Banshee

Falske test?

51 indlæg i dette emne

Så fik jeg talt med "manden" .. Han var MEGET MEGET overrasket!!! Men vi er enige om at hvis jeg er gravid, så er det noget POSITIVT :loveshower Trods alt - så er det altså positivt..!

Vi skulle besøge min søster - hold da op hvor var det svært ikke at sige noget!

Købte to tests mere i eftermiddags - to forskellige slags, blandt andet en clearblue. Begge positive.. Så ialt 4 positive tests...

Så er ret sikker på jeg ER gravid.. Eller.. Der er i hvert fald NOGET.. Eller har været <_<

Det positive er, ligemeget hvad der skulle ske, at jeg nu ved at jeg kan blive gravid selv :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med graviditeten :gravid Der er vist ik noget at være i tvivl om med 4 positive tests. Skal vi ik se et billede af testene? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke så tydeligt et billede, kunne ikke lige tage et ordentligt. Det er taget i dag.. Stregerne var mere tydelige i går <_<

post-1707-024388700 1293695823_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er da vist god nok :loveshower

Pyha.. Kan godt se at med 4 test der er positive, er der jo ingen "tvivl".. Men alligevel.. Når man i mange år har ønsket sig et barn, og man endelig havde "accepteret" at sådan skulle ens liv måske alligevel ikke blive.. Altså - i mine drømme lige nu har jeg jo en lille lysebrun pige med store krøller og flotte brune øjne :loveshower

Min kæreste vil nok kigge noget, hvis vi får sådan en... Det er bare så svært at tro på at vi skulle være så HELDIGE ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha.. Kan godt se at med 4 test der er positive, er der jo ingen "tvivl".. Men alligevel.. Når man i mange år har ønsket sig et barn, og man endelig havde "accepteret" at sådan skulle ens liv måske alligevel ikke blive.. Altså - i mine drømme lige nu har jeg jo en lille lysebrun pige med store krøller og flotte brune øjne :loveshower

Min kæreste vil nok kigge noget, hvis vi får sådan en... Det er bare så svært at tro på at vi skulle være så HELDIGE ..

Endnu engang Tillykke :) Det troede jeg også jeg havde i maven dengang (også efter mange år) men det var en lille lyshåret dreng med blå øjne (og sikke en!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke så tydeligt et billede, kunne ikke lige tage et ordentligt. Det er taget i dag.. Stregerne var mere tydelige i går <_<

post-1707-024388700 1293695823_thumb.jpg

Den er vist god nom :) Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen... Han mente også den var god nok.. Han sagde jeg var "svagt blå", så han mente det passede fint nok med at jeg var små 7-8 uger henne... :loveshower :loveshower

Tør man tro - tør man håbe.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså de test kan da knapt blive mere positive :glad :glad

STORT tillykke... :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sker der noget med din fedmeoperation nu, når du først måtte blive gravid om et år???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen sagde at han før havde haft en som var blevet gravid indenfor det år - og hun havde haft en helt almindelig graviditet.

Men at det var vigtigt jeg blev fulgt tæt, og var meget meget opmærksom på hvad jeg spiste :)

Så efter jul ringer jeg til mig operationssted, og taler med kirugen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen sagde at han før havde haft en som var blevet gravid indenfor det år - og hun havde haft en helt almindelig graviditet.

Men at det var vigtigt jeg blev fulgt tæt, og var meget meget opmærksom på hvad jeg spiste :)

Så efter jul ringer jeg til mig operationssted, og taler med kirugen..

jah det var en god melding. Verificerede lægen graviditeten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jah det var en god melding. Verificerede lægen graviditeten?

Jeps.. Han sagde at jeg "så gravid ud" dernede, og umiddelbart passede det nogenlunde med sidste menses og det.. Han har sendt mig videre, som værende i en risikogruppe så jeg burde blive kontaktet hurtigt omkring det videre forløb...

Overvejer seriøst at købe en tidlig scanning - men ved ikke hvor i området man kan få det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps.. Han sagde at jeg "så gravid ud" dernede, og umiddelbart passede det nogenlunde med sidste menses og det.. Han har sendt mig videre, som værende i en risikogruppe så jeg burde blive kontaktet hurtigt omkring det videre forløb...

Overvejer seriøst at købe en tidlig scanning - men ved ikke hvor i området man kan få det <_<

Jamen så endeligt Tillykke :) Hvis du skriver hvilket område det er, er der måske nogen der ved hvor det nærmeste sted er.

Hvor langt er du henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen han mente mindst 6 uge, højst 8.. Jeg er overvægtig så han havde vist svært ved at "mærke ordentligt"..

Jeg bor i Herning/brande/ikast området <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen han mente mindst 6 uge, højst 8.. Jeg er overvægtig så han havde vist svært ved at "mærke ordentligt"..

Jeg bor i Herning/brande/ikast området <_<

I Esbjerg kan du få de der 3D scanninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og man kan også få dem i Århus har jeg set.. Og Kolding.. men med arbejde og sådan, ville det bare passe bedst hvis det var tættere på jo <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan du tage ind på Aleris (privathospitalet) i Herning.... De laver også tidlige scanninger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er stor forskel på 6. uge og 8. uge. Jeg ville nok gå ud fra 6. uge hvis jeg var dig, da der tit kommer flere symptomer til i 7. uge og dem har du ikke så mange af endnu. Så hvis du bestiller en scanning til næste uge, så passer det med at du burde kunne se en lille "klump" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Det er bare LÆNGE at gå og være nervøs.. Tør ikke fortælle folk det, når jeg ikke ved om der er liv derinde... <_<

Håber så meget på en lille spire.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men tillykke - der er da ikke noget som helst at være i tvivl om :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ har jeg bestilt en tid til en tidlig scanning.. På næste fredag. Så burde jeg som minimum være de 7 uger henne, hvor man burde kunne se hjerteblink - ikke??? :goodluck

Kæresten sidder og er lidt modvillig, da han synes det er meget at give 800 kr for, når nu jeg højest sandsynligt bliver scannet "gratis" om 1 måned... Mænd.. Tror ikke helt han "forstår" det.

Abelka - dig kan jeg i øvrigt huske fra da jeg var på babyklar første gang, for cirka 6 år siden :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ har jeg bestilt en tid til en tidlig scanning.. På næste fredag. Så burde jeg som minimum være de 7 uger henne, hvor man burde kunne se hjerteblink - ikke??? :goodluck

Kæresten sidder og er lidt modvillig, da han synes det er meget at give 800 kr for, når nu jeg højest sandsynligt bliver scannet "gratis" om 1 måned... Mænd.. Tror ikke helt han "forstår" det.

Abelka - dig kan jeg i øvrigt huske fra da jeg var på babyklar første gang, for cirka 6 år siden :balloon

De 800 kr er godt givet ud - det er jeg overbevist om at han også synes når han først har været med til scanningen :)

Sjovt ^_^

Hed du det samme dengang som nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener jeg kaldt mig Ghanse.. Gitte H :balloon Men det er længe siden.. hehe..

Jeg tror også han ser anderledes på det, når først han begynder at "forstå" det.. For mig handler det jo ligeså meget om at det har været en kæmpe drøm.. Som jeg havde "prikket hul i", fordi det så ud til at have laaaange udsigter...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener jeg kaldt mig Ghanse.. Gitte H :balloon Men det er længe siden.. hehe..

Jeg tror også han ser anderledes på det, når først han begynder at "forstå" det.. For mig handler det jo ligeså meget om at det har været en kæmpe drøm.. Som jeg havde "prikket hul i", fordi det så ud til at have laaaange udsigter...!

Gitte H - dig kan jeg sagtens huske :kram2

Hvor er det hyggeligt at du også er her .. og med bebs i vommen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER