Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Øv det er godt nok uheldigt. Dejligt du har mulighed for en fridag :)

Ja. Går godt nok glip af noget undervisning i dag, men syntes bare lige at Theo trængte til en hyggedag hjemme :kuller

Vi har haft sådan en hyggelig formiddag. Leget med duplo, puslespil, tegnet og set Bamse. Så spiste vi frokost sammen og nu er han gået i seng :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det har du ret i. Jeg har også valgt at blive hjemme resten af ugen så jeg kan blive rask... Selvom det er p.... Træls

Det lyder fornuftigt. Noget af det værste ved sygdom er også den dårlige samvittighed, der følger med <_< Du må få noter fra de andre.

Rigtig god bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til morgen har afleveringen i dagplejen været tilbage til sin normale gode afsked, efter Caroline de sidste 2 dage har været meget ulykkelig over at blive afleveret og nærmest klamret sig til mig, var hun i dag glad og smilende og kunne ikke hurtig nok komme over på dagplejens arm, og vinkede glad da jeg gik :-)

Hvor dejligt :) Det betyder så meget for ens dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa havde IKKE feber til morgen :yay

Hun kommer til farmor og farfar igen i dag og så håber jeg inderligt, at der ikke kommer feber i løbet af dagen!

Hun er farsyg igen i disse dage - ville ikke engang sige godmorgen til mig :(

Glæder mig meget til om en uge - så skulle der gerne være mere ro på arbejde, så jeg igen kan få lidt overskud til min mand og datter. Elsker dem så højt :kuller

Altså hvor må det være hårdt for dig :(

Har I nogensinde talt med sp eller pædagogerne om det? Det kan da være at man kan gøre et eller andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde hun så ikke - 39,4 sagde den kl. 10 :( Hun har til gengæld virket langt mindre påvirket end da hun havde 38.4 sidste uge :unsure Hun har f.eks. leget og var ikke i stand til at falde i søvn indenfor.

Jeg lagde hende ud i barnevognen kl. 10:30 - er spændt på hvor længe hun sover.

Øv altså... Måtte du så tage endnu en barnsyg?

God bedring med hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Går godt nok glip af noget undervisning i dag, men syntes bare lige at Theo trængte til en hyggedag hjemme :kuller

Vi har haft sådan en hyggelig formiddag. Leget med duplo, puslespil, tegnet og set Bamse. Så spiste vi frokost sammen og nu er han gået i seng :wub

Lyder max hyggeligt! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså... Måtte du så tage endnu en barnsyg?

God bedring med hende :kram2

Ja, det var jeg jo nødt til :( Jeg er heller ikke selv helt på toppen, så det er nu nok til alles bedste, men vil godt nok gerne snart slippe for sygdom! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder max hyggeligt! :biglove

Det var det :kuller

Ja, det var jeg jo nødt til :( Jeg er heller ikke selv helt på toppen, så det er nu nok til alles bedste, men vil godt nok gerne snart slippe for sygdom! <_<

Det kunne være at du brugte en sygedag eller en fridag i stedet for.

God bedring til begge! Og kom så forår :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv hvornår er det nok.. L har lige fået en opringning fra DP, han skal komme og hente Johan.. Han trives slet ikke.. Han er sur på DP og hun må ingenting og han vil ingenting.. Ikke spise, ikke drikke, ikke skiftes eller lege.. Det er hans 4. uge derhenne nu.. :( Øv det er hårdt, at han skal have det så hårdt.. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har 40.1 nu :( Hun virker okay, men det er godt nok højt. Skal jeg ringe til lægen? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv hvornår er det nok.. L har lige fået en opringning fra DP, han skal komme og hente Johan.. Han trives slet ikke.. Han er sur på DP og hun må ingenting og han vil ingenting.. Ikke spise, ikke drikke, ikke skiftes eller lege.. Det er hans 4. uge derhenne nu.. :( Øv det er hårdt, at han skal have det så hårdt.. :boo

Åh nej, hvor trist. Det er godt nok ikke rart for nogen af Jer. Har ikke nogen råd, men et kæmpe :kram2 skal du have :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har 40.1 nu :( Hun virker okay, men det er godt nok højt. Skal jeg ringe til lægen? :unsure

Stakkels Anna.. :( Jeg ville nok lige ringe og høre om hvordan I skal forholde jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv hvornår er det nok.. L har lige fået en opringning fra DP, han skal komme og hente Johan.. Han trives slet ikke.. Han er sur på DP og hun må ingenting og han vil ingenting.. Ikke spise, ikke drikke, ikke skiftes eller lege.. Det er hans 4. uge derhenne nu.. :( Øv det er hårdt, at han skal have det så hårdt.. :boo

Jamen dog hvor voldsomt :(

Er han blevet ringe hjem fordi han er ked af det? Ej det duer jo ikke :kram2

Har I overvejet vuggestue?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har 40.1 nu :( Hun virker okay, men det er godt nok højt. Skal jeg ringe til lægen? :unsure

Det kan jo aldrig skade at ringe :)

Men de plejer at sige at sålænge de drikker og ikke er helt slatne, så går det nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen dog hvor voldsomt :(

Er han blevet ringe hjem fordi han er ked af det? Ej det duer jo ikke :kram2

Har I overvejet vuggestue?

Han er skrevet op til vuggestue (han har stået på venteliste siden han var 4 måneder) og er kun hos DP mens vi venter på, at der bliver en plads til Johan (Han er vidst nr. 17 på listen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har 40.1 nu :( Hun virker okay, men det er godt nok højt. Skal jeg ringe til lægen? :unsure

Hvordan går det?

40, 1 vil ikke bekymre mig hvis den almene tilstand er ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv hvornår er det nok.. L har lige fået en opringning fra DP, han skal komme og hente Johan.. Han trives slet ikke.. Han er sur på DP og hun må ingenting og han vil ingenting.. Ikke spise, ikke drikke, ikke skiftes eller lege.. Det er hans 4. uge derhenne nu.. :( Øv det er hårdt, at han skal have det så hårdt.. :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det?

40, 1 vil ikke bekymre mig hvis den almene tilstand er ok.

Det går okay. Hendes temperatur har ikke været under 39,5 siden i morges, men hendes almentilstand er fin - i perioder virker hun slet ikke som om hun har feber, selvom hun er meget varm. Hvis hun stadig har over 39 i morgen, så ringer jeg og hører. Især fordi hun jo kun har været rask i 4 dage ovenpå 5 dages feber, hvor lægen sagde det kunne udvikle sig til mellemørebetændelse og vi skulle reagere, hvis hun blev ved med at have høj feber. Hun havde så 4-5 feberfrie dage og nu er den tilbage - højere end sidst, men med bedre almentilstand. Det er altså virkelig noget mærkeligt noget :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af feber!!! (ligesom mange andre herinde ;)) Jonas har været hjemme med Ronja i dag og der har været fuld fart over feltet og hun har virker ok. Jeg tig lige temperaturen da jeg kom hjem og den var 37,5 og jeg tænkte yes nu er det over. Men nej. Nu her da jeg lagde hende i seng var den 38,1 :(

Jeg overvejer om jeg skal ringe til min mor så hun kan komme i morgen eller om Jonas skal blive hjemme. Han et ikke engang hjemme nu så han selv kan tage beslutningen :( jeg er træt af det sygdom!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af feber!!! (ligesom mange andre herinde ;)) Jonas har været hjemme med Ronja i dag og der har været fuld fart over feltet og hun har virker ok. Jeg tig lige temperaturen da jeg kom hjem og den var 37,5 og jeg tænkte yes nu er det over. Men nej. Nu her da jeg lagde hende i seng var den 38,1 :(

Jeg overvejer om jeg skal ringe til min mor så hun kan komme i morgen eller om Jonas skal blive hjemme. Han et ikke engang hjemme nu så han selv kan tage beslutningen :( jeg er træt af det sygdom!

Måske den bare er forhøjet fordi det er aften og det er de sidste krampetrækninger - jeg tænker hun måske godt kunne være frisk i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske den bare er forhøjet fordi det er aften og det er de sidste krampetrækninger - jeg tænker hun måske godt kunne være frisk i morgen :)

Tak :kram2 hvordan har anna det her til aften?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2 hvordan har anna det her til aften?

Hun sov 15:15-17 i vores seng og jeg var nødt til at ligge ved siden af, for ellers vågnede hun. Hendes temperatur har ikke været under 39.4 i dag, men humøret har været godt og hun har leget en hel masse. Jeg tror virkelig det gør en forskel, at jeg giver hende flaske - så får hun både al den væske hun har brug for og lidt næring oveni. Hun har drukket 560ml i dag - så meget væske havde jeg aldrig fået i hende som vand af en kop!

Hun spiste lidt risengrød foran fjernsynet i sofa og har spist 10 skefulde yoghurt og en halv ostehaps i dag, men ellers har hun ikke spist fast føde. Hun har leget og leget her til aften - det har været så hyggeligt :) Søren puttede hende kl. 20 og hun sov efter 15min. Hun har i lange perioder i dag slet ikke opført sig som om hun var syg og her til aften gættede jeg på, at feberen var faldet, men den var så stadig 39.4... Nu er hun puttet i sin egen seng og så ser vi hvordan det går. Hvis hun ligger og klynker i søvne igen i aften, så kommer hun i dobbeltsengen sammen med mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er skrevet op til vuggestue (han har stået på venteliste siden han var 4 måneder) og er kun hos DP mens vi venter på, at der bliver en plads til Johan (Han er vidst nr. 17 på listen)

Nå ja, kan da godt huske at du oprettede en tråd om det.

Håber snart at I får tilbudt plads så :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal Theo hjem og sove hos mormor og morfar.

Og så skal vi ud at spise med nogle venner og i biografen bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal Theo hjem og sove hos mormor og morfar.

Og så skal vi ud at spise med nogle venner og i biografen bagefter :)

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.