casw

Lige taget en test....

69 indlæg i dette emne

Håber bare du ikke er så langt henne :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv :kram2

Håber det bedste for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Øv det var jo ikke sådan det skulle være. Krydser alt for det spinkle håb der er tilbage.

Nej det var det ikke lige, men jeg er også meget i tvivl om hvor langt jeg er henne, så det håb har vi da endnu

:kram2

Tak!

Øv, en træls update! Hvor langt er du henne?

Det er nok det der er problemet at det ved jeg ikke. Jeg troede 6 uger, men det er det ikke, nok nærmere 4 uger måske, men det finder vi ud af på fredag...

Håber bare du ikke er så langt henne :kram

Ja gør jeg også!

Øv :kram2 Håber det bedste for jer!

Tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvornår du havde ÆL, for hvis den har været senere end forventet i forhold til mens, så kan det være derfor du ikke er så langt henne..

Krydser fingre for at blodprøven stiger som den skal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Men jeg krydser fingre for at du bare ikke er så langt henne som du troede :kram :kram :kram

Tusind tak

Ved du hvornår du havde ÆL, for hvis den har været senere end forventet i forhold til mens, så kan det være derfor du ikke er så langt henne..Krydser fingre for at blodprøven stiger som den skal!

Jeg ved slet ikke hvor jeg er henne i det, det er det der gør det hele endnu mere forvirrende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender dig/ jer et stort :kram og masser af :bd :bd :bd og :goodluck :goodluck :goodluck Håber på det bedste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender dig/ jer et stort :kram og masser af :bd :bd :bd og :goodluck :goodluck :goodluck Håber på det bedste!

Tusind tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været op og få taget blodprøve her til morgen, så nu skal jeg bare vente et par timer mere, så ved vi besked :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nervepirrende - krydser alt hvad jeg kan xxxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Noget nyt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var desværre dårligt nyt :numse Ingen baby i denne omgang. I onsdags var mit tal på omkring 700 og idag var det omkring 400 - så de er ret sikre på at det var en spontan abort, men jeg skal ind på fredag og få taget en ny blodprøve, for de vil gerne følge mit tal helt ned. Så det er bare på den igen, når vi kommer tilbage i cyklus - det var en kort fornøjelse desværre, men tusind tak for alt jeres respons og held og lykke til Jer andre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :( Det er jeg virkelig ked af at høre!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er jeg ked af. Men det gode er trods alt i kan blive gravide. Er sikker på du nok skal stå med en positiv test igen snart. Kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort kram!!! Har selv været der, så ved hvor ondt det gør!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :( Det er jeg virkelig ked af at høre!!!

Øv det er jeg ked af. Men det gode er trods alt i kan blive gravide. Er sikker på du nok skal stå med en positiv test igen snart. Kram herfra

Stort kram!!! Har selv været der, så ved hvor ondt det gør!!!

Tak Piger

JA nu når man kommer over ærgelsen, så har vi i det mindste fået noget positivt ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv altså..

Øv, det er jeg ked af :(

Ja det er ret øv - men det er bare at vente på at min krop bliver normal igen, så må vi igang igen :) Tak for støtten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER