Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Har ondt i maven over at være presset på arbejde og at have syg datter, der nok bør til lægen i morgen efter 3 dage med feber og en mand der gerne vil på arbejde efter egen sygdom :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Erica er bare blevet så god til selv at falde i søvn :loveshower jeg nyder det så meget! :yay i dag tog det kun 15 min og ikke et eneste pip efter jeg gik ud af døren!

Dejligt med nogen positive vibes herinde i 'sygdomstråden' ;) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ondt i maven over at være presset på arbejde og at have syg datter, der nok bør til lægen i morgen efter 3 dage med feber og en mand der gerne vil på arbejde efter egen sygdom :(

Åh altså, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med nogen positive vibes herinde i 'sygdomstråden' ;) :glad

Hvor har du ret ;)

Det bliver dejligt med noget forår og raske unger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh, det er ikke sjovt! Heldigvis siger det ikke altid noget om hvordan natten bliver. Håber den bliver god :kram2

Du har ret....nogen gange kan det overraske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er bare blevet så god til selv at falde i søvn :loveshower jeg nyder det så meget! :yay i dag tog det kun 15 min og ikke et eneste pip efter jeg gik ud af døren!

:yay dejligt med noget positivt herinde. Hvor er det fedt det virker nu så i også kan få nogen voksen-aftner sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ondt i maven over at være presset på arbejde og at have syg datter, der nok bør til lægen i morgen efter 3 dage med feber og en mand der gerne vil på arbejde efter egen sygdom :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay dejligt med noget positivt herinde. Hvor er det fedt det virker nu så i også kan få nogen voksen-aftner sammen :)

Ja, det er så rart! Specielt fordi hun de sidste par uger har været meget umuligt og er faldet ret sent i søvn. Men nu stater vi putning kl19 (og ikke 19:15-19:25 som før) og i dag var jeg ude af hendes værelse 19:14 hvor hun sad og legede i sengen - og jeg har intet hørt siden :loveshower

(At manden så ligger på sofaen og snorker er en anden sag! :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har besluttet mig for at holde fridag i morgen med Theo.

Der er stadig ingen voksne på hans stue og jeg synes han er begyndt at reagere på det. Han er ret pylret når vi kommer hjem :(

Håber snart de er tilbage igen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke mere hosteri.... Er så træt... Synes dog svagt jeg kan mærke pencilinen virke...kæmper knap så meget med at få vejret som jeg har gjort... Skal meget gerne i skole imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er så rart! Specielt fordi hun de sidste par uger har været meget umuligt og er faldet ret sent i søvn. Men nu stater vi putning kl19 (og ikke 19:15-19:25 som før) og i dag var jeg ude af hendes værelse 19:14 hvor hun sad og legede i sengen - og jeg har intet hørt siden :loveshower

(At manden så ligger på sofaen og snorker er en anden sag! :lolhit)

Hvor er det skønt for jer :) så må manden lære at holde sig vågen noget længere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har besluttet mig for at holde fridag i morgen med Theo.

Der er stadig ingen voksne på hans stue og jeg synes han er begyndt at reagere på det. Han er ret pylret når vi kommer hjem :(

Håber snart de er tilbage igen :goodluck

Øv det er godt nok uheldigt. Dejligt du har mulighed for en fridag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke mere hosteri.... Er så træt... Synes dog svagt jeg kan mærke pencilinen virke...kæmper knap så meget med at få vejret som jeg har gjort... Skal meget gerne i skole imorgen...

Jeg håber du får det bedre men jeg tror ikke du skal satse på skole i morgen med dobbelt lungebetændelse :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke mere hosteri.... Er så træt... Synes dog svagt jeg kan mærke pencilinen virke...kæmper knap så meget med at få vejret som jeg har gjort... Skal meget gerne i skole imorgen...

Du skal da helt sikkert ingen steder i morgen! Pas på dig selv, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt jeg burde blive hjemme, men bange for jeg kommer for langt bagud. Vores lærer er meget hurtigt... Plus der skal laves en afsluttende case i et fag som skal bruges til eksamen... Øv dårlig timing!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt jeg burde blive hjemme, men bange for jeg kommer for langt bagud. Vores lærer er meget hurtigt... Plus der skal laves en afsluttende case i et fag som skal bruges til eksamen... Øv dårlig timing!!

Sygdom kommer aldrig på et godt tidspunkt :( det er rigtig uheldigt men du skal huske at tænke på dig selv også og på at blive rask :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom kommer aldrig på et godt tidspunkt :( det er rigtig uheldigt men du skal huske at tænke på dig selv også og på at blive rask :kram2

Ja det har du ret i. Jeg har også valgt at blive hjemme resten af ugen så jeg kan blive rask... Selvom det er p.... Træls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Anna gået i seng med feber igen :(

Jeg kan jo ikke blive hjemme igen i morgen - det vil i så fald være 5. sygedag ud af 8 mulige :o :(

Håber hun er vågnet feberfri! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har du ret i. Jeg har også valgt at blive hjemme resten af ugen så jeg kan blive rask... Selvom det er p.... Træls

Lyder som en fornuftig beslutning, selvom det er smadder-træls.

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til morgen har afleveringen i dagplejen været tilbage til sin normale gode afsked, efter Caroline de sidste 2 dage har været meget ulykkelig over at blive afleveret og nærmest klamret sig til mig, var hun i dag glad og smilende og kunne ikke hurtig nok komme over på dagplejens arm, og vinkede glad da jeg gik :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa havde IKKE feber til morgen :yay

Hun kommer til farmor og farfar igen i dag og så håber jeg inderligt, at der ikke kommer feber i løbet af dagen!

Hun er farsyg igen i disse dage - ville ikke engang sige godmorgen til mig :(

Glæder mig meget til om en uge - så skulle der gerne være mere ro på arbejde, så jeg igen kan få lidt overskud til min mand og datter. Elsker dem så højt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har du ret i. Jeg har også valgt at blive hjemme resten af ugen så jeg kan blive rask... Selvom det er p.... Træls

God plan at blive hjemme så du kan blive frisk. Rigtig god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til morgen har afleveringen i dagplejen været tilbage til sin normale gode afsked, efter Caroline de sidste 2 dage har været meget ulykkelig over at blive afleveret og nærmest klamret sig til mig, var hun i dag glad og smilende og kunne ikke hurtig nok komme over på dagplejens arm, og vinkede glad da jeg gik :-)

:yay

Det er en rar start på dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber hun er vågnet feberfri! :unsure

Det gjorde hun så ikke - 39,4 sagde den kl. 10 :( Hun har til gengæld virket langt mindre påvirket end da hun havde 38.4 sidste uge :unsure Hun har f.eks. leget og var ikke i stand til at falde i søvn indenfor.

Jeg lagde hende ud i barnevognen kl. 10:30 - er spændt på hvor længe hun sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.