TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Adams første tand er brudt i gennem :wub

 

Wauw! Hvordan har han det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Adams første tand er brudt i gennem :wub

Yay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon det kan sætte gang i fødslen ( 6 dage til termin ), hvis jeg begynder at følge lidt med her .....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes der er svært. Vi er kronisk forkølede herhjemme og i dag spiser Asger ikke super men han sover til gengæld godt. Også måske lige til den gode side.

Synes han lyder astmatisk men de siger jo han lyder normal på lungerne. Mon jeg lige skal få ham lyttet på en gang mere inden jul...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw! Hvordan har han det ?

Han pylrer lidt og har gjort det i en uges tid. I går og lidt i dag, har han pludseligt udbrudt i gråd, så jeg tænker at det har gjort ondt. Men han er stoppet med at græde lige så hurtigt igen heldigvis.

Vi har heldigvis været fri for feber og søvnløse nætter (7-9-13) og ud over pyller har han bare haft varme, røde kinder!

Min seje, store dreng! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Laura sov 7.30 til 13.20. Faldt i søvn mens vi hente storebror lidt i tre og sover stadig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han pylrer lidt og har gjort det i en uges tid. I går og lidt i dag, har han pludseligt udbrudt i gråd, så jeg tænker at det har gjort ondt. Men han er stoppet med at græde lige så hurtigt igen heldigvis.

Vi har heldigvis været fri for feber og søvnløse nætter (7-9-13) og ud over pyller har han bare haft varme, røde kinder!

Min seje, store dreng! :biglove

'Nåh det var godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Laura sov 7.30 til 13.20. Faldt i søvn mens vi hente storebror lidt i tre og sover stadig.

Der må være noget i luften. Asger har også sovet dagen væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så en baby, der har sovet 70 min fordelt på 3 lure siden kl. 9.15, så der er ikke noget i luften her :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sov også kun 2 x 30 min mellem 9 og 15. Hun hang i brystet konstant. Så tog hun heldigvis en lur på 3,5 time og nu ammer hun igen - suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores baby har heller ikke sovet meget idag....sidste lur blev ultra kort på 45 min....

Well måske han venter med at sove til i nat....håbe håbe ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie ville slet ikke sove igår i løbet af dagen hun var vågen fra 9:30-18:30 og kunne slet ikke finde ro - fik hende til at sove 2x3 timer i mine arme igår aftes - heldigvis har hun sovet rigtig godt i løbet af i dag - håber ikke på en gentagelse af igår sådan lige foreløbig - lille pus kunne slet ikke finde ro og tryghed i sin egen krop og gang konstant i mine bryster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig lidt udfordret på dagen i morgen. Skal være til kiropraktor kl. 9.30 med Asger. Kl. 14.00 kommer der en sundhedsplejerske. Så langt så godt. Men Asger lyder som en gammel forkalket kaffemaskine og så har han her til aften kraftige indtrækninger ved vejrtrækningen. Det betyder jeg skal have haft i lægen mellem 8 og 9. Aflevere Felix samtidig med og have presset en lægetid ind også - hvis de vel og mærket vil se ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig lidt udfordret på dagen i morgen. Skal være til kiropraktor kl. 9.30 med Asger. Kl. 14.00 kommer der en sundhedsplejerske. Så langt så godt. Men Asger lyder som en gammel forkalket kaffemaskine og så har han her til aften kraftige indtrækninger ved vejrtrækningen. Det betyder jeg skal have haft i lægen mellem 8 og 9. Aflevere Felix samtidig med og have presset en lægetid ind også - hvis de vel og mærket vil se ham.

Puh håber du får det hele til at gå op imorgen. Håber lille Asger får det bedre med vejrtrækningen - må være så hårdt at han bliver ramt igen og igen. Kæmpe mange kram og tanker til dig ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig lidt udfordret på dagen i morgen. Skal være til kiropraktor kl. 9.30 med Asger. Kl. 14.00 kommer der en sundhedsplejerske. Så langt så godt. Men Asger lyder som en gammel forkalket kaffemaskine og så har han her til aften kraftige indtrækninger ved vejrtrækningen. Det betyder jeg skal have haft i lægen mellem 8 og 9. Aflevere Felix samtidig med og have presset en lægetid ind også - hvis de vel og mærket vil se ham.

 

Pyh-ha det lyder hårdt! Hvor er det synd for ham med vejrtrækningen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh er både spændt og lidt nervøs for koltrol i morgen!

Jeg håber at Liff har taget tilstrækkeligt på siden mandag, nu hvor vi er startet på at friamme! - føler næsten det er eksamen jeg skal til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh er både spændt og lidt nervøs for koltrol i morgen!

Jeg håber at Liff har taget tilstrækkeligt på siden mandag, nu hvor vi er startet på at friamme! - føler næsten det er eksamen jeg skal til!

 

Det skal nok gå :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok gå :kram

Det håber jeg! :Unsure

Magter ikke at skulle tilbage på evt. Sonde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg! :unsure

Magter ikke at skulle tilbage på evt. Sonde!

 

Det kan jeg sørme godt forstå! Men hvis det er friamning, er jeg sikker på, at hun har taget på, det håber jeg i hvert fald for dig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Laura sov 7.30 til 13.20. Faldt i søvn mens vi hente storebror lidt i tre og sover stadig.

  

Der må være noget i luften. Asger har også sovet dagen væk.

Malou har også sovet en del i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv er meget billigt til salg lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv er meget billigt til salg lige nu :(

:kram

Det samme er Leonora :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv er meget billigt til salg lige nu :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh er både spændt og lidt nervøs for koltrol i morgen!

Jeg håber at Liff har taget tilstrækkeligt på siden mandag, nu hvor vi er startet på at friamme! - føler næsten det er eksamen jeg skal til!

Held og lykke i dag! Er sikker på at hun nok skal have taget på. Hun er jo en lille pige der vil frem i verden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det samme er Leonora :(

Mie har nu været vågen siden kl 23 hun kan også komme med i tilbudet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER