Guest Louise22

Passer den på dig?

39 indlæg i dette emne

Så lige denne inde på FB

TRYK her :)

Passer den på dig?

Mig passede den næsten på.. Lille pigen blev undfanget i slutningen af marts og fordi jeg når at fylde 22 inden hun fødes så ligger det lige mellem dreng og pige :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her passer den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

På mig passer den med de to drenge jeg har fået allerede. Samtidig siger den at jeg burde få en pige nu - meget spændende.

Forresten lavede jeg testen med ringen i morges. Den viste pænt, at først mine to drenge, og efterfølgende en pige.

Kan næsten ikke vente til MD-scanning, for at se om den har ret. :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her passer den også ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den passer ikke her - den siger jeg skulle få en dreng, og ifølge både kønsscanning og MD er hun en pige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige inde for at checke min mors og svigermors også. Den passede på alle tre med min svigermor, men med min mor (dvs min bror og jeg) passede den ikke i nogen af tilfældene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her passer den ikke.. Hverken på Silje eller på Lillesøster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På mig passer den med de to drenge jeg har fået allerede. Samtidig siger den at jeg burde få en pige nu - meget spændende.

Forresten lavede jeg testen med ringen i morges. Den viste pænt, at først mine to drenge, og efterfølgende en pige.

Kan næsten ikke vente til MD-scanning, for at se om den har ret. :balloon

Den med ringen har jeg også lavet og den viser 3 børn 2 drenge og en pige ;) og kønsscanning viste pige og vi er enige om herhjemme at vi kun skal have 3 så når denne bebs engang til jan kommer ud skal manden en tur til doktor snip ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har passer den ikke, for burde have fået en dreng ifølge den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kalender passer på 1 ud af mine 4 børn :lol gir ikke en fis for den slags, den er i bedste fald 50% korrekt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kalender passer på 1 ud af mine 4 børn :lol gir ikke en fis for den slags, den er i bedste fald 50% korrekt.

Jeg tror heller ikke på dem men derfor er det nu meget sjovt alligevel og hey 50 procent er da meget godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den med ringen har jeg også lavet og den viser 3 børn 2 drenge og en pige ;) og kønsscanning viste pige og vi er enige om herhjemme at vi kun skal have 3 så når denne bebs engang til jan kommer ud skal manden en tur til doktor snip ;)

Den med "Doktor Snip" har vi også talt en del om, men eftersom man selv skal betale en formue for det, så er det ikke endeligt besluttet endnu. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har passet på de 2 drenge jeg har i forvejen, og denne gang viste den vi skulle

have en pige, men scanningen viser en dreng mere :rolleyes så det passer ikke helt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige sige, at jeg også har prøvet metoden med ringen, den viser også en pige, men jeg tror på scanningen, tror det er meget sjældent de tager fejl idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den med "Doktor Snip" har vi også talt en del om, men eftersom man selv skal betale en formue for det, så er det ikke endeligt besluttet endnu. <_<

Er det ikke blevet gratis igen ???

Det synes jeg da jeg læste et eller andet sted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den passer tilsyneladende fint på de 3 børn jeg har. Og ifølge kalenderen skal det være en pige denne gang, men nu må vi jo se... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her passer den ikke på den kommende lillebror, men på de to ældste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her passer den ikke :(

Efter Kalenderen skal Luna være en dreng, når hun kommer til September tongue.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den passer med begge børn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den med "Doktor Snip" har vi også talt en del om, men eftersom man selv skal betale en formue for det, så er det ikke endeligt besluttet endnu. <_<

Kvinder kan faktisk få det gratis.. Det vil jeg nemlig gerne på et tidspunkt, for skal ikke have flere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Passer ikke her.. Johan er ikke en pige :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her passer den heller ikke❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER