Aoife

Er her nogen fra Lem/ Rinkøbing?

9 indlæg i dette emne

Vi skal holde jul i Lem og vil lige hører om der en nogen der ved vordan vejret er der? Vi skal fra Århus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde jul i Lem og vil lige hører om der en nogen der ved vordan vejret er der? Vi skal fra Århus

Det er ikke så galt i Skjern lige nu og det er jo ikke langt derfra. Min søster kunne sagtens køre hen til vores sommerhus, som er i Vedersøe, som heller ikke er så langt derfra.

MEN - der kommer jo sne i læssevis på torsdag.- vi skulle have været derover på torsdag men det har vi aflyst. Hvis I kører på d. 24. lidt op ad dagen, skulle det vist være stoppet med at sne igen. Så kør onsdag eller fredag.

(Personligt ville jeg blive i Århus, fordi vejtemperaturen er omkring -10 grader og så virker salt ikke) (Men jeg lider også af overbeskyttelsestrang :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har familie i Ringkøbing, kan da høre dem hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal først kører den 24 omkring middag. Ved ikke helt om vi skal købeind til jule mad og et juletræ, sp vi har en plan b

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand arbejder i Ringkøbing for tiden, og han siger at lige nu ser det fint ud mht. kørsel... Han skal derud både i morgen og torsdag... så kan da prøve at holde dig lidt opdateret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand arbejder i Ringkøbing for tiden, og han siger at lige nu ser det fint ud mht. kørsel... Han skal derud både i morgen og torsdag... så kan da prøve at holde dig lidt opdateret :)

Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bor ca 10km fra Lem og her er vejene ok - dog meget glatte, men de store veje er ryddet. Hvordan det kommer til at se ud i morgen er så ikke til at vide....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vejene er fine herover ved Hvide Sande/Ringkøbing.

Altså selvfølgelig er der lidt sne, men der er jo slet ikke faldet så meget herude som der er i resten af landet.

Knus Grethe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kører stille og roligt så håber ikke vi ender i grøften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER