Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Har lige hentet en feberramt Maliva fra dp.

Hun virkede ok, men efter vi kom hjem kan jeg godt se at hun er skidt.

Så nu hygger vi med en sun lolly i varmen og Biler kortfilm på fjerneren, inden Maliva skal puttes til lur.

Hun spørger efter sin far med jævne mellemrum, og hver efterfølger en sætning med;" jam far arbejd" og et skuffet lille ansigt. Jeg tror at hun savner sin far lidt? :wub

Nu har han også haft 2 aftenvagter i streg og det gør altså noget ved hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind, tusind tak for alle de søde lykønskninger :loveshower :lovebk

Vi havde en rigtig dejlig dag, og Charlie var i perlehumør! Han fik en masse skønne gaver, blandt andet et par fine bløde begynder-sandaler, så nu skal jeg love for han er blevet ferm på fødderne. Da dagen var gået, kunne han pludselig gå, bare man holder den ene hånd :o :wub

Marlon sluttede så dagen med, helt usædvanligt, ikke at ville sove. Jeg tror han har en lille sommerforkølelse, og den stoppede næse drillede vist.... Så ham var der først ro på ved 1 tiden :zzz

Men SKØNT at holde 1. fødselsdag, og have 2 tumlinger nu :loveshower

Lyder som en dejlig dag :loveshower

Ordene vælter ud af Anna - i morges pegede hun på dig selv og sagde 'Anna' :wub

Hun kan nu også sige 'pude' og 'skovl' og i går var 2. hjørnetand brudt igennem.

Og i dag går vi på 3 ugers ferie alle 3! :loveshower

Det er så hyggeligt :D

God ferie :kram

Igår gik Dicte selv i seng, hun kravlede op på stolen ved siden af sengen, og kom derfra op i sengen og lagde sig ned, jeg gav hende dyne på, og 2 minutter efter sov hun! :wub hvor sødt er det lige!

Årh hvor sødt :loveshower

Veloverstået fotografering hos Tina liv. Meget generet dreng, men til sidst tøede han op og synes det var en fest.

Uh håber du viser nogen herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en Ronja her til morgen, da ikke lige var i det bedste humør :( Hun ville alt selv, men kan ikke det hele endnu hvilket resulterer i diverse udbrud. Hun fik bl.a. lov til selv at børste tænder, men jeg vil så børste efter for hun kan jo ikke selv endnu. Det kunne hun bare ikke forstå og endte med at ligge på gulvet og skrige/græde i 5 min. før jeg måtte løfte hende op. Hun ville hellere ikke have sine leggins på, så hun endte med at komme i vuggestue uden - hun havde så en kjole på med sokker og bare ben.

Afleveringen gik hellere ikke lige efter planen. Hun startede med at skubbe en af de andre så der måtte jeg lige stoppe hende og skælde ud. Så ville hun have sutsko på alligevel selvom hun lige havde sagt nej og blev ked da jeg ikke lige fattede det hurtigt nok. Og så aflevere til en af de voksne. Heldigvis blev hun glad for at se Fillippa og hun så glad ud da hun vinkede farvel til mig :)

Men hold nu op en morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Lasse må virkelig ha været træt efter fotografering. Han falder i søvn 5 min efter vi kørte derfra. Ka lægge ham i bv uden han vågner og det ender med at jeg må vække ham næsten tre timer efter pga jeg ska på arbejde og han sku om til sin farmor. Frokosten indtog han derfor først 14.15.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en Ronja her til morgen, da ikke lige var i det bedste humør :( Hun ville alt selv, men kan ikke det hele endnu hvilket resulterer i diverse udbrud. Hun fik bl.a. lov til selv at børste tænder, men jeg vil så børste efter for hun kan jo ikke selv endnu. Det kunne hun bare ikke forstå og endte med at ligge på gulvet og skrige/græde i 5 min. før jeg måtte løfte hende op. Hun ville hellere ikke have sine leggins på, så hun endte med at komme i vuggestue uden - hun havde så en kjole på med sokker og bare ben.

Afleveringen gik hellere ikke lige efter planen. Hun startede med at skubbe en af de andre så der måtte jeg lige stoppe hende og skælde ud. Så ville hun have sutsko på alligevel selvom hun lige havde sagt nej og blev ked da jeg ikke lige fattede det hurtigt nok. Og så aflevere til en af de voksne. Heldigvis blev hun glad for at se Fillippa og hun så glad ud da hun vinkede farvel til mig :)

Men hold nu op en morgen!

Øv sikke dog en dum start på dagen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv sikke dog en dum start på dagen :kram

Rigtig dum start for os begge, men heldigvis havde hun haft en god dag resten af dagen :)

Tak for kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig dum start for os begge, men heldigvis havde hun haft en god dag resten af dagen :)

Tak for kram!

Dejligt I har haft en god dag alligevel, det er bare det værste når det hele går skævt fra morgenstunden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi pakket bil (og tagbox!) og er klar til sommerhus ferie imorgen :) Vi har også vores hunde med, så syntes godt nok jeg har pakket mange ting idag ;) Jeg tør slet ikke tænke på hvordan det bliver når vi en gang er 2 voksne, 2 børn og 2 hunde ;)

Det bliver så skønt med ferie :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi pakket bil (og tagbox!) og er klar til sommerhus ferie imorgen :) Vi har også vores hunde med, så syntes godt nok jeg har pakket mange ting idag ;) Jeg tør slet ikke tænke på hvordan det bliver når vi en gang er 2 voksne, 2 børn og 2 hunde ;)

Det bliver så skønt med ferie :yay

Rigtig god ferie :)

Jeg synes vi har meget med når vi skal nogen steder og vi er kun jonas, mig og Ronja :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi pakket bil (og tagbox!) og er klar til sommerhus ferie imorgen :) Vi har også vores hunde med, så syntes godt nok jeg har pakket mange ting idag ;) Jeg tør slet ikke tænke på hvordan det bliver når vi en gang er 2 voksne, 2 børn og 2 hunde ;)

Det bliver så skønt med ferie :yay

God tur :) det er skønt med ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Resten af familien sover men vi skal snart op og gøre klar til en dag i Aalborg zoo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara har feber og vi har haft en hård nat. Dog har manden taget hende i nat. manden og Clara sover endnu, så det må være en rigtig hård nat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay - rugbrødsfornægteren Simon har lige spist 1,5 skive rugbrød med leverpostej til frokost helt selv.

Først spiste han sin mad og så fik han halvdelen af min. Sikke han lærer nye ting i vuggestuen!

Rigtig god weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara har feber og vi har haft en hård nat. Dog har manden taget hende i nat. manden og Clara sover endnu, så det må være en rigtig hård nat...

Rigtig god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøver vi institution igen.. Johan starter i vuggestue på mandag.. Er godt nok spændt på hvordan han tager det.. Han gik jo fulstændig i baglås, da vi prøvede dagpleje i januar måned.. Puha jeg har lidt ondt i maven over, at skulle gå fra ham igen, hvis han igen får chok over, at blive adskilt fra mor og far.. Krydser sådan fingre for, at det går meget bedre denne gang! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja og jeg faldt gennem vores hængekøje i dag :( vi lå og hyggede med nogen bamser og pludselig gav den bare op og vi lå på jorden. Ronja blev rigtig forstrækket og græd og jeg slog min arm og har lidt ondt i nakken nu :(

Heldigvis var jonas lige ved siden af og kunne hjælpe men øv for en forskrækkelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøver vi institution igen.. Johan starter i vuggestue på mandag.. Er godt nok spændt på hvordan han tager det.. Han gik jo fulstændig i baglås, da vi prøvede dagpleje i januar måned.. Puha jeg har lidt ondt i maven over, at skulle gå fra ham igen, hvis han igen får chok over, at blive adskilt fra mor og far.. Krydser sådan fingre for, at det går meget bedre denne gang! :)

Jeg krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja og jeg faldt gennem vores hængekøje i dag :( vi lå og hyggede med nogen bamser og pludselig gav den bare op og vi lå på jorden. Ronja blev rigtig forstrækket og græd og jeg slog min arm og har lidt ondt i nakken nu :(

Heldigvis var jonas lige ved siden af og kunne hjælpe men øv for en forskrækkelse.

Puha, sikke en forskrækkelse! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare haft den mest fantastiske første feriedag med min lille familie :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lang dag i bonbon land med min store prinsesse, men hun trængte bare så meget til ren mor og mormor tid.

Så har Grysen hygget sig her hjemme med sin far, og leveret 2 bonus bleer til ham ( han hader dem ) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja og jeg faldt gennem vores hængekøje i dag :( vi lå og hyggede med nogen bamser og pludselig gav den bare op og vi lå på jorden. Ronja blev rigtig forstrækket og græd og jeg slog min arm og har lidt ondt i nakken nu :(

Heldigvis var jonas lige ved siden af og kunne hjælpe men øv for en forskrækkelse.

Av for den da, sikke en ubehagelig forskrækkelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med dem som har haft en god dag idag :loveshower

Herhjemme har vi også haft første feriedag og vi har rigtig hygget i haven og grillet til aften i det skønne vejr :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vendt hjem fra en dejlig ferie på Bornholm med den skønneste lille dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vendt hjem fra en dejlig ferie på Bornholm med den skønneste lille dreng :loveshower

Velkommen hjem :balloons

Synes nok du har været noget stille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.