Olding

Alder?

56 indlæg i dette emne

I er knuselskeme søde :) Det var LIGE det jeg havde brug for!! :kram2

Nu vil jeg gå på indkøb efter kanonkur-babyklisterting og næste gang jeg får et "dyk" læser jeg bare jeres søde svar igen :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er svært det med alderen, især hvis man i forvejen ikke har nogle børn.

Jeg var 33 år da vi fik vores søn, og manden var 40.

Nu er jeg 37 (38 i januar) og manden 45 og vi venter barn nr. 2

Vi kunne ikke få børn sagde lægerne, og var da også sammen 15 år før det pludselig lykkedes os at få vor øjesten.

Jeg kan ikke sige at man er for gammel når man når de 40, for var jeg 45 nu ville jeg bestemt beholde barnet.

Så gør hvad du føler er bedst for dig og din mand, valget er jeres og ingen andres :)

Og forresten... :goodluck :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er knuselskeme søde :) Det var LIGE det jeg havde brug for!! :kram2

Nu vil jeg gå på indkøb efter kanonkur-babyklisterting og næste gang jeg får et "dyk" læser jeg bare jeres søde svar igen :lovebk

:loveshower :loveshower sådan skal det lyde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en rigtig nedtur i går - faktisk efter jeg havde læst tråden her igennem (no offence). Mit liv har bestemt ikke været sådan at det havde været godt for et barn at blive født ind i det på et tidligere tidspunkt, så der er ikke noget at fortryde, men på den anden side gruer jeg virkelig for omverdenens reaktioner. Det kræver helt sikkert kvindesmod at få et barn (et pænt stykke) på den anden side af de 40. Og af og til tænker jeg, om vi ikke bare skulle glemme det og booke en rejse til Barbados i stedet.

Problemet er bare, at når jeg forestiller mig at vi sidder dér, på sandstranden under palmerne - så føler jeg mig så underligt tom.

jeg har ikke læst de efterfølgende besvarelse, men kan ikke lade være med at tænke, at det jo efterhånden er blevet moderne i hvertfald blandt alle de amerikanske stjerner, at få børn i 40 års alderen, så hvorfor i al verden skulle du ikke forfølge din drøm om et barn?. Og hvorfor ikke gøre det rigtige, som du selv skriver, nemlig at få barn, når man er mentalt klar fremfor at skulle følge omverden og få barn tidligere?.

Jeg synes simpelthen du skal være ligeglad med omverdens tanker, og forsøge at få et barn. Der er jo også rigtig mange i adoptionsverden, som er i 40´erne inden de bliver forældre...

så jeg siger bare klø på du... og :goodluck med det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 27 og manden 34 når vores lille pige kommer til verden.

Jeg ville gerne have været endnu yngre, men tingene skal jo passe sammen :) Hvis det først har passet ind i dit liv nu, er det jo det rigtige for dig. Jeg synes det er vigtigere at det er med den rigtige mand og at man er klar til det, end at man er i starten af 20'erne.

Mit råd er at du skal gøre hvad der er rigtigt for dig og så være ligeglad med omgivelserne. For mig lyder det som om det er et stort ønske for dig og så kan jeg ikke se nogen grund til at lade være. Se evt. Babysams blad lige nu, der er en artikel om at blive mor i 20'erne, 30'erne og 40'erne.

Kram fra Pia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 28 med nr. 1,

30 med nr. 2 (næsten 31)

og så når jeg lige at fylde 34 inden jeg får nr. 3.

Jeg ville bare gerne have det første barn inden jeg blev 30 :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER