Guest

frygte datoer for fødsler

34 indlæg i dette emne

jeg ved egentlig ikke, om den tråd hører til her, eller hvor, men admin. må flytte tråden til det rette sted.

Jeg ved at juleaften ofte er en dag, hvor man frygter at føde sit barn af hensyn til barnet, fordi det vil tage noget af fokus på fødselsdagen i forhold til at det er juleaften.

Nu har jeg så gået lidt og tænkt over det. Er der andre dage, som man helst undgår???

Jeg tænker skudårsdagen d. 29/2 må da også være træls, for så har barnet kun fødselsdag, når der er skud år.

Og så på ens egen eller faren eller søskendes fødselsdage, fordi så skal barnet dele dagen med andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1 April. :-) Ikke noget jeg personligt havde tænkt over. Men min mand havde skubler over at hvis jeg nu fødte 1. April og ingen troede på os :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg ved godt, at bliver man beriget med en graviditet eller et barn, så er man overglad også er datoen for, hvornår barnet er født ligemeget.

Men hvorfor er juleaften så frygtelig??? jeg tænker den med skudår må da være værre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 April. :-) Ikke noget jeg personligt havde tænkt over. Men min mand havde skubler over at hvis jeg nu fødte 1. April og ingen troede på os :-P

Haha ja den kan jeg godt se!

Tænker også lidt 1-2 januar. Alle ligger med tømmermænd og 31 december fordi alle skal ud til nytårsfest.

Jeg frygter lidt at det bliver midt i mandens eksamen (hvis jeg bliver gravid denne gang)

Kunne være kønt med "jeg har fået 7 i eksamen og en baby i gave" :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skud år, synes jeg bare er lidt sjov: Man har jo stadigvæk fødselsdag - dagen er bare "forsvundet" - og er det egentlig ikke noget med det reelt er d. 24 som forsvinder - men pga man ikke vil hoppe en dag over, har man bare valgt at fjerne den "i sidste ende"? Jeg synes bare det ville være lidt sjovt :)

Juleaften, ville jeg være SÅ ked af.. Alle ens venner går til diverse julefrokoster, og på selve dagen er der jo aldrig nogen der har tid: Plus at ALLE åbner gaver, så der ikke er noget "specielt" ved det som sådan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige at selvfølgelig er man lykkelig for at få sit barn og ligeglad med datoen. Men som Myliona så tror jeg ikke det er så sjovt for barnet at ALLE får gaver på barnets fødselsdag.

Har desuden en niece som har fødselsdag d. 22. december, og hvert år er der problemer med at få afholdt denne fødselsdag ( der er flere der arbejder i butik og folk har altid travlt op til jul) Så det er sådan noget tjuhej aftensmad og farvel igen. Hvorimod hans søskende ( som er født i foråret) bliver fejret over en hel dag med masser af hygge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige at selvfølgelig er man lykkelig for at få sit barn og ligeglad med datoen. Men som Myliona så tror jeg ikke det er så sjovt for barnet at ALLE får gaver på barnets fødselsdag.

Har desuden en niece som har fødselsdag d. 22. december, og hvert år er der problemer med at få afholdt denne fødselsdag ( der er flere der arbejder i butik og folk har altid travlt op til jul) Så det er sådan noget tjuhej aftensmad og farvel igen. Hvorimod hans søskende ( som er født i foråret) bliver fejret over en hel dag med masser af hygge.

Til gengæld, når de bliver ældre: SÅ er det jo fedt at kunne holde en julefrokost, og holde det som fødselsdag..

Har to venner(tvillinger), som har fødselsdag d. 31 december ;) De var trætte af det i starten, men deres mor bildte dem ind, at fyrværkeriet var for dem; DET var de imponeret over i mange år ;)

Da jeg lærte dem at kende, holdte de ALTID en KÆMPE nytårsfest - som fødselsdag :) Og det var da skide hyggeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skud år, synes jeg bare er lidt sjov: Man har jo stadigvæk fødselsdag - dagen er bare "forsvundet" - og er det egentlig ikke noget med det reelt er d. 24 som forsvinder - men pga man ikke vil hoppe en dag over, har man bare valgt at fjerne den "i sidste ende"? Jeg synes bare det ville være lidt sjovt :)

Juleaften, ville jeg være SÅ ked af.. Alle ens venner går til diverse julefrokoster, og på selve dagen er der jo aldrig nogen der har tid: Plus at ALLE åbner gaver, så der ikke er noget "specielt" ved det som sådan..

Meget enig! Skudår ville jeg bare synes var sjovt! Og som matematiker ville jeg også selv synes det var sjovt som 28 årig at sige man kun var 7 år ;)

Juleaften er træls - og generelt ville jeg helst undgå julemåneden.

Min egen og mandens fødselsdag ville kun være sjovt også - sikke en gave at få! Og det gør jo ikke noget for barnet at dele fødselsdag, det får jo nok hoveddelen af opmærksomheden alligevel ;) Nu har jeg termin ca. en uge før min egen fødselsdag, så det kan sagtens blive aktuelt!

Men hvis jeg helt selv skulle vælge, ville jeg gerne undgå juleaften, 1.januar og resten af familiens fødselsdage - især de andre børns (nevøer og niecer). Og ja, 1.april er måske lidt kikset ;)

Kender to kammerater der har fødselsdag hhv. 31.december og 1.januar, og fejrede det altid med en nytårsfest. Den ene blev fejret indtil kl. 12 og den anden efter :) Så det behøver jo ikke være værre end man selv gør det til. Men min svigerfar har også fødselsdag 1.januar og insisterer på at fejre det med morgenbrød på dagen - ikke altid lige populært! Har også en veninde med fødselsdag juleaften, og hun var aldrig ked af det - men jeg synes det er meget praktisk at gaver kan fordeles lidt mere ud. Selv har jeg altid været glad for at kunne få et sæt "sommergaver" og et sæt "vintergaver" :)

Det her er dog sagt helt drømmeagtigt! Som i ved har vi jo kæmpet meget med at blive gravide, og har bestemt ikke undgået nogle måneder eller noget! Var baby kommet juleaften var den meget velkommen - men jeg må indrømme at nu hvor jeg endelig er gravid - så synes jeg april/maj er perfekt timing!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også det er "hvad man gør det til"..

Lidt som når folk siger: Er det ikke trælst, at være tvilling og have fødselsdag samme dag.

Jeg har aldrig prøvet andet, så jeg ved jo ikke hvordan det vill evære anderledes.. Og efter vi er blevet "voksne" er det super praktisk: Vi inviterer den fælles del af familien samtidig, også holder vi det sammen; DVS alle får set hinanden, og vi kan splitte ugiften til en fødselsdagsfest :whistling

Vi har også altid holdt store børnefødselsdage: Hele klassen med i biografen, i søvmmehallen, ud og bowle osv.. Fordi vi jo var to, og vi derfor fik lov at holde en "dobbelt så stor" fest ;)

Tror jo ældre man bliver, jo sjovere synes man det er, at have fødselsdag en speciel dag.. Og man finder jo ud af at fejre den på en eller anden måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fødselsdag juleaften.

Som barn var det ok for der gjorde familien meget ud af at huske min fødselsdag. Frem til kl. 14 var det fødselsdag og derefter jul.

Og jeg havde aldrig problemer med at få dagen til at gå ift. andre børn der synes dagen er såååå lang :)

Til gengæld hader jeg det her som voksen. Det er kun mine forældre der husker det - selv min mand glemte sidste år at købe en gave, for jeg fik jo nogle om aftenen. Jamen det er bare ikke det samme!!!! Om det så bare var en tegning fra mine unger i fødselsdagsgave, og en stor gave om aftenen, ville det have været ok, men bare at glemme dagen fordi vi skulle have fest om aftenen var bare surt!

Ingen har mulighed for at komme til min fødselsdag for de er i gang med at ordne den store julemiddag til deres egen familie - eller er i den anden ende af landet på julebesøg.

Mange restauranter mv. giver gratis middag på ens fødselsdag... det gælder bare ikke den 24/12 for der er altid lukket. Eller gratis indgang i legeland mv.

Jeg har nogle år valgt at holde min halv-års fødselsdag i stedet og det var ok. Men nu er jeg blevet en sur gammel kælling (der alligevel ikke kan huske hvor gammel jeg er uden at skulle regne) så nu har jeg helt droppet min fødselsdag.

Når mine børn bliver gamle nok til at huske det må de gerne sige tillykke og komme med en gave hvis de har lyst, men at holde fødselsdag gider jeg ikke mere, for de sidste 10 år har givet mange flere skuffelser end glæder, lige meget hvad jeg har gjort.

Generelt synes jeg det må være træls at have fødselsdag i november, december, januar - i hvert fald hvad jeg kan se på mine bonusunger. De ville hellere have længere tid mellem fødselsdag og jul, for når man nu har alt hvad man har brug for så er det svært at finde på ønsker til jul - og endnu sværere at finde på til fødselsdag der ligger så tæt på julen.

....og så er der mega lang tid til de får gaver igen, når begge ting er overstået inden for en måned ;)

Linus var lige ved at blive et skudårsbarn, men efter en uge med veer krævede jeg at få KS den 27/2 på et skudår. Hvem ved - hvis jeg havde holdt ud så var han måske kommet af sig selv den 29? :)

Ellers synes jeg at det må være hårdt at få et barn på en nær families dødsdag / den dag som nogen man kender dør.

Hvordan kan man fejre noget så fantastisk samtidig med at være i sorg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fødselsdag juleaften.

Som barn var det ok for der gjorde familien meget ud af at huske min fødselsdag. Frem til kl. 14 var det fødselsdag og derefter jul.

Og jeg havde aldrig problemer med at få dagen til at gå ift. andre børn der synes dagen er såååå lang :)

Til gengæld hader jeg det her som voksen. Det er kun mine forældre der husker det - selv min mand glemte sidste år at købe en gave, for jeg fik jo nogle om aftenen. Jamen det er bare ikke det samme!!!! Om det så bare var en tegning fra mine unger i fødselsdagsgave, og en stor gave om aftenen, ville det have været ok, men bare at glemme dagen fordi vi skulle have fest om aftenen var bare surt!

Ingen har mulighed for at komme til min fødselsdag for de er i gang med at ordne den store julemiddag til deres egen familie - eller er i den anden ende af landet på julebesøg.

Mange restauranter mv. giver gratis middag på ens fødselsdag... det gælder bare ikke den 24/12 for der er altid lukket. Eller gratis indgang i legeland mv.

Jeg har nogle år valgt at holde min halv-års fødselsdag i stedet og det var ok. Men nu er jeg blevet en sur gammel kælling (der alligevel ikke kan huske hvor gammel jeg er uden at skulle regne) så nu har jeg helt droppet min fødselsdag.

Når mine børn bliver gamle nok til at huske det må de gerne sige tillykke og komme med en gave hvis de har lyst, men at holde fødselsdag gider jeg ikke mere, for de sidste 10 år har givet mange flere skuffelser end glæder, lige meget hvad jeg har gjort.

Generelt synes jeg det må være træls at have fødselsdag i november, december, januar - i hvert fald hvad jeg kan se på mine bonusunger. De ville hellere have længere tid mellem fødselsdag og jul, for når man nu har alt hvad man har brug for så er det svært at finde på ønsker til jul - og endnu sværere at finde på til fødselsdag der ligger så tæt på julen.

....og så er der mega lang tid til de får gaver igen, når begge ting er overstået inden for en måned ;)

Linus var lige ved at blive et skudårsbarn, men efter en uge med veer krævede jeg at få KS den 27/2 på et skudår. Hvem ved - hvis jeg havde holdt ud så var han måske kommet af sig selv den 29? :)

Ellers synes jeg at det må være hårdt at få et barn på en nær families dødsdag / den dag som nogen man kender dør.

Hvordan kan man fejre noget så fantastisk samtidig med at være i sorg?

Den havde jeg ikke tænkt på.. På den anden side, så er det jo med til at ja.. Vise at livet går videre, og at selvom der sker dårlig ting, findes der små mirakler :7himmel

Og ærlig talt, så er det da SÅ tarveligt at glemme din fødselsdag <_<

Mig, min tvilling(hø hø), min kæreste, min svoger og min ældste lillebror har fødselsdag i den sidste del af november.. Som voksen, er en af de ting som jeg kan se når jeg kigger tilbage, at "andre mennesker", er mere tilbageholdende med at bruge penge på fødselsdagsgaver der; Fordi de ved de går en dyr måned i møde!

Udover det, er ALT jo bare sat op i pris!

Til gengæld, må sidst i januar da være lidt fedt pga udsalget :whistling

Min kæreste ville gerne have et sommerbarn, fordi han altid har ønsket sig at kunne holde en grill-fest til sin fødselsdag, men det fungerer ikke skide godt i november :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den eneste dato jeg ville være træt af er nok 1. januar.

Mindre børn går tit megetop i at deres fødselsdag bliver fejret på dagen, og selvom man som forældre selvfølgelig gerne vil holde lidt igen for barnets skyld så man er frisk til dagen efter, så er det jo ikke sikkert at diverse onkler, tanter, bedsteforældre mm. har lyst til at gøre det samme.

Og det ville da være synd for barnet med en alt for tømmermændsplaget flok på sin fødselsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde termin i september og frygtede virkeligt d. 11. September.

Men nu hvor Maliva er her og hun har haft sin første fødselsdag, så kan jeg se at det ikke er et problem. Hun aner og forstår jo ikke hvad den dato repræsenterer og jeg tror faktisk aldrig at det bliver et egentligt problem , for når hun er gammel nok til at forstå, så vil hun stadig sætte datoen sammen med hendes fødselsdag (håber jeg).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var bange for at føde på min 30-års fødselsdag. Det skete ikke, for det var i fredags og jeg er stadig tyk.

Folk sagde, at "det ville da bare være en dejlig fødselsdagsgave", og ja, det ville det egentlig også. Men fordi det var en rund fødselsdag, synes jeg bare det ville være lidt ærgerligt. Altså jeg skulle nok klare mig, men sønnike ville jo skulle konfronteres med "OG DIN MOR FYLDER JO OGSÅ RUNDT I DAG" resten af livet på hans store dage.

Helt klart ikke det værste der kunne ske, men jeg vil da helst, at han har dagen for nogenlunde for sig selv. Og det får han nu, for jeg regner trods alt ikke med at han bliver derinde til jeg fylder 40 :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg termin 25 januar og har født fortidligt 2 gange før pga komplikationer i graviditeten så denne gang håber jeg ikke det bliver 24 og 31 dec kommer hun der er det selvfølgelig fint men selvfølgelig måske lidt trælse dage indtil man vænner sig til det MEN hvis hun beslutter sig for at kommer 1 eller 2 januar ville jeg være rigtig træt af det og frygter allerede og være høj gravid der da min svigermor for 11 år siden mistede en pige ( stadig i maven ) et par dage før termin den 1 jan fik de afvide hun var død og hun blev født 2 jan og jeg ville hade at vores pige kom på en af svigerindes dage ;( men tror nu selv jeg føde 1 feb ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det ville være træls hvis børnene har fødselsdag på den samme dato, det er lidt vores frygt med nummer 3

August har fødseldag d 11,lille ny har termin d 25 og skal tages ved kejsersnit 14 dage før.

Dvs 25-14= 11 April, men lægerne har lovet at hvis vi kommer så langt får vi lov til at regulere det medmindre jeg selv går i fødsel :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon er født 31. Marts, så vi var da også lidt spændte på om han måske først ville komme 1. April.... Men det er nu heller ikke den værste dato :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor og jeg har fødselsdag samme dag - og jeg elsker det ærlig talt :biglove Det er så hyggeligt. Men nu er jeg også meget tæt med min mor, og ingen af os er særlig meget gavemennesker (ikke her i voksenlivet i hvert fald), og jeg synes ikke jeg har manglet opmærksomhed fordi min mor havde fødselsdag samme dag, og jeg har heller ikke indtrykket af, at min mor har det sådan :)

Jeg ville så gerne have haft et barn på min 23 års fødselsdag, for jeg synes det ville have været helt utrolig sejt at min mor fik mig på sin 23 års fødselsdag og jeg så fik mit første barn på min egen 23 års fødselsdag, men sådan skulle det ikke være - til gengæld kunne jeg overbringe min mor nyheden om vores graviditet på den dag, det er næsten ligeså godt :)

Som ponypige synes jeg til gengæld at det ser ud til at vores datter for en ubarmhjertig fødselsdag, sidst på året, i december, så mister hun faktisk et helt ponyår - jeg ville ikke være tilfreds <_< Men det er jo ikke sikkert at hun overhovedet gider ride (selvom hendes mor håber dybt og inderligt :whistling) så det kan jo være det slet ikke bliver noget problem.

Min fætter og kusine, der er tvillinger, har fødselsdag juleaften, og de har holdt brunch hvert år. Det har været superhyggeligt synes jeg, og jeg har lidt indtrykket af, at deres venner og klassekammeraters forældre egentlig har været fint tilfredse med, at deres børn blev inviteret til brunch om formiddagen, så er børnene beskæftigede i den tid :) De overvejede vist engang at begynde at holde noget fødselsdagshalløj i juni i stedet, så det blev mere fordelt, men jeg mindes ikke at de nogensinde gjorde det. Vores pige kan jo godt risikere at blive født juleaften, hvis hun gør det, så regner jeg med at vi vil gøre det samme som min tante og onkel har gjort, og holde noget brunch om formiddagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min farmor havde fødselsdag den 25 december og hun hadede det - hendes fødselsdag blev aldrig fejret, hverken da hun var barn eller voksen. Det var faktisk først da min mor kom ind i familien og begyndte at fejre min farmor at der sådan rigtigt blev holdt fødselsdag. HUn fik gaver både juleaften og på hendes fødselsdag (af nogle af børnene) og jo ældre vi blev, des bedre fejrede vi hende.. Men jeg tror nu stadig, at hun var lidt træt af det..

Jeg ville være rigtig ked af at mit barn skulle have fødselsdag den 24. dec eller generelt i december, både som barn og voksen - så jeg er glad for at jeg har termin i starten af november, så december ikke bliver en mulighed.

Jeg har selv fødselsdag i starten af januar og det er altså også ret fesent, man får altid udsalgs-gaver, og hvis folk ikke helt ved hvad man er til, bliver det nogle gange nogle lorte gaver, som aldrig kan byttes. Det er møg koldt og til børnefødselsdage kan man ikke komme ud og lege, fordi der altid er en eller anden forældre der har glemt at give sin unge tøj på til det osv..

Idag synes jeg ikke det er så slemt (kun gaverne og hvis der lige er snestorm, jeg har da måtte aflyse middag, fordi folk ikke kunne komme frem pga isslag og meget sne), det giver i hvert fald bedre mening med varm kakao med flødeskum i januar end juli :P

EDIT: Det er også svært at finde på gaver når man har fødselsdag ca 14 dage efter jul + der går næsten et helt år igen før man igen får gaver, så helt vildt mange ting er noget man selv ender med at købe i løbet af sommeren osv, så er det svært at mangle noget at ønske sig...

Så dec/jan er de mdr., vi kommer til at undgå til fremtidige børn (især fordi jeg VIL IKKE dele min fødselsdag med nogle - heller ikke mit eget barn ;) )

29. feb, ville ikke være så slemt, men ville da foretrække en anden dag, det samme med 1. april og på andre i familiens fødselsdage.. Men i princippet er et barn velkommen uanset hvornår :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24. og 31. december er ikke de fedeste dage, men har en veninde hvis familie mødes hvert år den 24. til morgenmad da morfaderen havde fødselsdag den dag. Det er en fast hyggelig tradition at starte juleaften på den måde selvom morfaderen er død for længe siden. Så får man set familien inden man evt skal holde aftenen hver for sig.

Der er ikke rigtig andre børn i vores nære familie - de er blevet voksne. Og jeg synes det må være værre at have fødselsdag med et andet barn i familien end en voksen.

Jeg var tilgengæld lidt glad for at Agnes ikke fik fødselsdag i sommerferien, når man går i skole er det lidt sjovere at have fødselsdag en dag hvor man rent faktisk er i skole.

Har selv fødselsdag i slutningen januar og synes det er helt fint, har dog ikke rigtig mærket så meget til det med januarudsalget synes jeg.

Er tvilling og har jo derfor en jeg altid har delt fødselsdag med. Synes faktisk det er ganske hyggeligt og faktisk også praktisk nu man er blevet voksen (der er altid nogen til at hjælpe når der skal holdes fødselsdag og en til at dele udgiften med).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24. og 31. december er ikke de fedeste dage, men har en veninde hvis familie mødes hvert år den 24. til morgenmad da morfaderen havde fødselsdag den dag. Det er en fast hyggelig tradition at starte juleaften på den måde selvom morfaderen er død for længe siden. Så får man set familien inden man evt skal holde aftenen hver for sig.

Der er ikke rigtig andre børn i vores nære familie - de er blevet voksne. Og jeg synes det må være værre at have fødselsdag med et andet barn i familien end en voksen.

Jeg var tilgengæld lidt glad for at Agnes ikke fik fødselsdag i sommerferien, når man går i skole er det lidt sjovere at have fødselsdag en dag hvor man rent faktisk er i skole.

Har selv fødselsdag i slutningen januar og synes det er helt fint, har dog ikke rigtig mærket så meget til det med januarudsalget synes jeg.

Er tvilling og har jo derfor en jeg altid har delt fødselsdag med. Synes faktisk det er ganske hyggeligt og faktisk også praktisk nu man er blevet voksen (der er altid nogen til at hjælpe når der skal holdes fødselsdag og en til at dele udgiften med).

Lavede i også ønskesedlerne sammen? Vi delte ALT vores legetøj ;) Så her sad vi sammen "hvis du ønsker dig den, så ønsker jeg mig den" - Ellers købte folk ALTID det samme til os :P

Alle børnene i klassen ELSKEDE at komme hjem og lege ved os: VI havde nemlig dobbelt så meget legetøj som de havde jo :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lavede i også ønskesedlerne sammen? Vi delte ALT vores legetøj ;) Så her sad vi sammen "hvis du ønsker dig den, så ønsker jeg mig den" - Ellers købte folk ALTID det samme til os :P

Alle børnene i klassen ELSKEDE at komme hjem og lege ved os: VI havde nemlig dobbelt så meget legetøj som de havde jo :P

Neeeej så snedige var vi slet ikke :rolleyes

Vi fik bare de klassiske ens gaver! (utroligt at folk ikke kan finde ud af at købe forskellige ting - og hermed mener jeg ikke bare den samme trøje i 2 forskellige farver!).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved egentlig ikke, om den tråd hører til her, eller hvor, men admin. må flytte tråden til det rette sted.

Jeg ved at juleaften ofte er en dag, hvor man frygter at føde sit barn af hensyn til barnet, fordi det vil tage noget af fokus på fødselsdagen i forhold til at det er juleaften.

Nu har jeg så gået lidt og tænkt over det. Er der andre dage, som man helst undgår???

Jeg tænker skudårsdagen d. 29/2 må da også være træls, for så har barnet kun fødselsdag, når der er skud år.

Og så på ens egen eller faren eller søskendes fødselsdage, fordi så skal barnet dele dagen med andre.

d. 29. januar (skudårsdag)

d. 1. april (aprilsnar)

d. 11. september (9/11 terror)

d. 13. alle mdr. (overtro)

d. 23. september (min ex. fødselsdag)

- samt hele december måned, da jeg syntes det er synd at de eneste to gave-dage ligger så tæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

d. 29. januar (skudårsdag)

d. 1. april (aprilsnar)

d. 9. september (9/11 terror)

d. 13. alle mdr. (overtro)

d. 23. september (min ex. fødselsdag)

- samt hele december måned, da jeg syntes det er synd at de eneste to gave-dage ligger så tæt.

Tror du mener d 11 september søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du mener d 11 september søde :)

:lol ja :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER