Guest Felixmor

Føler mig som et barn...

11 indlæg i dette emne

...der har stjålet slik.

Jeg er 29 år gammel hvor pokker har jeg så så svær ved at købe graviditetstest. Jeg er jo nød til at have nogle for at teste :)

Når jeg komme ri en fysisk butik, så kan jeg bare ikke købe dem. Tænk hvad folk tænker. Er der mon nogen jeg kender der ser mig.

Men hurra for nettet. Har bestilt dem på en hjemmeside for så kan jeg da i hvert fald ikke se hvad folk tænker.

Ja ja jeg ved det. Total til grin :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha sådan har jeg det med bind og tamponer, som jo er HELT og absolut naturligt i en alder af 22

Jeg kan bare ikke! Hvilket gjorde at jeg i en periode gik OFTE på toilettet for brugte kun toiletpapir. Og det var jo ikke optimalt.

Pyt med om jeg skal ind og købe medicin mod diverse sygdomme, eller frækt undertøj, osv. Men lige bind og. Tamponer, det kan jeg ikke. Så når det er køber jeg STORE mængder, og ofte tager jeg til en af nabobyerne så jeg ikke bliver genkendt.

Totalt åndsvagt!

Tak fordi du deler - og hurra for nethandel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha, jeg har det på samme måde :lolhit

Det var min mand der købte testen da vi testede positivt i april - jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til at gå ind, og jeg kunne heller ikke få mig selv til at vente til vi kunne få en med posten :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha sådan har jeg det med kondomer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha sådan har jeg det med kondomer

:ditto

Ja, hurra for internet handel :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har det på præcis samme måde, jeg køber også tests over nettet, både ÆL test og G tests :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL tests har jeg købt over nettet fordi de var billigere og det var mindre pinligt. Bind og ramponer er også pinligt at købe så jeg overlader betalingen til manden og skynder mig at pakke det væk så ingen ser det. Men g-tests har jeg intet problem med at købe. Hver gang vi har købt nogle har jeg bare taget det som om det var en alm dagligvare. Kondomer må manden købe når han selv er ude og handle når der er brug for det, for det er simpelthen FOR pinligt at købe. Har kun lagt dem 1 gang mellem nogle dagligvarer og jeg følte mig overbegloet og gik derfra helt rød i bærret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op, giv mig en liste og så skal jeg købe hvad i har brug for.

Jeg er ligeglad :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg er nu os ligeglad...køber bare hvad vi skal bruge ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bind og tamponer har jeg intet problem med at købe..

Da det nu er noget alle kvinder skal bruge.. ;)

G-tests har jeg svært ved i butikker, mest fordi jeg bor i en lille by, og folk snakker ( MEGET) ;) , så hvis jeg er i Aalborg eller en anden større by, rør det mig ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER