casw

Det blev en kort fornøjelse...

11 indlæg i dette emne

Øv øv øv og atter øv - det blev en kort fornøjelse med udsigt til baby, men vi må på den igen.

Mine tal var i onsdags på omkring 700 og var i dag på omkring 400, så de mener at jeg har haft en spontan abort - der er i hvert fald ikke nogen baby. Jeg skal så have taget blodprøve igen på fredag, for de vil godt følge mig hele vejen ned, for at være sikker på at jeg ikke er gravid udenfor livmoderen.

Held og lykke til Jer alle sammen - krydser fingre for Jer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv øv øv og atter øv - det blev en kort fornøjelse med udsigt til baby, men vi må på den igen.

Mine tal var i onsdags på omkring 700 og var i dag på omkring 400, så de mener at jeg har haft en spontan abort - der er i hvert fald ikke nogen baby. Jeg skal så have taget blodprøve igen på fredag, for de vil godt følge mig hele vejen ned, for at være sikker på at jeg ikke er gravid udenfor livmoderen.

Held og lykke til Jer alle sammen - krydser fingre for Jer :biglove

Det er jeg rigtig ked af at høre! :kram2 Håber i hurtigt har heldet med jer igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Jeg er ked af det på jeres vegne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg rigtig ked af at høre! :kram2 Håber i hurtigt har heldet med jer igen!

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Jeg er ked af det på jeres vegne

Tusind tak piger - det har været en skør skør uge, fra helt oppe at ringe og så bare helt ned igen.

Men det positive er, at vi nu i hvert fald ved at vi kan og det gik jo forholdsvis stærkt, så jeg skal bare lige have alle hormonerne ud af kroppen og så er det op på hesten igen. Lægen beroligede mig med at ca 25% får en spontan abort, så det er jo egentlig rimeligt "normalt", så efter nedturen er vi egentlig okay med det... Vi må bare op igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram

Det gør mig ondt :(

:kram2 :kram2 :kram2

Tak piger :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt at i skulle miste :kram2

Håber hurtigt i kommer på den igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååååh nej :(

Masser af kram til dog. Det lyder dog til du er ved godt mod, og jeg håber du hurtigt kommer over det og kan prøve igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt at i skulle miste :kram2 Håber hurtigt i kommer på den igen :)

Åååååh nej :(Masser af kram til dog. Det lyder dog til du er ved godt mod, og jeg håber du hurtigt kommer over det og kan prøve igen...

Mange tak piger - ja er egentligt ved ret godt mod, for er mest positivt overrasket over, at vi faktisk KAN blive gravide...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER