Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Ronja vågnede egentlig kl 7.45 men puttede så lige ind til mig og jeg tænkte fint vi lige skulle lægge sådan to min. Ronja faldt så i søvn igen og sover stadig :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ronja vågnede egentlig kl 7.45 men puttede så lige ind til mig og jeg tænkte fint vi lige skulle lægge sådan to min. Ronja faldt så i søvn igen og sover stadig :o

Hun er for vild :o

Her stod vi op kl. 7 og det er en god tid. Alt efter 7 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er for vild :o

Her stod vi op kl. 7 og det er en god tid. Alt efter 7 ;)

Ja det er hun :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas og Ronja er gået ud for at skrabe sne så jeg får lige en halv time for mig selv hvor jeg kan gå og pudsle lidt herinde :) trænger lidt til det for Ronja er rigtig morsyg så når jeg er hjemme er hun hele tiden op ad mig eller i nærheden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas og Ronja er gået ud for at skrabe sne så jeg får lige en halv time for mig selv hvor jeg kan gå og pudsle lidt herinde :) trænger lidt til det for Ronja er rigtig morsyg så når jeg er hjemme er hun hele tiden op ad mig eller i nærheden.

Og så er det bare SÅ rart at få en lille pause!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er det bare SÅ rart at få en lille pause!

Nemlig! Desværre endte det med kun at blive 15 min for ronja ville gerne ind igen og ikke ned på legepladsen da de var færdige med sneen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige om lidt skal Ronja og jeg i mg. Glæder mig til at se de andre børn og mødre igen. Det er ved at være noget tid siden sidst :)

Ronja sover dog lige nu så jeg kommer til at få mig en gå tur i det "dejlige" vejr <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puueh... sikke en nat :wacko

Maliva holdt mig vågen det meste af natten og hun ville ikke rigtigt sove selv.

Kl. 04.30 fik vi ro og jeg kunne sove.

J stod op sammen med Maliva kl. 09 og jeg fik lov at sove en times tid ekstra...

Jeg kan se lidt forbedringer i hendes humør i dag. Hun reagerer ikke ved at blive hidsig, når vi siger nej og hun er så småt begyndt at hører efter igen.

Hun kan underholde sig selv og hun er i et lidt bedre humør generelt.

Jeg håber bare at natten bliver bedre og at den tiger snart forsvinder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemvendt fra lægevagten med Caroline, fik udelukket halsbetændelse, lungebetændelse og mellemøresbetændelse, dog sad der noget på bronkierne, men vi skulle se tiden af, og blev det ikke bedre i løbet af et par dag skal vi afsted igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemvendt fra lægevagten med Caroline, fik udelukket halsbetændelse, lungebetændelse og mellemøresbetændelse, dog sad der noget på bronkierne, men vi skulle se tiden af, og blev det ikke bedre i løbet af et par dag skal vi afsted igen.

Dejligt at få hende tjekket. Håber ikke det udvikler sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix er i et strålende humør og leget så meget selv i dag. Et hit at få døren at lege med igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix er i et strålende humør og leget så meget selv i dag. Et hit at få døren at lege med igen.

Døren? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er rask, men jeg er syg - magter det ikke :( Har haft en dårlig dag og følt mig som en dårlig mor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er rask, men jeg er syg - magter det ikke :( Har haft en dårlig dag og følt mig som en dårlig mor :(

Åh kender det godt. Har lige selv været igennem det :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er rask, men jeg er syg - magter det ikke :( Har haft en dårlig dag og følt mig som en dårlig mor :(

Åh, det er bare så hårdt. Og de kan jo slet ikke forstå det. En dårlig mor bliver du altså aldrig, men kan godt forstå følelsen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kender det godt. Har lige selv været igennem det :(

:kram

Åh, det er bare så hårdt. Og de kan jo slet ikke forstå det. En dårlig mor bliver du altså aldrig, men kan godt forstå følelsen :kram2

Jeg var jo hjemme ved min mor og skulle selv stå op med hende og sørge for hende, pakke bilen og køre hjem med hende - og jeg ville helst bare ligge under en dyne og sove eller se tv. Jeg havde absolut intet overskud til hende og hun reagerer bare lige med det samme! Hun har været vred og aggressiv og da jeg havde været oppe og sove i eftermiddag og kom ned igen, ville hun kun have Søren :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var jo hjemme ved min mor og skulle selv stå op med hende og sørge for hende, pakke bilen og køre hjem med hende - og jeg ville helst bare ligge under en dyne og sove eller se tv. Jeg havde absolut intet overskud til hende og hun reagerer bare lige med det samme! Hun har været vred og aggressiv og da jeg havde været oppe og sove i eftermiddag og kom ned igen, ville hun kun have Søren :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Døren? :unsure

Jep fra fisher Price. Den fylder sådan så har været fjernet fra hans værelse et stykke tid

q6kSZ1h.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er rask, men jeg er syg - magter det ikke :( Har haft en dårlig dag og følt mig som en dårlig mor :(

Øv altså. God bedring.

Jeg har fået øjenbetændelse og har snart ikke kunne holde øjnene oppe og jeg er alene med ham indtil fredag morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Tiger...

Det går ikke mere. Jeg vil gerne sige dette face-to-face, men det kan jeg desværre ikke..

Du har ødelagt min nattesøvn og vores rutiner og du gør min datter til en værre omgang djævleyngel :(

Jeg bryder mig ærlig talt ikke om dig mere og jeg vil gerne ha' at du forsvinder.

Vil du være sød at rejse din vej og lade min søde, rare Maliva komme til overfladen igen?

Jeg troede lige at du var ved at være væk, men endnu engang har du bevist, at du kommer og går som det passer dig.

Det her forhold fungerer ikke længere og jeg vil meget gerne ha' at du rejser din vej.

Jeg håber du forstår og at der ikke bliver det store tvivl omkring, hvor meget jeg ønsker dig væk.

God rejse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at få hende tjekket. Håber ikke det udvikler sig.

Ja det var dejligt at hun ikke fejler noget, nu håber vi bare hun snart er frisk igen, hun får lige en dag hjemme i morgen, så satser vi på hun er frisk til at komme i dagpleje igen på tirsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kom hjem fra nogen venner lidt i 8 med en MEGET træt ronja. Heldigvis opfører hun sig pænt selvom hun er så træt :)

Nu er jeg bare lidt nervøs for om hun er ved at blive syg for hun var lidt varm her til aften, men hun var træt, i en varm lejlighed med rimelig meget tøj på og tænderne driller vist også....håber så meget hun ikke er syg i morgen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep fra fisher Price. Den fylder sådan så har været fjernet fra hans værelse et stykke tid

q6kSZ1h.png

Aha - så gav det jo mening alligevel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha - så gav det jo mening alligevel :D

Ja han legede altid med en dør så fik han demne i stedet foe. Den er heller ikke så farlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kom hjem fra nogen venner lidt i 8 med en MEGET træt ronja. Heldigvis opfører hun sig pænt selvom hun er så træt :)

Nu er jeg bare lidt nervøs for om hun er ved at blive syg for hun var lidt varm her til aften, men hun var træt, i en varm lejlighed med rimelig meget tøj på og tænderne driller vist også....håber så meget hun ikke er syg i morgen :unsure

Krydser fingre for at hun ikke skal til at være syg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.