somummy

Kan stadig ikke passe min vielsesring????

20 indlæg i dette emne

....hvordan kan det være. Nu er det snart tre uger siden jeg fødte, og har absolut ingen vand tilbage i fingrene og de er lige så benede som de plejer. Hvad kan det skyldes? :blink Har jeg udviklet gigt under min graviditet eller hvad sker der :wacko

Hvor lang tid gik der for jer andre, før i kunne tage jeres ringe på igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor surt du ikke kan passe din ring endnu.

Jeg mener jeg kunne passe min inden for den første uge.

Håber snart den passer igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der gik flere måneder før jeg kunne passe min... Også selvom vandet forlod kroppen ret hurtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der gik flere måneder før jeg kunne passe min... Også selvom vandet forlod kroppen ret hurtigt...

Årh hvor godt! Så venter jeg lidt med at få den forstørret :loveshower Har du en forklaring på hvorfor man ikke kan passe den når nu vandet er væk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kan egentlig heller ikke passe min endnu her en måned efter fødslen (har den dog på, men kan kun få den af med sæbe :whistling ). Ligeledes kan jeg heller ikke passe mit ur :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....hvordan kan det være. Nu er det snart tre uger siden jeg fødte, og har absolut ingen vand tilbage i fingrene og de er lige så benede som de plejer. Hvad kan det skyldes? :blink Har jeg udviklet gigt under min graviditet eller hvad sker der :wacko

Hvor lang tid gik der for jer andre, før i kunne tage jeres ringe på igen?

Jeg bliver nødt til at spørge hvor du har den idé fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kunne få min på 14 dage efter...men det er nok meget forskelligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan stadig ikke få min på højre ringfinger (den sidder på venstre, men hører altså hjemme på højre!) her to måneder efter fødslen <_< Men jeg kan mærke, at jeg kommer tættere og tættere på at kunne passe den, så det skal nok komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg glad for at høre jeg ikke er den eneste der ikke kan passe min vielsesring endnu på trods af det er 1 1/2 mdr siden jeg fødte :( Jeg har fået af vide at man godt i forbindelse med og efter graviditeten kan få lidt hævede led som også føles gigtagtigt. Jeg er meget øm i mine led især mine knæ er meget ømme. Har svært ved at rejse mig op fra siddende stilling. Især hvis jeg også hat lillemanden i favnen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så modsatte problem - jeg havde både min forlovelses ring og min vielsesring på under fødslen, og nu 6 måneder efter er de blevet for store og glider næsten af ?! Jeg tog kun 8 kilo på og har efterfølgende tabt 10, så det er jo ikke noget vildt.. Men øv hvor bliver jeg bare ked af det hvis jeg pludselig ikke kan bruge dem mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så modsatte problem - jeg havde både min forlovelses ring og min vielsesring på under fødslen, og nu 6 måneder efter er de blevet for store og glider næsten af ?! Jeg tog kun 8 kilo på og har efterfølgende tabt 10, så det er jo ikke noget vildt.. Men øv hvor bliver jeg bare ked af det hvis jeg pludselig ikke kan bruge dem mere!

Overvej at få sat en lille klump guld/sølv inde i ringen. Det har jeg fået anbefalet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nødt til at spørge hvor du har den idé fra?

Det var mest sagt i sjov, men når man får leddegigt kan ens led hæve, også fingerleddene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var mest sagt i sjov, men når man får leddegigt kan ens led hæve, også fingerleddene :)

Godt så. For gigt er virkelig ikke en diagnose man skal kaste om sig med. Det er noget forfærdeligt noget. Ved leddegigt hæver lederne pga betændelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvej at få sat en lille klump guld/sølv inde i ringen. Det har jeg fået anbefalet

Smart! Kan alle guldsmede gøre det? Min forlovelsesring er 3 ringe sat sammen og kan skilles ad, så måske det bliver lidt svært på den. Men jeg vIl klart undersøge det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg glad for at høre jeg ikke er den eneste der ikke kan passe min vielsesring endnu på trods af det er 1 1/2 mdr siden jeg fødte :( Jeg har fået af vide at man godt i forbindelse med og efter graviditeten kan få lidt hævede led som også føles gigtagtigt. Jeg er meget øm i mine led især mine knæ er meget ømme. Har svært ved at rejse mig op fra siddende stilling. Især hvis jeg også hat lillemanden i favnen...

Åh dejligt at høre, at det er normalt med lidt hævede led. Mine knæ er lidt træls efter fødslen, jeg var seriøst bange for at det var min vægt, der havde været for strid ved dem <_< Men det lyder da godt, hvis det så er noget, som man kan forvente går over igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart! Kan alle guldsmede gøre det? Min forlovelsesring er 3 ringe sat sammen og kan skilles ad, så måske det bliver lidt svært på den. Men jeg vIl klart undersøge det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke passe mine ringe. Her 4 mdr efter fødslen.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så modsatte problem - jeg havde både min forlovelses ring og min vielsesring på under fødslen, og nu 6 måneder efter er de blevet for store og glider næsten af ?! Jeg tog kun 8 kilo på og har efterfølgende tabt 10, så det er jo ikke noget vildt.. Men øv hvor bliver jeg bare ked af det hvis jeg pludselig ikke kan bruge dem mere!

Jeg synes du skal vente med at bruge penge på at få tilpasset dine ringe, specielt når den ringe er 3-delt og ikke er helt alm. Ved ikke om du stadig ammer? Min veninde tabte sig rigtig meget da hun ammede, hun røg 3-4 kg under sin fødselsvægt for at ende på den igen efter hun var færdig med at amme.

Og det jo ikke helt billigt at få lavet en special ring om og øv hvis du så skal have lavet den større igen. Jeg arb i smykkeforretning og vi plejer at anbefale kunderne at vente til efter amning og til de selv har en fornemmelse af alt er 'normalt' igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ku passe min efter 1 md.

Uhh...rammer 1 måned her den 30/9. Det ser ikke for godt ud <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER