TinaG

Gratis pakker

15 indlæg i dette emne

Nu er der så mange der nævner de gratis pakker... Så vil lige høre hvordan, hvornår og hvor man får fat i dem?

Er der mon nogle der ved noget om det:-)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan få fra:

BabySam, bestilles på deres hjemmeside.

Rema1000, bestilles også på deres hjemmeside.

Libero, der skal du meldes ind i libero klubben på www.libero.dk og der efter kan du bestille den.

Apoteket, bare spørg efter den, så finder de den. Er dog ikke alle steder de har den.

Matas, der skal du være clubmatas medlem, og tror nok du skal tilmelde dig clubmatas baby, og så kan du bestille den, skal også gøres på clubmatas.dk

Brugsen, der skal du have en medlemskort, ved ikke helt hvordan og hvorledes da det er den eneste pakke jeg ikke har fået.

På facebook kan du syntes godt om MAM sutter, og få en tilsendt gratis ved at udfylde din adresse på siden.

Håber det kan bruges, og er der flere ting eller fejl. Så ret mig endelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svar :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener ikke man kan få den fra brugsen mere, den er vidst udgået så vidt jeg har hørt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener ikke man kan få den fra brugsen mere, den er vidst udgået så vidt jeg har hørt.

Det har jeg også hørt og kan heller ikke finde den på hjemmesiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvilket apotek går man på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvilket apotek går man på?

Det er underordnet :) jeg har fået et par stykker fra apoteket. Det bliver ikke registreret, og det er "bare" en lille toiletpung med en numsecreme, babylotion, og babysæbe fra apotekets egne produkter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv oplevet det endnu, men mange har tidligere skrevet om, at de bliver bombarderet med tlf.opkald fra sælgere fra Babysams samarbejdspartnere efter de har fået babypakken <_< Så spørgsmålet er, om man synes, den er det værd ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er allerede medlem ved libero fra tidligere graviditet hvordan dælen får je så lige bestilt en ny pakke ???

Nogen der har prøvet det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv oplevet det endnu, men mange har tidligere skrevet om, at de bliver bombarderet med tlf.opkald fra sælgere fra Babysams samarbejdspartnere efter de har fået babypakken <_< Så spørgsmålet er, om man synes, den er det værd ...

Jeg har en del opkald fra ukendt nummer. Og jeg vælger IKKE at tage den, for den ene gang jeg gjorde det, var det fra falck tror jeg. Jeg blev meget overrasket da jeg ikke har mit nr offentlig tilgængligt. SÅ spurte hvor hun havde det fra og det var netop fra babysam..

Men hvordan fra melder man sig, ved i det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en del opkald fra ukendt nummer. Og jeg vælger IKKE at tage den, for den ene gang jeg gjorde det, var det fra falck tror jeg. Jeg blev meget overrasket da jeg ikke har mit nr offentlig tilgængligt. SÅ spurte hvor hun havde det fra og det var netop fra babysam..

Men hvordan fra melder man sig, ved i det?

Man melder sig ud samme sted som man melder sig ind - og hvis de ringer og du siger, at du allerede har meldt dig ud, så sletter de dig også fra deres liste.. Jeg er blevet ringet op en enkelt gang (fra et eller andet sted - husker det ikke!) og sagde, at jeg havde meldt mig ud, så jeg slap for alle opkaldene, så sagde manden ok, så sletter jeg dig og har ingen opkald fået siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er allerede medlem ved libero fra tidligere graviditet hvordan dælen får je så lige bestilt en ny pakke ???

Nogen der har prøvet det

Du skal bare melde dig ud, og melde dig ind igen, med den nye graviditet når det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke finde babysams boks på deres hjemmeside - hvor finder I den henne? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke finde babysams boks på deres hjemmeside - hvor finder I den henne? :help

Lidt nede men ikke helt i bunden :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er allerede medlem ved libero fra tidligere graviditet hvordan dælen får je så lige bestilt en ny pakke ???

Nogen der har prøvet det

Du skal ikke melde dig ud først. Du skal gå ind under "min side" med det password du i sin tid fik da du blev medlem derinde. Så kan du tilføje nye data med den nye graviditet. Jeg har nu 3.registrerede baby på min side og det kan man sagtens.

Kram fra Malene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER