ki schou

Er I klar til juleaften?

15 indlæg i dette emne

eller er der stess på her dagen inden?

Vi tager den med ro heroppe, juletræet er anskaffet og pyntet, maden er planlagt og gaverne er pakket ind.

I morgen står den på lidt ski og så kommer julemanden ned i børneområdet, så det skal vi selvfølgelig opleve med Leo.

Jeg glæder mig rigtig meget til en anderledes og meget afslappende jul i år.

Håber også I andre er ved at være juleklar :jul3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep vi er helt klar. Jeg har lige pakket de sidste gaver ind og fundet tøj frem til drengene til i morgen.

Risengrøden til ris ala mande er kogt ja alt er klar stresser ikke over så lidt ;)

Glædelig jul til jer der oppe, lyder som i skal have en rigtig hyggelig dag i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De vildeste forberedelser er, at vi skal have pakket bilen med alle gaver, seng til lillepigen mv. så vi kan overnatte hos svigerforældrene. De bor ikke så langt væk, men det er vist ikke værd at køre i morgen nat.

Jeg kunne såmænd sagtens drømme mig til en afslappende jul i Norges land :)

Ha en dejlig aften med familien :jul3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er klar. Skal bare have ryddet det sidste op i morgen og begynde lige så stille på maden. Så ingen stress her.

Jo skal forresten også lige have rykket om på pyntet på juletræet. Ungerne hjalp med at pynte det, skal vi bare sige det sådan, at de ikke er gode til at fordele kuglerne over hele træet :D De holder sig meget til det samme lille sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klar.. vi spiser brunch hos min mutti sammen med mine søskende imorgen, går en god tur ned hunden og så kører vi hjem til svigerfar hvor der bare skal råhygges og slappes af :)

Glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg stresser bare generelt for tiden <_<

Så føler mig slet ikke i julehumør... fatter ikke det er den 23 i dag... og at det vi så skulle her til aften er aflyst - det har ikke hjulpet på stemningen...

Men tja - koger risengrød i morgen tidlig - så vi kan lave ris a la mande.. skal så til Svb. og bytte julegaver med svigerfar og co. - forbi farmor på vej hjem... i kirke.. og så til Svb. igen for og fejre aftenen med svigermor og co..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps vi er klar. Træet er pyntet, dugen er strøget, grøden er kogt og alle gaver er pakket ind. Det har været en hyggelig dag med god tid til julebesøg hos pigernes oldemor og klargøring til jul resten af dagen.

Vi er klar. Skal bare have ryddet det sidste op i morgen og begynde lige så stille på maden. Så ingen stress her.

Jo skal forresten også lige have rykket om på pyntet på juletræet. Ungerne hjalp med at pynte det, skal vi bare sige det sådan, at de ikke er gode til at fordele kuglerne over hele træet :D De holder sig meget til det samme lille sted.

He he her har pigerne hjulpet med at pynte træet og jeg måtte forklare at der altså også skulle pyntes på den anden side af træet. Alligevel måtte jeg flytte lidt på pynten bagefter. Synes vi med fælles hjælp fik pyntet et flot træ - og der gik kun én kugle i stykker :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er også helt klar herhjemme. tøjet er strøget og lagt frem, gaverne er pakket i sække og lige klar til at smide i bilen imorgen. vi skal heldigvis ikke køre så langt, kun en halv times tid men vi bliver alligevel og overnatter for det er så hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja super klar, mangler kun at finde sanghæfterne frem og pakke to gaver ind :)

har haft en skøn afslappende lille juleaften med bonus tøserne og svigerforældrene hvor der blev pakket lidt pakker op og spist risengrød

nu venter vi bare på den store dag imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he her har pigerne hjulpet med at pynte træet og jeg måtte forklare at der altså også skulle pyntes på den anden side af træet. Alligevel måtte jeg flytte lidt på pynten bagefter. Synes vi med fælles hjælp fik pyntet et flot træ - og der gik kun én kugle i stykker :whistling

Af samme grund har vi kun plastik kugler ;) Ellers ville der have røget 3-4 stykker her i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjaa... mangler stadig rengøring, al madlavning og borddækning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mangler sådan set alt, undtagen anden.

Da jeg tog afsted på arbejde imorges havde jeg et hus som skinnede som en gal så jeg troede faktisk at det bare ville være at pynte træet og hygge imorgen.

Men min mand og søn har været hjemme idag og haft gæster siden kl 8 imorges dvs så sige da jeg kom hjem var deres service fra morgenmaden ikke ryddet væk og jeg kunne ikke komme ind i mit hus for bare rod og alt mulig lort, kammerater som liiiiige var forbi.

Så jeg starter bare forfra og ordner det hele imorgen, da min arbejdsdag har været fra kl 6:30 indtil jeg kom hjem kl 19:00 og skulle derefter ud med nogle gaver, er barre for træt ligenu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mangler sådan set alt, undtagen anden.

Da jeg tog afsted på arbejde imorges havde jeg et hus som skinnede som en gal så jeg troede faktisk at det bare ville være at pynte træet og hygge imorgen.

Men min mand og søn har været hjemme idag og haft gæster siden kl 8 imorges dvs så sige da jeg kom hjem var deres service fra morgenmaden ikke ryddet væk og jeg kunne ikke komme ind i mit hus for bare rod og alt mulig lort, kammerater som liiiiige var forbi.

Så jeg starter bare forfra og ordner det hele imorgen, da min arbejdsdag har været fra kl 6:30 indtil jeg kom hjem kl 19:00 og skulle derefter ud med nogle gaver, er barre for træt ligenu

:jul3: :jul3: :jul3: :jul3: :jul11: :jul11: :jul8: :jul5: :jul5: :jul7: :jul7:

Ja jeg trænger lige at komme i julhumør :-)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er fuldstændig klar :jul8:

Træet er pyntet, pakkerne er lagt under.. Flæskestegen står og hygger sig i køleskabet, sammen med medisterpølsen. Min mor steger ænderne, så dem skal jeg ikke tænke på..

Fadet med juleslik er lavet, tøjet er klar..

I morgen kommer mine svigerforældre fra Nyborg af og så skal vi have hotdog til frokost og i kirke klokken 13 og ellers bare hygge og være sammen hele aftenen og de sover her også, så vi har glæde af dem den 25. om morgenen ihvertfald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det synes jeg jeg er... har stegt anden, kogt de brune kartofler, lavet risengrøden... Manden har gjort rent hele dagen og imorgen mangler vi bare at lave maden færdig og få gjort stuen og spisebordet klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER