Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Jeg er helt bagud herinde. Har simpelthen været så syg og er det stadig :(

Øv altså. God bedring til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Felix har ENDELIG sovet hele natten og i sin egen seng efter hans sygdom. Også dejligt for hans mor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt bagud herinde. Har simpelthen været så syg og er det stadig :(

Jeg har godt funderet over hvor du mon var. Rigtig god bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har ENDELIG sovet hele natten og i sin egen seng efter hans sygdom. Også dejligt for hans mor :)

Skønt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! :)

Jep meget :)

Hvordan har Anna det i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep meget :)

Hvordan har Anna det i dag?

Bedre. Hun fik en panodil kl. 23 og så sov vi til 05:30 hvor hun fik en masse vand og så sov vi til kl. 07. Feberen siger kun 37,8 og hun har det tydeligt bedre. Hun har leget og har spist 10 skefulde morgenmad i dag. Hun er dog stadig slatten, så hun kom ud og sove kl. 09:15 og sov allerede inden jeg havde lukket Duni´en :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt bagud herinde. Har simpelthen været så syg og er det stadig :(

Ja, dit fravær har været bemærket :) God bedring, håber det snart bliver bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kommer hurtigt bagud..

Men god bedring til dig, håber du snart er ovenpå.. Influenza?

Øv altså. God bedring til dig :)

Jeg har godt funderet over hvor du mon var. Rigtig god bedring :kram2

Ja, dit fravær har været bemærket :) God bedring, håber det snart bliver bedre!

Årh hvor er I søde :wub

Ja, det er influenza. En grim en af slagsen synes jeg. Har simpelthen haft sådan en voldsom hovedpine, så jeg har ikke kunnet andet end ligge i sengen i fuldstændig mørke og ro.

Nu har jeg bevæget mig ud i lyset på sofaen ;)

Savner at lege med min lille dreng :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedre. Hun fik en panodil kl. 23 og så sov vi til 05:30 hvor hun fik en masse vand og så sov vi til kl. 07. Feberen siger kun 37,8 og hun har det tydeligt bedre. Hun har leget og har spist 10 skefulde morgenmad i dag. Hun er dog stadig slatten, så hun kom ud og sove kl. 09:15 og sov allerede inden jeg havde lukket Duni´en :wub

Rigtig god bedring med Anna :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går havde Theo kun sovet 20 min. i vuggestuen :(

Han var fuldstændig ødelagt, da han kom hjem. Jeg lagde ham ind i seng kl. 15 og han sov med det samme!

Da kl. var 18 sov han stadig :blink Vi blev enige om at vække ham og give ham noget mad. Han tog det pænt og spiste sin spaghetti/kødsovs.

Bagefter skiftede jeg hans ble, og så pegede han på sengen. Jeg gav ham sut og dyne og lagde ham i seng igen (18.30). Han sov bare videre til kl. 6 næste morgen :o

Håber han får sovet noget mere dernede i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva sov kl. 19.15 og sov helt indtil 3.30, hun vågnede kort og skulle bare ha' lidt tryghed og efter 15 min. sov hun igen.

Hun vågnede 6.30 først og måtte vækkes :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har totalt nerver på.. Starter op på udd imorgen... Kan eg komme til ar lave lektier? Kan jeg klarer udd? Puha der er mange spm oppe i mit hovede lige nu.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har totalt nerver på.. Starter op på udd imorgen... Kan eg komme til ar lave lektier? Kan jeg klarer udd? Puha der er mange spm oppe i mit hovede lige nu.....

Uh hvor spændende :)

Selvfølgelig kan du det. Tro på dig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har totalt nerver på.. Starter op på udd imorgen... Kan eg komme til ar lave lektier? Kan jeg klarer udd? Puha der er mange spm oppe i mit hovede lige nu.....

Spændende. Pøj pøj med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har totalt nerver på.. Starter op på udd imorgen... Kan eg komme til ar lave lektier? Kan jeg klarer udd? Puha der er mange spm oppe i mit hovede lige nu.....

Det lyder godt nok spændende. Kan godt forstå du er nervøs, men det skal nok gå det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder til jeg hører til her inde om ca 3 ugers tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor spændende :)

Selvfølgelig kan du det. Tro på dig selv!

Spændende. Pøj pøj med det :)

Det lyder godt nok spændende. Kan godt forstå du er nervøs, men det skal nok gå det hele :)

Tak i søde mennesker... Dejligt man altid finder støtte herinde...

Jeg skal nok bare igang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder til jeg hører til her inde om ca 3 ugers tid

Det kan jeg godt forstå.. Denne small talk er fantastisk....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går havde Theo kun sovet 20 min. i vuggestuen :(

Han var fuldstændig ødelagt, da han kom hjem. Jeg lagde ham ind i seng kl. 15 og han sov med det samme!

Da kl. var 18 sov han stadig :blink Vi blev enige om at vække ham og give ham noget mad. Han tog det pænt og spiste sin spaghetti/kødsovs.

Bagefter skiftede jeg hans ble, og så pegede han på sengen. Jeg gav ham sut og dyne og lagde ham i seng igen (18.30). Han sov bare videre til kl. 6 næste morgen :o

Håber han får sovet noget mere dernede i dag.

Wow - træt lille dreng :o Sagde de ikke noget om, om noget måske havde forstyrret ham?

Har totalt nerver på.. Starter op på udd imorgen... Kan eg komme til ar lave lektier? Kan jeg klarer udd? Puha der er mange spm oppe i mit hovede lige nu.....

Selvfølgelig kan du det! Gå til det med et positivt sind :toot

Glæder til jeg hører til her inde om ca 3 ugers tid

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Anna fået appetitten tilbage og feberen er væk :yay

Hun spiste alm. frokost og jeg lavede broccoli/gulerodspandekager og hun spiste 4 til frokost og 4 til eftermiddag :o

Hun kan bare slet ikke finde ud af at spise når hun er træt og sove når hun er sulten, så det gik lidt i hårdknude her til eftermiddag, men hun klarede det fint alligevel og fik et bad og alt muligt :) Hun spiste lidt aftensmad og 180ml. vælling og sov med det samme, men vågnede efter en time og var mere sulten, så hun spiste lige 200ml mere :o Så NU håber jeg virkelig, at der er tanket op til natten.

Der har stort set ikke været feber siden hun vågnede fra formiddagsluren kl. 11:15 (ml. 37,5 og 37,8) og hvis hun sover fint i nat og spiser morgenmad i morgen, så tror jeg hun kommer i VS i morgen.

Jeg synes det er så skønt, at hun bliver rask efter 2-3 dage fremfor andre jeg hører om, der har syge børn i op til en uge. Jeg funderer over om det mon er fordi jeg giver hende et par panodiler, når hun har det så skidt at det forstyrrer hendes søvn :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow - træt lille dreng :o Sagde de ikke noget om, om noget måske havde forstyrret ham?

Det var min mor, der hentede så det ved jeg faktisk ikke. Men han har aldrig været god til at sove dernede. I dag sov han fx kun 35 min. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var min mor, der hentede så det ved jeg faktisk ikke. Men han har aldrig været god til at sove dernede. I dag sov han fx kun 35 min. <_<

Øv han ikke sover bedre i VS. Hvor lang tid sover han i weekenden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har bare været TOTAL pylret her til eftermiddag/aften. Hun var jo vågen 2,5 time i nat og i dag kunne jeg mærke en ny kindtand. Men normalt er det det kun om natten hun bliver påvirket af tænder, så jeg ved ikke om det er det, der skyldes hendes opførsel her til eftermiddag...? Jeg har ikke tjekket hvor gammel hun er i uger, og hvornår der er tigerspring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

!!!!!!!!! Sov nuuu Maliva!! :boo

Hun blev puttet 19.15 og har bare grædt on off siden og ingen af os kan gå fra hende på værelset :(

Det positive er dog at hun nu vil bruge sutten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har bare været TOTAL pylret her til eftermiddag/aften. Hun var jo vågen 2,5 time i nat og i dag kunne jeg mærke en ny kindtand. Men normalt er det det kun om natten hun bliver påvirket af tænder, så jeg ved ikke om det er det, der skyldes hendes opførsel her til eftermiddag...? Jeg har ikke tjekket hvor gammel hun er i uger, og hvornår der er tigerspring?

Hun bør være over det sidste tigerspring. Det ligger omkring 17 måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.