CakeCrazy

Hvordan siger vi ordentligt tak?

9 indlæg i dette emne

Som nogle af jer nok har læst, var mine forældre så søde at give os en kolonihave :loveshower

Jeg vil så gerne sige tak på en god og lidt anderledes/speciel måde, men er lidt tom for ideer :)

Kan I piger mon hjælpe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er desværre helt tom for idéer... men vil da lige tænke videre over det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et surprice party i haven? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker også, at det skal være i kolonihaven, hvad med en "skovtur" dertil, hvor i trakterer med en masse lækkerier

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske et weekendophold et eller andet skønt sted i landet? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker også et kro/hotel ophold. Det har vi selv brugt, og det vakte stor glæde. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres forslag. Vi har dog desværre ikke råd til at give drm kroophold el.lign. Men måske en hyggelig picnic i kolonihaven kunne være et hit :) Hvis vi så bare kan få noget sol <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi "plejer" gerne at takke folk med en ekstra lækker frokost eller middag - det plejer at falde i god jord, fordi man samtidig tilbringer tid sammen og så er det ikke så meget at dem som har hjulpet os føler sig utilpasse over det (f.eks. da mine forældre og min morbror havde hjulpet os med at anlægge terasse - det var 2 hele dages arbejde - der inviterede vi dem herhjem til en grill-middag med ekstra lækkert kød og noget godt kage bagefter).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god ide med en picnic, de har jo ikke købt have for at få noget stort igen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER