Mor til de skønne

-

15 indlæg i dette emne

Jeg skal nok selv linke til de ting jeg har købt, men er på fra telefonen så det må vente til, at jeg sidder ved computeren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget derinde SÅ mange gange, men hver gang bliver jeg en kylling og ved ikke om jeg tør :lol

Altså er det noget med told eller hvad er det man kan blive udsat for??

Hvordan og med hvad betaler man derinde?? altså kort eller??

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget derinde SÅ mange gange, men hver gang bliver jeg en kylling og ved ikke om jeg tør :lol

Altså er det noget med told eller hvad er det man kan blive udsat for??

Hvordan og med hvad betaler man derinde?? altså kort eller??

:)

Der er en bagatelgrænse på 80 kr, så køber du under 80 kr kommer der ikke told på ;) Køber du over kan du risikerer det.

De fleste vil gerne handle over paypal - som er en sikker måde at betale på, hvis du ikke kender det i forvejen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget derinde SÅ mange gange, men hver gang bliver jeg en kylling og ved ikke om jeg tør :lol

Altså er det noget med told eller hvad er det man kan blive udsat for??

Hvordan og med hvad betaler man derinde?? altså kort eller??

:)

Hvis du køber fra et af EU landene derinde, kommer der slet ikke told på, uanset hvad - så altså Storbrittanien eller Tyskland. De andre lande, kan du godt risikere det..

Jeg køber ofte derinde og stort set kun fra Storbrittanien eller Tyskland.

Du laver en profil både på eBay og på PayPal og så betaler du via det. På PayPal tilmelder du så det kort, du vil betale med og så er du fri for at finde kortet frem, hver gang du køber noget, men bruger bare dit valgte brugernavn og kode. Det skulle være vældig sikkert og jeg har hvert fald aldrig haft problemer med det. Andre steder på nettet, hvor man kan handle, er de også så småt begyndt at benytte PayPal, så det bliver mere og mere praktisk at have det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at det sidste jeg købte fra eBay var en body til bebs med Chelsea.

Ellers kunne jeg f.eks. aldrig finde på at købe covers til iPhone i en "rigtig" butik, da de er voldsomt billige på eBay, så dem har jeg en del af efterhånden.

Og så så jeg lige igår, at de har Phillips Avent brystpumper til under halv pris inkl. forsendelse fra Storbrittanien. Så det bliver helt sikkert på eBay, jeg køber min brystpumpe, når jeg skal have sådan en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at det sidste jeg købte fra eBay var en body til bebs med Chelsea.

Ellers kunne jeg f.eks. aldrig finde på at købe covers til iPhone i en "rigtig" butik, da de er voldsomt billige på eBay, så dem har jeg en del af efterhånden.

Og så så jeg lige igår, at de har Phillips Avent brystpumper til under halv pris inkl. forsendelse fra Storbrittanien. Så det bliver helt sikkert på eBay, jeg køber min brystpumpe, når jeg skal have sådan en.

Jeg har også en del iPhone covers ;) De fleste er købt til 10 kr stk :)

Der er virkelig bare mange penge at spare på mange ting, når man handler i England :) Jeg har også købt flere ting til halv pris :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt ind til barnedåben.. små chokolader, skumfiduser, karameller, engangsservice, kjole og slips

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt ind til barnedåben.. små chokolader, skumfiduser, karameller, engangsservice, kjole og slips

Links ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du køber fra et af EU landene derinde, kommer der slet ikke told på, uanset hvad - så altså Storbrittanien eller Tyskland. De andre lande, kan du godt risikere det..

Jeg køber ofte derinde og stort set kun fra Storbrittanien eller Tyskland.

Du laver en profil både på eBay og på PayPal og så betaler du via det. På PayPal tilmelder du så det kort, du vil betale med og så er du fri for at finde kortet frem, hver gang du køber noget, men bruger bare dit valgte brugernavn og kode. Det skulle være vældig sikkert og jeg har hvert fald aldrig haft problemer med det. Andre steder på nettet, hvor man kan handle, er de også så småt begyndt at benytte PayPal, så det bliver mere og mere praktisk at have det.

Lige præcist, som der står skrevet her. Sørger man for det, at købe inde for EU så kommer der ikke told på. Gå ind på ebay.dk, der er det inddelt som det skal og tingene står på dansk. Så du kan se den danske pris og forsendelse som regel. Det først når du trykker på sælgeren og går til shoppen at du ryger videre ind på den engelske side. Ebay.co.uk skal man holde lidt mere øje men det nu ikke så svært når man først lige ved hvordan du skal søge og kigge. Klikker du på avanceret kan du selv indstille søgningen så du kun får de annoncer frem som er inde for EU og valutaen.

Paypal er dejlig let, og jeg har 7-9-13 aldrig haft problemer. Køber jeg endelig uden for EU, så holder jeg ALTID øje med hvor meget jeg overskrider, da man så netop skal betale told og den kan komme noget bag på en hvis man ikke passer på. Men nu kan man altså få det meste inde for EU landende, så ser ikke det store problem i det.

Jeg har købt alt lige fra børnepyjamas til min bonussøn, til tøj-makeup- scrapbook ting m.m over ebay.dk/ebay.co.uk

Et tip er, hvis du kigger på topsælgerene og jo højere tal de har, og mere positiv feedback, jo mere vil jeg sige det er sikkert. Selvfølelig kan man aldrig helt vide sig sikker, men jeg har i hvert fald aldrig gået fejl når jeg har købt noget.

I første omgang kan du jo bare nøjes med at købe lidt der ikke er så dyrt. I starten hvor jeg lige skulle forsøge mig købte jeg for max 50kr pr gang, da jeg også var usikker. Men det kom jeg hurtigt efter og har købt hjem for større beløb siden, det dyreste fra en sælger jeg købte fra var 600 kr. Og pakken kom 11 dage efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :glad

Så må jeg heller bevæge mig ud i den "farlige" ebay verden ;)

Tak for info :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en del ting til vores bryllup derinde :) Senest har jeg købt disse som en lille gave til min mand :biglove Hans favorithold er packers og der er bare så mange fine ting at finde på ebay :)

Hvis man er i tvivl om der kommer told på en vare købt uden for EU, så er denne side meget god. http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hiver lige denne op :glad Og så må jeg lige få mig taget sammen til, at få smidt nogle link - som efterhånden er blevet til en hel del :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte sidst 10 hæklenåle for 20 kr. inkl. fragt. Det samme som jeg giver for 1 i DK :) Og så har jeg købt en dæksel til en nikonobjektiv. Det gav jeg omkring 25 kr. for, mod 150 i DK. Så der er virkelig gode penge at spare. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået en FED Skyfall tshirt hjem og har bestilt nogle cd'er også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER