Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Øv Lasse kastede op to gange i nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for kram. Synes vi har nogle hårde dage for tiden. I går og i dag (og i søndags) har det taget 1,5 time at få Silke Elia til at sove til middag (også selvom hun ikke har sovet formiddag og står op kl. 6) :( Det er super hårdt, og jeg mister tålmodigheden. Hun er møg stædig og griner bare af mig, når jeg bestemt siger 'sov godt'. Så jeg vandrer op og ned ad gaderne med hende.

Dertil tager det længere tid til at putte om aftenen og hun står tidligere op. Så pt hedder den ca. 20-6 og 1-1,5 time til middag. Det er mindst to timer mindre end normalt.

Lorte tiger!!!!

....og så har jeg bare stress på ift renovering (og håndværkere der ikke bliver færdige til tiden) og flytning. Det giver mig en masse spekulationer, som gør mig søvnløs og er bare monster træt i forvejen. Og så er overskuddet til sex bare ikke eksisterende, og jeg savner nærhed/kærestetid :(

Suk, sikke et ynkeligt indlæg fra mig.

:kram Øv hvor lyder det hårdt :( Dumme møg-tiger :prik Den driller også her. Det er en faaaaaase :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh Valdemar har ikke givet os ro i mere end max en time af gangen hele natten :( Heldigvis har min søde søde mand været derinde de fleste af gangene, men nu er han så også forståeligt nok HELT smadret og jeg er også træt, for jeg er da trods alt også vågnet hver gang.

Forbandede møgtiger! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Lasse kastede op to gange i nat :(

:( god bedring med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara har sovet hele natten. hun kom endda i seng tidligt da hun var rigtig træt. Hun havde også kun fået en lur igår på 1½ time, så det er forståeligt nok. Hun sov fra 18,30 - 05,30... Hun vågnede lidt igår. Hun fik en ren ble på og faldt i søvn da hun kom i seng igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke lyst til at aflevere Camille i dagpleje.. De sidste to dage, har været som da jeg var på barsel.. Og pludselig savner jeg det. Ville ønske jeg kunne skrue tiden tilbage, og få mere ud af min barsel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Synes vi har nogle hårde dage for tiden. I går og i dag (og i søndags) har det taget 1,5 time at få Silke Elia til at sove til middag (også selvom hun ikke har sovet formiddag og står op kl. 6) :( Det er super hårdt, og jeg mister tålmodigheden. Hun er møg stædig og griner bare af mig, når jeg bestemt siger 'sov godt'. Så jeg vandrer op og ned ad gaderne med hende.

Dertil tager det længere tid til at putte om aftenen og hun står tidligere op. Så pt hedder den ca. 20-6 og 1-1,5 time til middag. Det er mindst to timer mindre end normalt.

Lorte tiger!!!!

....og så har jeg bare stress på ift renovering (og håndværkere der ikke bliver færdige til tiden) og flytning. Det giver mig en masse spekulationer, som gør mig søvnløs og er bare monster træt i forvejen. Og så er overskuddet til sex bare ikke eksisterende, og jeg savner nærhed/kærestetid :(

Suk, sikke et ynkeligt indlæg fra mig.

:kram

Det er helt ok at klynke, specielt når man har det hårdt - og det har du uden tvivl!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke lyst til at aflevere Camille i dagpleje.. De sidste to dage, har været som da jeg var på barsel.. Og pludselig savner jeg det. Ville ønske jeg kunne skrue tiden tilbage, og få mere ud af min barsel!

Kender det alt for godt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter tre dage hvor Maja er vågnet tidligt (5, 6 og 5) har hun i dag sovet til kl. 7 :) så hun har fået 11 timers søvn i nat :) (men hun var også i søvnunderskud fra i går hvor hun kun sov 9 + 1 1/2 time) det betød så også at jeg kun lige nåede at se hende i et kvarter, inden jeg skulle på arbejde :( så jeg glæder mig til at hente hende fra DP i eftermiddag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh Valdemar har ikke givet os ro i mere end max en time af gangen hele natten :( Heldigvis har min søde søde mand været derinde de fleste af gangene, men nu er han så også forståeligt nok HELT smadret og jeg er også træt, for jeg er da trods alt også vågnet hver gang.

Forbandede møgtiger! :klap

Puha den er strid :kram2 men dejligt med en sød og hjælpsom mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha den er strid :kram2 men dejligt med en sød og hjælpsom mand!

Ja ellers havde jeg simpelthen ikke overlevet. Det er ikke så meget den forstyrrede nattesøvn, men alle de løft, hver gang han rejser sig eller spræller, det kan min ryg bare ikke for tiden :( Håber VIRKELIG at vi snart får de gode nætter igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OG han nåede at blive lidt ked da jeg afleverede ham i dp. Øv altså :( Godt det snart er weekend!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle de tiger ramte - føler med jer! Jeg er selv i tvivl om tigeren er ved at slippe Mie eller om der bare er pause.

God bedring til Lasse - øv med opkast!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke lyst til at aflevere Camille i dagpleje.. De sidste to dage, har været som da jeg var på barsel.. Og pludselig savner jeg det. Ville ønske jeg kunne skrue tiden tilbage, og få mere ud af min barsel!

Jeg har det på samme måde! Efter besøget i institutionen hvor jeg skal arbejde har jeg bare lyst til at nyde at jeg har muligheden for at holde Mie hjemme!!! Så hun får nok kun 3-4 dages uger fra nu af og til jeg starter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen :kiss

Ved godt det er en fase - og heldigvis vi for det da!!! Men nøj, synes den er ekstra hård denne gang, men nok fordi den falder sammen med så mange andre ting.

Men når det er sagt, så har jeg for første gang ikke ammet hende siden hun blev puttet til nat :yay (altså at hun har været vågen flere gange, er en anden sag) Forsøgte mig med gittepits metode med at tilbyde en banan inden sengetid, og det har åbenbart gjort forskellen. Så aftensmad 17.30, banan 18.45 og natamning 19.30. Det må gerne fortsætte xxxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, de sidste par uger har Ingermøffen reageret, når jeg har afleveret hende i VS. Verdenen har brudt lidt sammen, når mor er gået, men jeg har kunnet høre, at hun er stoppet med at græde 2 min efter. I dag var hun top pjevset til morgen, så jeg frygtede det lidt. Men da barnet bliver sat sammen med alle drengene og får en banan i hånden, ser hun ikke til min side, da jeg siger farvel. Hun var top ligeglad! Fedt at mor lige blev outmatchet af en banan! Men :yay :wee for at aflevere et barn, der bare sidder og hygger sig. Og da jeg gik ud, kom Marius (født samme dag som Susannes Anna) ind og så kunne jeg høre, at han bare råbte "Ingeeeeeeer" og fór hen og kyssede og krammede hende - :biglove :biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, afleverede også grædende tumling i dag :( Hun kunne vist ikke helt forstå at hun skulle være ved dagplejen i dag.. Christian siger hun altid strækker armene ud efter hende, og aldrig græder.. Hun sad ved mig, i dag og ville slet ikke væk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, de sidste par uger har Ingermøffen reageret, når jeg har afleveret hende i VS. Verdenen har brudt lidt sammen, når mor er gået, men jeg har kunnet høre, at hun er stoppet med at græde 2 min efter. I dag var hun top pjevset til morgen, så jeg frygtede det lidt. Men da barnet bliver sat sammen med alle drengene og får en banan i hånden, ser hun ikke til min side, da jeg siger farvel. Hun var top ligeglad! Fedt at mor lige blev outmatchet af en banan! Men :yay :wee for at aflevere et barn, der bare sidder og hygger sig. Og da jeg gik ud, kom Marius (født samme dag som Susannes Anna) ind og så kunne jeg høre, at han bare råbte "Ingeeeeeeer" og fór hen og kyssede og krammede hende - :biglove :biglove :biglove

:biglove

Stor krammer til alle de Tigerramte og god bedring til Lasse :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nørj det kan være svært at følge med, når man ikke går hjemme mere, men gør det bedste jeg kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha bliver lige nød til at komme ud med det her til nogen der måske forstår.

Jeg blev lige ringet op og spurgt om jeg kan starte på arbejde allerede imorgen fordi vuggestuen står akut og mangler en. Det er 35 timer og helt fantastisk i forhold til stort set alt økonomi, optjening af dagpenge og ja bare en fed mulighed - men FUCK jeg syntes det er :numse i forhold til Mie - ville have holdt hende hjemme imorgen men det kan jeg lige pludselig ikke, og føler bare lidt at jeg svigter hende, selvom hun jo ikke ved at jeg ville have holdt hende hjemme imorgen og flere dage indtil jeg startede. Og jeg ved også at hun har det godt i DP men JEG kommer til at savne og fortryder at jeg ikke har holdt hende hjemme noget oftere, også selvom jeg VED at jeg har holdt hende hjemme nok og at hun stort set aldrig har været flere vågne timer i DP end herhjemme. I weekenden skal hun passes for første gang om natten og det har jeg bare heller ikke lyst til nu - syntes hvert minut uden hende er spildt.

Så nu har jeg bare tudetur :cry kan ikke lige rumme det i hovedet + alt det stress jeg pludselig får, fordi jeg regnede med at have 3 uger endnu til at snakke med fagforening, en tur til tandlæge, frisør og rigeligt tid til at lave mad til fryseren. Alt sammen ting jeg bare må droppe.

Misforstå mig ikke - jeg er mega taknemmelig og glæder mig da også, men det er bare ikke lige måden jeg håbede at starte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha bliver lige nød til at komme ud med det her til nogen der måske forstår.

Jeg blev lige ringet op og spurgt om jeg kan starte på arbejde allerede imorgen fordi vuggestuen står akut og mangler en. Det er 35 timer og helt fantastisk i forhold til stort set alt økonomi, optjening af dagpenge og ja bare en fed mulighed - men FUCK jeg syntes det er :numse i forhold til Mie - ville have holdt hende hjemme imorgen men det kan jeg lige pludselig ikke, og føler bare lidt at jeg svigter hende, selvom hun jo ikke ved at jeg ville have holdt hende hjemme imorgen og flere dage indtil jeg startede. Og jeg ved også at hun har det godt i DP men JEG kommer til at savne og fortryder at jeg ikke har holdt hende hjemme noget oftere, også selvom jeg VED at jeg har holdt hende hjemme nok og at hun stort set aldrig har været flere vågne timer i DP end herhjemme. I weekenden skal hun passes for første gang om natten og det har jeg bare heller ikke lyst til nu - syntes hvert minut uden hende er spildt.

Så nu har jeg bare tudetur :cry kan ikke lige rumme det i hovedet + alt det stress jeg pludselig får, fordi jeg regnede med at have 3 uger endnu til at snakke med fagforening, en tur til tandlæge, frisør og rigeligt tid til at lave mad til fryseren. Alt sammen ting jeg bare må droppe.

Misforstå mig ikke - jeg er mega taknemmelig og glæder mig da også, men det er bare ikke lige måden jeg håbede at starte!

Det er da helt forståeligt at du har det sådan :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha bliver lige nød til at komme ud med det her til nogen der måske forstår.

Jeg blev lige ringet op og spurgt om jeg kan starte på arbejde allerede imorgen fordi vuggestuen står akut og mangler en. Det er 35 timer og helt fantastisk i forhold til stort set alt økonomi, optjening af dagpenge og ja bare en fed mulighed - men FUCK jeg syntes det er :numse i forhold til Mie - ville have holdt hende hjemme imorgen men det kan jeg lige pludselig ikke, og føler bare lidt at jeg svigter hende, selvom hun jo ikke ved at jeg ville have holdt hende hjemme imorgen og flere dage indtil jeg startede. Og jeg ved også at hun har det godt i DP men JEG kommer til at savne og fortryder at jeg ikke har holdt hende hjemme noget oftere, også selvom jeg VED at jeg har holdt hende hjemme nok og at hun stort set aldrig har været flere vågne timer i DP end herhjemme. I weekenden skal hun passes for første gang om natten og det har jeg bare heller ikke lyst til nu - syntes hvert minut uden hende er spildt.

Så nu har jeg bare tudetur :cry kan ikke lige rumme det i hovedet + alt det stress jeg pludselig får, fordi jeg regnede med at have 3 uger endnu til at snakke med fagforening, en tur til tandlæge, frisør og rigeligt tid til at lave mad til fryseren. Alt sammen ting jeg bare må droppe.

Misforstå mig ikke - jeg er mega taknemmelig og glæder mig da også, men det er bare ikke lige måden jeg håbede at starte!

Jeg kan da sagtens forstå at du har det sådan! Alle dine planer bliver jo pludselig ændret og verden er vendt på hovedet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille mus er begyndt at sige "mu-ar"(mor, eller muuhhh? Som løvrigt er en ko) og mere... Og hva'det :) så sødt altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille mus er begyndt at sige "mu-ar"(mor, eller muuhhh? Som løvrigt er en ko) og mere... Og hva'det :) så sødt altså!

Iiiih det er så skønt når de begynder at sige de første ord! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nørj det kan være svært at følge med, når man ikke går hjemme mere, men gør det bedste jeg kan :)

:ditto sådan har jeg det også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.