Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Så har Anna fået appetitten tilbage og feberen er væk :yay

Hun spiste alm. frokost og jeg lavede broccoli/gulerodspandekager og hun spiste 4 til frokost og 4 til eftermiddag :o

Hun kan bare slet ikke finde ud af at spise når hun er træt og sove når hun er sulten, så det gik lidt i hårdknude her til eftermiddag, men hun klarede det fint alligevel og fik et bad og alt muligt :) Hun spiste lidt aftensmad og 180ml. vælling og sov med det samme, men vågnede efter en time og var mere sulten, så hun spiste lige 200ml mere :o Så NU håber jeg virkelig, at der er tanket op til natten.

Der har stort set ikke været feber siden hun vågnede fra formiddagsluren kl. 11:15 (ml. 37,5 og 37,8) og hvis hun sover fint i nat og spiser morgenmad i morgen, så tror jeg hun kommer i VS i morgen.

Jeg synes det er så skønt, at hun bliver rask efter 2-3 dage fremfor andre jeg hører om, der har syge børn i op til en uge. Jeg funderer over om det mon er fordi jeg giver hende et par panodiler, når hun har det så skidt at det forstyrrer hendes søvn :unsure

Hurra for rask Anna :yay Håber I kan komme afsted i morgen.

Jeg tror ikke panodilen gør hun bliver hurtigere rask, tror bare hun har et godt immunforsvar. Leo er også altid syg kort, han har klaret en mellemørebetændelse på to dage. Er virkeligt dejligt! (Og er bare min personlige halv-faglige mening)

Du skriver ofte om alle mulige spændende pandekager, er det bare lavet med mos i dejen af nævnte grønsag/frugt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hurra for rask Anna :yay Håber I kan komme afsted i morgen.

Jeg tror ikke panodilen gør hun bliver hurtigere rask, tror bare hun har et godt immunforsvar. Leo er også altid syg kort, han har klaret en mellemørebetændelse på to dage. Er virkeligt dejligt! (Og er bare min personlige halv-faglige mening)

Du skriver ofte om alle mulige spændende pandekager, er det bare lavet med mos i dejen af nævnte grønsag/frugt?

Tja, det kan da godt være hun bare er beriget med godt immumforsvar - hun var jo heller aldrig syg før hun blev 9 mdr. og var på besøg i VS første gang ;) Jeg klager sandelig ikke, hvis det er det der er tilfældet :P

Det var en opskrift jeg fandt på broccoli-pandekager i mit forsøg på at få Anna til at spise grøntsager - og hun elsker dem. Så har jeg bare selv eksperimenteret med at putte lidt gulerod i også og i og for sig, så kan man vel putte lige de grøntsager i man har lyst til :)

Grundopskriften er HER Jeg har frosset halvdelen af dejen og det kan man sagtens. Jeg har også med stor succes lavet bananpandekager - opskrift HER (og jeg hældte altså bare det hele i blenderen ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv han ikke sover bedre i VS. Hvor lang tid sover han i weekenden?

2-3 timer. Så det er da lidt irriterende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super opskrift Susanne :super

Det skal prøves herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, det kan da godt være hun bare er beriget med godt immumforsvar - hun var jo heller aldrig syg før hun blev 9 mdr. og var på besøg i VS første gang ;) Jeg klager sandelig ikke, hvis det er det der er tilfældet :P

Det var en opskrift jeg fandt på broccoli-pandekager i mit forsøg på at få Anna til at spise grøntsager - og hun elsker dem. Så har jeg bare selv eksperimenteret med at putte lidt gulerod i også og i og for sig, så kan man vel putte lige de grøntsager i man har lyst til :)

Grundopskriften er HER Jeg har frosset halvdelen af dejen og det kan man sagtens. Jeg har også med stor succes lavet bananpandekager - opskrift HER (og jeg hældte altså bare det hele i blenderen ;))

Det er jo en super side-er straks føjet til favoritter. Tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super opskrift Susanne :super

Det skal prøves herhjemme.

Det er jo en super side-er straks føjet til favoritter. Tak :D

Jamen, jeg er da glad for at bidrage :) Det er lidt en udfordring at stege dem - det er vigtigt at bruge fedtstof og at være lidt tålmodig inden man prøver at vende dem. Man kan evt. tage panden af blusset og lade dem 'bage' lidt længere, så de ikke bliver branket, mens de bliver klar til man vender dem.

Jeg håber de bringer lykke hos de små. De er jo fuldstændig sukkerfri, så det er rent win-win at Anna kører dem ind som slik ;)

De er også gode i madpakken :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, det kan da godt være hun bare er beriget med godt immumforsvar - hun var jo heller aldrig syg før hun blev 9 mdr. og var på besøg i VS første gang ;) Jeg klager sandelig ikke, hvis det er det der er tilfældet :P

Det var en opskrift jeg fandt på broccoli-pandekager i mit forsøg på at få Anna til at spise grøntsager - og hun elsker dem. Så har jeg bare selv eksperimenteret med at putte lidt gulerod i også og i og for sig, så kan man vel putte lige de grøntsager i man har lyst til :)

Grundopskriften er HER Jeg har frosset halvdelen af dejen og det kan man sagtens. Jeg har også med stor succes lavet bananpandekager - opskrift HER (og jeg hældte altså bare det hele i blenderen ;))

Der er vist et par opskrifter jeg skal prøve! Hvis anna kan lide det kan det være ronja også kan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger og kigger på min smukke dreng der ligger ved siden af mig og sover ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger og kigger på min smukke dreng der ligger ved siden af mig og sover ♥

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det vores tur :( Leo vågnede i går aftes og græd og græd. Mens jeg sad med ham og forsøgte at trøste ham, begyndte han at kaste voldsomt op. Han fik heldigvis en god nats søvn ml mor og far. Nu er han slasket og har feber og vi sidder og ser DR.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det vores tur :( Leo vågnede i går aftes og græd og græd. Mens jeg sad med ham og forsøgte at trøste ham, begyndte han at kaste voldsomt op. Han fik heldigvis en god nats søvn ml mor og far. Nu er han slasket og har feber og vi sidder og ser DR.

Øv altså. Det er ikke sjovt når de små er syge. God bedring med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det vores tur :( Leo vågnede i går aftes og græd og græd. Mens jeg sad med ham og forsøgte at trøste ham, begyndte han at kaste voldsomt op. Han fik heldigvis en god nats søvn ml mor og far. Nu er han slasket og har feber og vi sidder og ser DR.

Åh, hader opkastsyge! :(

Rigtig god bedring med ham :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså. Det er ikke sjovt når de små er syge. God bedring med ham.

Åh, hader opkastsyge! :(

Rigtig god bedring med ham :kiss

Tak skal I have. Han er lige faldet i søvn i mine arme, det er jo ligesom da han var baby :kuller

Han har heldigvis spist og drukket godt og ikke kastet mere op, så håber en masse søvn kan tage det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, det kan da godt være hun bare er beriget med godt immumforsvar - hun var jo heller aldrig syg før hun blev 9 mdr. og var på besøg i VS første gang ;) Jeg klager sandelig ikke, hvis det er det der er tilfældet :P

Det var en opskrift jeg fandt på broccoli-pandekager i mit forsøg på at få Anna til at spise grøntsager - og hun elsker dem. Så har jeg bare selv eksperimenteret med at putte lidt gulerod i også og i og for sig, så kan man vel putte lige de grøntsager i man har lyst til :)

Grundopskriften er HER Jeg har frosset halvdelen af dejen og det kan man sagtens. Jeg har også med stor succes lavet bananpandekager - opskrift HER (og jeg hældte altså bare det hele i blenderen ;))

De der pandekager skal de være tykke som amerikanske eller tynde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have. Han er lige faldet i søvn i mine arme, det er jo ligesom da han var baby :kuller

Han har heldigvis spist og drukket godt og ikke kastet mere op, så håber en masse søvn kan tage det :)

Det er lidt hyggeligt ;) Men god bedring med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter på at de ringer fra vuggestuen. Har sagt at de skal ringe når Theo vågner, så jeg kan hente ham :)

De sidste to dage har han sovet 20 min. og 35 min. Men i dag har han indtil videre sovet 1 time :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der pandekager skal de være tykke som amerikanske eller tynde?

Jeg laver dem tynde, men man kan vel prøve sig frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter på at de ringer fra vuggestuen. Har sagt at de skal ringe når Theo vågner, så jeg kan hente ham :)

De sidste to dage har han sovet 20 min. og 35 min. Men i dag har han indtil videre sovet 1 time :yay

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sidder i sofaen med Theo. Han ser tegnefilm på computeren mens jeg ser Dharma og Greg i tv ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i sofaen med Theo. Han ser tegnefilm på computeren mens jeg ser Dharma og Greg i tv ^_^

Haha det lyder som en hyggelig fordeling :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi ved at være klar til at tage til gymnastik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt smadret i hovedet efter første skoledag, men at komme hjem til en smilende snakkede glad dreng, redder da lige det hele...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej hjem. Søren har arbejdet hjemme, så Anna har kun været i VS 9:15-13.30, men jeg savner helt vildt og Søren siger hun har ledt efter mig. Det er utroligt, hvad 2 dage alene hjemme med virkelig meget helt tæt fysisk kontakt gør :o

Nuj, hvor jeg elsker hende helt dybt indeni :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det lyder som en hyggelig fordeling :D

Det er super smart :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.