktisk uændret, bortset lige fra... Ja jeg kunne simpelthen ikke drikke sodavand, eller spise slik eller chips :)

Denne graviditet er nu 7+4 og har i godt 2½ uge tisset meget, har konstant kvalme, og er meget træt og uoplagt, så er overbevist om at vi får en pige, men en dreng mere gør nu heller intet, bare det er sundt og raskt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER