Guest Louise22

Er det forkert?

41 indlæg i dette emne

Hej tøser

Er det "forkert" at falde for en der er på alder med ens forældre?

Ligeså moden og voksen han er lige så barnelig og tosset kan han være

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næ det synes jeg ikke.

Kærlighed har ingen alder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også sige, at kærlighed ingen alder har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe den yngste part er voksen, så synes jeg ikke, at der er noget forkert i det :)

Der kan måske komme nogle udfordringer ved det, som man havde mindre risiko for at støde på ved en jævnaldrende kæreste, sådan i forhold til hvor langt man er i sit liv (Måske er den ældste part klar til at købe hus og "slå sig ned", mens den yngre part hverken er psykisk eller økonomisk klar til det. Måske vil den yngste part gerne have mange børn, mens den ældste føler sig for gammel - den slags), men det er jo ikke sikkert, at de ting er et problem. - Og alle forhold har vel sine udfordringer ;)

Personligt kunne jeg ikke forestille mig at falde for en meget ældre fyr - men omvendt kan jeg ikke forestille mig at alder ville have stoppet mig i forhold til at forelske mig i min dejlige mand ;)

Lyt til din mavefornemmelse, og hvis den siger ok, så go for it! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Btw en lille succeshistorie: Min fars kone er lidt yngre end min ældste storebror. De er gift på 9. år og virker til at stortrives ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis har jeg altid været meget voksen i det.. Jeg er ikke party typen og jeg er klar til hus og familie..

Frygter self. min families reaktion hvis vi finder sammen, men heldgvis er han helt med på at min familie ikke får noget afvide i lang tid og min eks slet intet skal vide..

Men nu må vi se..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestemt ikke forkert synes jeg :)

DOG vil jeg også sige det med man kan få problemer i forhold til andre..

Jeg er 27 og min kæreste er 22.. Vi har ingen problemer med det :) MEN:

Hans venner, har som regel lidt yngre kærester, eller kærester på deres alder.. Og de fleste af dem har jeg bare INTET tilfælles med.

Mine veninder, på min alder har som regel ældre kærester, og de har som regel ikke suuuper meget tilfælldes med Christian.. <_<

For to måneder siden, var vi til middag ved nogen af mine venner, og vi talte om noget i luksusfælden og sagde det var en på 21 der var med, hvortil fyren, som er 30 år svarede at "så var hun da også så ung og naiv".. Christian grinte heldigvis bare og pointerede at han også havde været ung og naiv som 21årig :rolleyes

Men det ER svært - nok mest for mig i forhold til Christians venner, fordi de er så umodne :whistling Christian er meget moden, men han har bare mange "nørde-venner" som ikke er voldsomt modne, og som har umodne kærester.. Faktisk er der kun en af hans venner der har en kæreste jeg "gider" tale med..

MEN; som du siger så er DU moden, og det er det vigtige.. Alder er bare et tal, og det tal siger lige så meget om en, som alle de andre tal der beskriver dig: Din vægt, din skostørrelse, din højde.. Nemlig: Ikke en dyt-fis :)

Der er forhindringer i alle forhold; Hvis alderen er det eneste, så er og bliver I nu godt stillet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også sige, at mine bedsteforældre var der 15 år imellem, og det kunne man slet ikke mærke på dem eller deres omgangskreds...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far er 2 måneder ældre end min mormor og min mor holdte ham da ud i 10-11 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ulempen kommer nok først når man blir lidt ældre og den ældste i forholdet bliver gammel mens man stadig er ung... Jeg ville ikke ønske at være 40 og have en mand på 70...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skid på hvad andre siger, du vælger jo selv. ;-)))))

Hvis du er forelsket op til begge øre så er det jo han ik ;-))))

Men hvis du bare mangler tryghed og en som kan forsørge dig og baby syntes jeg ikke det er ok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes han er alle tiders og vi kan snakke om alt og har det fantastisk med hinanden.. jeg er ligeglad med hans penge.. vi har en masse tilfælles og så er han jo sød ved mig og får mig til at grine og smile..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes han er alle tiders og vi kan snakke om alt og har det fantastisk med hinanden.. jeg er ligeglad med hans penge.. vi har en masse tilfælles og så er han jo sød ved mig og får mig til at grine og smile..

Men er du forelsket? :)

Ser du at i er sammen om 1 år f.eks.?

At han er i dit liv for en længere periode en "bare" et par måneder?

At han fylder så meget i din hverdag, at alting virker forkert uden ham? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min far var 12 år ældre end min mor og der har aldrig været problemer med det. De nåede da at være gift i 31 år inden min far desværre døde af kræft

Har også en dejlig veninde hvor hendes mand er en del år ældre end hende, men det er ikke noget problem han ter sig ofte lige så tosset som dem på vores alder :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er du forelsket? :)

Ser du at i er sammen om 1 år f.eks.?

At han er i dit liv for en længere periode en "bare" et par måneder?

At han fylder så meget i din hverdag, at alting virker forkert uden ham? :)

Vi skriver sammen i alle vores vågne timer.. vi har ikke mødt hinanden endnu.. jeg ville bare ikke begynde at lægge for meget i det hvis det var helt forkert og sådan.. vi skal ses 6-9 sep. og så ser vi hvad der sker med os og vores hjerter..

tænker jeg på ham smiler jeg, får jeg en besked så smiler jeg eller griner, når jeg tænker på os se jeg mange år i os..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af pigerne i min mødregruppe er 21 og hendes kæreste (og far til deres barn) er 42. Det fungerer super for dem og de skal også snart giftes.

Tror dog at hendes forældre var lidt skeptiske i starten indtil de lærte ham at kende :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så også lige de unge mødre den anden dag.. og der er også et par med 20 års forskel og de har det også super sammen..

De venner jeg indtil videre har snakket med det om ude i "virkeligheden" ser også positivt på det..

Men til at starte med lader jeg bare min familie se hvor glad jeg er og mærke på mig at det her er lykken og når så tiden er der til det så får de det afvide :)

For når jeg er glad for en person og i opstarten til en forelskelse så kan jeg ikke lade vær at snakke om ham.. hehe

MEN forfanden hvor jeg gruer for den dag at baby faderen skal have det afvide.. allerede nu og siden dag et har han jo villet vide alle skridt jeg har taget.. Det så træls altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad siger den nye til fu er gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er vildt glad og glæder sig og vil hende det bedste..

Han elsker børn og har allerede sagt at han gerne vil have et med mig.. hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er vildt glad og glæder sig og vil hende det bedste..

Han elsker børn og har allerede sagt at han gerne vil have et med mig.. hehe

Dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, jeg er 21 og mødte min mand da jeg var 18. Han var 45 og jeg havde også de spørgsmål inden jeg kastede mig ud i det. Man han var min "soulmate", den som gjorde mig hel og så kunne jeg argumentere for aldersforskellen.

:loveshower

Kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, jeg er 21 og mødte min mand da jeg var 18. Han var 45 og jeg havde også de spørgsmål inden jeg kastede mig ud i det. Man han var min "soulmate", den som gjorde mig hel og så kunne jeg argumentere for aldersforskellen.

:loveshower

Kram til dig :kram

Det var lige hvad jeg havde brug for at høre :-) ih hvor jeg glad på jeres vegne at i har hinanden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det? Har du mødt ham endnu? :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at tænke på dig, og så vil jeg lige spørge om noget.

Hvorfor i grunden have så travlt, hvorfor bare ikke nyde opmærksomheden og så få en masse sex.

Istedet med at tænke så meget fremtid og næste barn ( sat lidt vildt op)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh det går hurtigt....

Der er ikke noget jeg kan skrive der vil gøre en forskel. Men mine alarmklokker ringer rigtig meget når en mand på 45-50 år har lyst til at date en så ung pige MED et barn i maven. Jeg kan ikke sætte en finger på hvad det er, men jeg synes det er en lille smule pædofili-agtigt (undskyld hvis jeg støder nogen). Hvad interesse har en voksen! mand i sådan en ung ung pige?

Hvis du havde været 30 år så kan jeg måske bedre forstå det. Så er du selv mentalt en del mere moden og i har måske en fælles interesse der har bragt jer sammen..... men nu- i har aldrig set hinanden og allerede nu snakker han om at lave børn på dig, og glæder sig til det barn du har i maven og og og... ej men puh, jeg er faktisk helt skidt tilpas på dine vejne...... PAS NU PÅ DIG SELV FOR SØREN! :kram

Hvor er dine forældre i alt det her??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER