Myliona

Sygdom og barsel..

19 indlæg i dette emne

Hvad gør I? Når I er syge, men skal passe jeres barn??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må indrømme at jeg ringede Lean hjem fra arbejde da jeg vågnede med bihulebetændelse da Sofia var 5 uger gammel. Det var mere end jeg kunne overskue. Tror dog nu hvor jeg kender Sofia bedre at jeg kan klare hende selv om jeg er halv-skidt, selv om det nok ikke er sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg trækker på familie og venner, og håber det går over HURTIGT og ikke smitter resten af familien...... <_<

Sygdom under barsel er bare så surt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi snakkede faktisk lige om det i weekenden da manden lå syg. Han sagde at han ikke vil være med til at jeg er alene med Mie hvis jeg er syg, for man kan INTET overskue og det er synd for både Mie og mig. Derfor vil plan A være at han enten holder fri eller arbejder hjemmefra og plan B er at vi får en herhjem og hjælpe indtil Anders kommer hjem!!!

Men tror de fleste gennemlever/overlever/kommer igennem det :unsure vi er bare heldige med at vi har muligheden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bestemt også man kommer igennem det..

Jeg kan bare mærke at vi er nødt til at finde en slags "løsning" i de situationer.. Heldigvis er Christian kun afsted få timer, så til nu har jeg kunnet overskue det.

Men kan godt mærke sådan en dag her, med migræne, ondt i halsen og aaaalt for lidt søvn bare ikke er helt optimalt for mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bider i det sure æble oh klemmer ballerne sammen og klare det.

ALT andet måligge og flyde eller vente til min mand kommer hjem :balloons

Håber da ikke du er på vej til at blive syg, så pas godt på dig selv klem :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bider i det sure æble oh klemmer ballerne sammen og klare det.

ALT andet måligge og flyde eller vente til min mand kommer hjem :balloons

Håber da ikke du er på vej til at blive syg, så pas godt på dig selv klem :biglove

Har været på vej til at blive syg i snart 14 dage, men først var prinsessen syg, så blev Christian syg.. Så jeg havde ikke tid til at være syg :rolleyes Så tror det er derfor jeg er SÅ ekstremt udmattet; Fordi jeg burde have slappet af, men fordi de var syge ikke kunne.. Håber Christian kan tage lidt over de næste dage, så jeg måske kan slappe lidt af under dynen så..

Vi har kun mine svigerforældre i nærheden, og dem orker jeg ikke have løbende mens jeg er syg :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bider det også i mig.. tager nogle lure med mindste manden og overtaler storesøster til sofa hygge til tv'et og lidt hygge..

Men dagene er lange specielt med flerdags migræne mangel på søvn en pige der bare vil lege..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, her er der også no mercy og jeg bider det bare i mig. Har lige haft en omgang, der så gik udover Caroline. Men inden da, blev min mor syg.. Så havde jeg ligesom to babyer i huset :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bider det også i mig.. tager nogle lure med mindste manden og overtaler storesøster til sofa hygge til tv'et og lidt hygge..

Men dagene er lange specielt med flerdags migræne mangel på søvn en pige der bare vil lege..

Årh ja jeg glæder mig til musen når den alder hvor vi kan se tegnefilm når mor er syg!

De gange jeg har været 'små' syg har jeg taget mig sammen og klaret børnepasning og intet andet! Da jeg blev rigtig syg i sommers og måtte en tur på hospitalet der klarede min mand alt. Da jeg kom hjem og stadig var syg kom han med musen når hun skulle ammes, og jeg kunne slet ikke overskue det men blev jo nød til at give hende mad. Heldigvis havde min mand ferie, spild af ferie, men heldigt han var hjrmme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så arbejder manden hjemmefra.. Han har også fået lov til, at gå tidligere fra sit arbejde, hvis der har været brug for ham herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver gudskelov sjældent syg, så jeg håber håber HÅBER at det ikke sker under min barsel. Tilgengæld er jeg nærmest døden nær (jeg får mande-influenza :P) når det er, så hvis det sker under barslen, så ville jeg nok prøve at overtale Brian til at blive hjemme fra arbejde :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 7-9-13 aldrig rigtig syg.. Har migræne en gang imellem, men ellers ikke.. Og hvis jeg endelig er syg, så må jeg bare bide det i mig og slappe af når ungerne sover eller lign.. Har ikke noget familie i nærheden eller noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på vej til at blive syg i snart 14 dage, men først var prinsessen syg, så blev Christian syg.. Så jeg havde ikke tid til at være syg :rolleyes Så tror det er derfor jeg er SÅ ekstremt udmattet; Fordi jeg burde have slappet af, men fordi de var syge ikke kunne.. Håber Christian kan tage lidt over de næste dage, så jeg måske kan slappe lidt af under dynen så..

Vi har kun mine svigerforældre i nærheden, og dem orker jeg ikke have løbende mens jeg er syg :whistling

Dét med ikke at have tid til at være syg kender jeg godt ;) Gad vide hvad der sker med min krop, den dag tingene letter for os herhjemme :unsure

Vi har heller ikke noget familie, der kan hjælpe, men jeg har da heldigvis en fantastisk veninde, som jeg er ret sikker på jeg kunne ringe til, hvis lokummet brændte :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var på barsel var jeg syg en enkelt gang hvor det var rigtig slemt. Der kom min mor forbi og tog Theo, så jeg kunne få sovet.

Men ellers har jeg altid været heldig at min kæreste er studerende og derfor har været meget hjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også bare bidt det i mig. Mit største problem mens jeg var syg var at amme, fordi jeg fik hosteanfald konstant. Det var også et problem når Lise skulle sove, så vækkede jeg hende liiiige når hun var ved at falde i søvn. Så hun kunne slet ikke koncentrere sig om at spise og blev sulten og træt og pjevset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også bare bidt det i mig. Mit største problem mens jeg var syg var at amme, fordi jeg fik hosteanfald konstant. Det var også et problem når Lise skulle sove, så vækkede jeg hende liiiige når hun var ved at falde i søvn. Så hun kunne slet ikke koncentrere sig om at spise og blev sulten og træt og pjevset.

Ja og det gør bare nas at hoste en sugende baby af brystet :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hanker op i mig selv og klarer det på bedste vis. Får manden til at aflevere og hente drengene. Har under denne barsel haft en gang omgangssyge. Det værste var heldigvis overstået på et døgn. Her lå Frida og jeg det meste af dagen på sofaen. Heldigvis var Frida med på ideen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, jeg er heldvis sjældent syg.... Kan ikke huske hvornår jeg sidst var ramt af influenza, men det er flere år siden.... Jeg bliver forkølet og ondt i halsen et par gange om året, men ikke noget jeg ikke kan leve medsmile.gif og skulle det ske at jeg skulle blive syg i min barsel så syg at jeg intet kan tage mig sammen til, så bor mine forældre ikke lnagt væk, så må jeg ringe og høre om en af dem har fri fra arbejde og kan passewink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER