bien

så skal far passe lillepigen alene i aften...

12 indlæg i dette emne

Det bliver godt nok spændende...Han skal selv sørge for aftensmad til hende og så skal hans tålmodighed sættes på en prøve når han skal putte...

Enten så bliver det en aften hvor hun skriger MEGET højt længe ellers blvier det en aften hvor hun bare sover med det samme... Håber virkelig på det sidste...

Og så skal han dælme også selv have hende hele natten alene og hele formiddagen...

Det bliver spændende og høre hvordan det kommer til at gå, men det kommer sikkert til at gå som smurt...Hun elsker far og han elsker hende...

Det skal forstås som en positiv opdatering, selv om jeg frygter en lille smule... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mon ikke det bare er dig selv der kommer til at savne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det kan godt ske majs..for at være helt ærlig,så tror jeg ikke rigtig han har mod på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder spændende :) har du hørt noget fra ham endnu?

Hvor gammel er det nu jeres lille pige er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder spændende :) har du hørt noget fra ham endnu?

Hvor gammel er det nu jeres lille pige er?

Hun er 7 mdr... Det var gået okay...han havde haft lidt problemer da hun skulle sove til natten, men han havde taget det i stiv arm og været rolig... Han kan nemlig godt have meget kort lunte <_<

Så det er da ikke sidste gang han passer hende alene...

Hun ville tilgengæld gerne hænge ved mig hele dagen igår og det var lidt hårdt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det gik (forholdsvist) godt :) og at han havde kunnet bevare roen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! Min mand havde Carl i tre dage alene da Carl var knap 10 mdr og har ham jævnligt alene i nogle dage da jeg rejser en del med job - det går super og de har stærkt bånd på grund af det.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! Min mand havde Carl i tre dage alene da Carl var knap 10 mdr og har ham jævnligt alene i nogle dage da jeg rejser en del med job - det går super og de har stærkt bånd på grund af det.... :)

Ja der er helt klart en fordel at de har dem alene, for det giver jo et andet bånd... og der skal også nok komme flere aftener hvor han skal passe hende alene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste, der synes, at det er lidt underligt, at faderen "passer" barnet. Gør mor så også det hverdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste, der synes, at det er lidt underligt, at faderen "passer" barnet. Gør mor så også det hverdag?

hehe...Nej nu hvor du siger det, så kan jeg godt se hvad du mener...tror bare det er en talemåde, for jeg siger også at jeg skal passe ungerne hvis far han skal ud... Så det er nok det som ligger mest naturligt for mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste, der synes, at det er lidt underligt, at faderen "passer" barnet. Gør mor så også det hverdag?

Nej bestemt ikke. Har været inde i denne tråd flere gange og har været ved at efterlade en kommentar i den stil. Ikke lige kun pga. denne tråd, men har efterhånden hørt det et par gange og undrer mig meget over at far "passer" sine egne børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste, der synes, at det er lidt underligt, at faderen "passer" barnet. Gør mor så også det hverdag?

Haha, jeg tænkte PRÆCIS det samme... Glad for at jeg ikke er den eneste der tænkte i de baner. :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER