TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Fru-Nielsen:

 

Ej :kram2 til dig også! Det er da vildt med de mænd altså.

 

Hvor er det vildt at Theo bare er så klar. Jeg er SÅ glad for at William ikke skal ud og passes, for min lille mand kan slet ikke overskue det. Jeg håber at han snart får lidt mere gå-på-mod så verden ikke virker så slem på ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fru-Nielsen:

 

Ej :kram2 til dig også! Det er da vildt med de mænd altså.

 

Hvor er det vildt at Theo bare er så klar. Jeg er SÅ glad for at William ikke skal ud og passes, for min lille mand kan slet ikke overskue det. Jeg håber at han snart får lidt mere gå-på-mod så verden ikke virker så slem på ham.

Det har heldigvis en "udløbsdato" her i huset.. Der vil selvfølgelig altid være øvelser, men A er jo i gang med missionsuddannelse lige for tiden, så derfor er der øget øvelsesaktivitet + kurser og skydeperioder. Men så snart han er hjemme fra Afghanistan vil han være noget mere hjemme - færre øvelser og mere normale arbejdsdage. Bare det at kunne regne med hans arbejdstider er en by i Rusland nu. Han kan stort set aldrig vide hvornår han har fri.

Jeg glææææææder mig til sommer :P

 

 

Hvor er det træls, at William har det sådan.. Dog heldigt at han så skal fortsætte med at hygge derhjemme med hans skønne mor! :kiss Men vi mennesker er jo alle forskellige, og vi udvikler os forskelligt. Det kommer! :-) Nogle gange gad jeg godt at Theo var bare en lille bitte smule mere skeptisk over for verden ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik i øvrigt lige ødelagt risengrød for Theo her til aften. :( Han har fået en lille bitte smagsprøve før. I dag fik en så en ordenlig portion med lidt grønt m.v. ved siden af. Jeg får så proppet en skefuld brændvarm grød i munden på ham :( Og han vidste jo slet ikke hvad han skulle gøre og blev bare så ked. Åhhh, min stakkels dreng. Shit jeg havde det dårligt med mig selv! Jeg havde fandme lige konstateret at det var varmt, og pustet på den skefuld han fik inden!

 

Han ville sjovt nok ikke have mere der efter.. Kold agurk var lykken, og så slugte han et par broccolibrød med hvidløgsost efterfølgende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik i øvrigt lige ødelagt risengrød for Theo her til aften. :( Han har fået en lille bitte smagsprøve før. I dag fik en så en ordenlig portion med lidt grønt m.v. ved siden af. Jeg får så proppet en skefuld brændvarm grød i munden på ham :( Og han vidste jo slet ikke hvad han skulle gøre og blev bare så ked. Åhhh, min stakkels dreng. Shit jeg havde det dårligt med mig selv! Jeg havde fandme lige konstateret at det var varmt, og pustet på den skefuld han fik inden!

Han ville sjovt nok ikke have mere der efter.. Kold agurk var lykken, og så slugte han et par broccolibrød med hvidløgsost efterfølgende ;)

Øv men sådan noget sker jo bare desværre :( mon ikke han har glemt alt om det i morgen?

Surt du er alene ...og forstår så godt det med T der keder sig. C var også bare så klar til vs og er såååå glad for det. Det bliver super for Theo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv men sådan noget sker jo bare desværre :( mon ikke han har glemt alt om det i morgen?

Surt du er alene ...og forstår så godt det med T der keder sig. C var også bare så klar til vs og er såååå glad for det. Det bliver super for Theo :)

Jeg håber da, at han har hukommelse som en guldfisk :P Men mon ikke! Men det hjælper bare ikke, når han generelt er utilfreds med skeen lige for tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja helt vildt. Jon endte med at komme hjem kvart over 6, så jeg havde (igen) måtte ordne alt med maden. Nu pusler Jon lige, og det er så det eneste far-søn tid de har haft i dag! Jeg tager altså mig selv i nogle gange at tænke at jeg ligeså godt kunne være alene mor.

 

Den tanke har jeg også haft :( Thea har ikke set sin far siden søndag aften.. Og sådan er det næsten hver uge, til hverdag er det sjældent at han når hjem inden hun skal puttes.

Men i weekenderne kan han jo så passe hende en hel del, nu hvor hun får flaske. Men det er også den eneste fordel der ikke er ved at amme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er præcis det samme her. Plus at hun har været syg siden fredag nu. Jeg er ved at blive sindsyg!!!

Kæmpe kram til dig!!!

Stakkels dig, Emilia :( :kiss Det er så sindssygt hårdt, når de er syge. Og så har du oveni købet ikke fået ordentligt søvn i så lang tid :zzz hvordan hænger du sammen på arbejdet, når du aldrig får sovet ud? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyyyh.. Jeg synes godt nok vi er nogle stykker, som er meget alene! :( Kram til os!

 

 

A er på øvelse - igen, igen, igen! Og han kommer først hjem fredag.. Og det er også seks dages øvelse i december.. SUK!

 

Theo er nu ikke slem.. Men han kræver bare rigtig meget underholdning. Han keder sig virkelig herhjemme, og selvom jeg hopper og springer er det tydeligt at min dreng trænger til noget mere! Havde ikke troet det, men jeg er virkelig lykkelig over, at der efterhånden kun er halvanden uge til vuggestue-start! :o Det bliver bare så god til ham.

Pyh, jeg forstår slet ikke hvordan du kan overskue så mange dage alene! :O

Jeg synes det er SÅ slemt, når D har mange dage i træk, hvor han først kommer sent hjem(hvis han da overhovedet kommer hjem :unsure), men jeg kunne ikke klare en hel uge alene - du er en tough mama :kiss

 

Jeg tror Thea er lige så slem som Theo når det gælder underholdning. Hun gider ikke lege alene og hun synes vist hendes legetøj er kedeligt. De dage hvor det er rigtigt slemt, er jeg godt nok bombet når dagen er slut :unsure laver jo ikke andet end at stå for spring for Thea hele dagen lang.. Det var altså nemmere dengang de var så små, at de syntes det var spændende bare at ligge på ryggen og glo på en uro :lol

 

Er du nervøs for, hvordan det bliver når A skal udsendes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke "aktiv" jeg har været i dag!!! :P

Thea ville op klokken 6, så der måtte mor jo også tvinges op :zzz Så jeg har både nået at bage boller, lave sveskemos til Thea(som igen har hård mave), ordne opvask og vasketøj og så har jeg ringet til fagforeningen, hvor hende jeg skulle tale med som sædvanligt ikke havde tid <_< Og så aftalte vi at hun skulle ringe tilbage, men jeg har jo selvfølgelig ikke hørt fra hende endnu. Har hun ikke ringet klokken 10.30 ringer jeg altså igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man når nogle gange virkelig meget når man bliver vækket så tidligt. Jeg er i gang med min anden maskine tøjvask, og det er endda de lange vaske jeg vasker i dag. Haha!

 

William har også hele tiden hård mave, herhjemme virker finer virkelig godt. Næsten for godt ;) Han får bare lov til at sidde og gnave i en tørret figen, eller jeg skraber indholdet ud på en skive rugbrød. Bare lige et fif.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man når nogle gange virkelig meget når man bliver vækket så tidligt. Jeg er i gang med min anden maskine tøjvask, og det er endda de lange vaske jeg vasker i dag. Haha!

 

William har også hele tiden hård mave, herhjemme virker finer virkelig godt. Næsten for godt ;) Han får bare lov til at sidde og gnave i en tørret figen, eller jeg skraber indholdet ud på en skive rugbrød. Bare lige et fif.

Så har du godt nok også været tidligt oppe i dag!! Det er lige før, at man kan måle hvor længe man har været oppe, i hvor mange vaske man har nået :P

Jeg kan seriøst ikke huske hvornår jeg sidst så bunden af vasketøjskurven :blink

 

Tak for tippet! :kiss  Det må jeg prøve.. Thea elsker sveskemos, men det virker ikke rigtigt til at have nogen effekt, selvom hun har fået det 3 dage i træk nu :unsure hun har ikke haft afføring i 2 dage, og sidst var det virkelig hård mave hun havde sig. Og hun skulle virkelig kæmpe for at komme af med det, hun var helt knald rød i hovedet og lavede ret heftige presselyde.. min stakkels lille tulle :baby3

Hvis der ikke kommer gang i hendes mave i dag, tror jeg at jeg bliver nød til at ty til en omgang lactulose :unsure

Men når jeg skal ud og købe ind i morgen, køber jeg lige nogle figener, forhåbentligt virker det bedre end svesker! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej bunden af vasketøjskurver ser jeg også kun når jeg hælder vasketøjet ud på gulvet for at sortere. Jeg måtte stoppe efter den nr. 2 vask, jeg løb tør for vaskemiddel, og plads på tørrestativet! Manden er sat til at købe vaskemiddel med hjem, for William har besluttet sig for at være stor skider i dag - så jeg bliver nød til at vaske bleer i aften. GAB!

 

Øhm... jeg skal vidst lige vende mig til at William kommer rundt nu - og at han kan komme langt. Så når man har pakket gaver ind, så skal man sjovt nok IKKE lade saksen ligge på gulvet. Men det er altså også svært at følge med i udviklingen, så sent som i går kunne han altså ikke komme frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels dig, Emilia :( :kiss Det er så sindssygt hårdt, når de er syge. Og så har du oveni købet ikke fået ordentligt søvn i så lang tid :zzz hvordan hænger du sammen på arbejdet, når du aldrig får sovet ud? :unsure

Tak søde

Jeg er også ved at gå til:( derfor opdaterer jeg heller ikke min tråd her... Ville være en lang klagesang ;)

Men vi skal jo klare det!! Godt C er så kær og nuttet :kuller fordi ellers var det da helt galt! Hvordan går det med dig og graviditet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er vildt at pakke str. 62 væk... Hvor er min lille baby????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver seriøst idiot... Aron har bare været non-stop sur siden igår eftermiddags og har sovet af røv lige siden også - altså værre end han plejer!

Ryggen gør ondt af at slæbe på ham, hovedet gør ondt når han skriger op, og øjene er tørre af træthed... Hvis det ikke var fordi han er så skøn ellers ville jeg overveje hvor smart det der med baby lige var...

Jeg kan ikke sige noget sim gør det bedre.

Du ved jeg har tinitus og er lydfølsom ( stress reaktioner efter Astrid)

Når Tulle er maks gnaven, råber og teer sig tosset med lyd.

Bruger jeg en øreprop i det ene øre.

Det tager nok af lyden og man bliver kun 70% skør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej bunden af vasketøjskurver ser jeg også kun når jeg hælder vasketøjet ud på gulvet for at sortere. Jeg måtte stoppe efter den nr. 2 vask, jeg løb tør for vaskemiddel, og plads på tørrestativet! Manden er sat til at købe vaskemiddel med hjem, for William har besluttet sig for at være stor skider i dag - så jeg bliver nød til at vaske bleer i aften. GAB!

 

Øhm... jeg skal vidst lige vende mig til at William kommer rundt nu - og at han kan komme langt. Så når man har pakket gaver ind, så skal man sjovt nok IKKE lade saksen ligge på gulvet. Men det er altså også svært at følge med i udviklingen, så sent som i går kunne han altså ikke komme frem.

Årh det er bare typisk at barnet stor skider den dag hvor man er ved at løbe tør for rene bleer <_<

vi mangler også altid plads på tørrestativet. jeg ville ønske vi havde overdækket terrasse, så det kunne tørre udenfor.. Hader at have vasketøj hængende indenfor  :badgirl

 

haha, ja det er en helt ny verden af farligheder der åbner sig, når baby begynder at komme omkring :P Og det går bare stærkt, når først de har fået smag for at bevæge sig rundt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde

Jeg er også ved at gå til:( derfor opdaterer jeg heller ikke min tråd her... Ville være en lang klagesang ;)

Men vi skal jo klare det!! Godt C er så kær og nuttet :kuller fordi ellers var det da helt galt! Hvordan går det med dig og graviditet?

 

Jeg kan virkelig godt forstå, at du er ved at gå til :(

Det kan jo heller ikke gå for evigt, at du næsten ikke får noget søvn og så samtidig skal på arbejde og præstere. Jeg håber virkelig for jer, at det hele snart vender og at lille C begynder at sove som en drøm :kram2

 

Og ja det er jo nemlig det - man skal jo klare det! Man har jo ikke ligefrem noget valg :numse Aflaster din mand dig engang imellem om natten, eller ammer du stadig om natten?

Har i prøvet at tale med børnelæge og fys/ergo om søvnproblemer? der er jo forskellige tiltag man kan prøve, men det har i måske allerede prøvet? :unsure

 

Og C er altså noget af det kæreste! Hun er en rigtig lille lækkerbisken med alt det hår :wub

 

Jeg kan godt forstå, at du ikke har lyst til at skrive i din mortråd, når nu søvnen osv fylder så meget.. Det er bare så meget lettere at skrive om de gode ting, end de dårlige!

Men engang imellem er det godt at få luftet ud :kiss  og vi bk piger kan sagtens klare en klagesang eller 1000, hvis du har brug for at læsse af :kram2

 

Graviditeten går okay  :gravid Jeg bløder stadig on/off, men det tyder på at det ikke er baby det kommer fra.. Jeg var lige til akut scanning i torsdags, efter kæmpe blødning, og der troede gynækologen i hvert fald at det bare var meget sarte slimhinder. Jeg håber at hun har ret!

Tak for at du spurgte søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh, jeg forstår slet ikke hvordan du kan overskue så mange dage alene! :o

Jeg synes det er SÅ slemt, når D har mange dage i træk, hvor han først kommer sent hjem(hvis han da overhovedet kommer hjem :unsure), men jeg kunne ikke klare en hel uge alene - du er en tough mama :kiss

 

Jeg tror Thea er lige så slem som Theo når det gælder underholdning. Hun gider ikke lege alene og hun synes vist hendes legetøj er kedeligt. De dage hvor det er rigtigt slemt, er jeg godt nok bombet når dagen er slut :unsure laver jo ikke andet end at stå for spring for Thea hele dagen lang.. Det var altså nemmere dengang de var så små, at de syntes det var spændende bare at ligge på ryggen og glo på en uro :lol

 

Er du nervøs for, hvordan det bliver når A skal udsendes?

Åh tak :kiss Det er sgu også hårdt at være alene, men sådan er det bare, og det må jeg leve med. Min mor er heldigvis sød til at komme forbi når jeg er alene - det er hun nu også ellers - men lidt ekstra når Allan er væk :)

 

 

Det lyder fuldstændig som Theo du beskriver der! Det er håååårdt :P Og ja, det var fandme nemmere da de var smø. :P Nøøøj hvor kan jeg savne det ind i mellem :P

 

 

Lige pt. er jeg meget rolig og afklaret omkring A's udsendelse. Det er jo heldigvis kun omkring syv uger. Jeg havde nok været noget mere lunken, hvis det var de normale seks måneder. Men det bliver da hårdt alligevel. Det ligger så også rigtig dumt lige op til min eksamen. Faktisk står han til at komme hjem få dage efter. Jeg kunne nok godt have brugt ham hjemme i tiden op til eksamen. Men det er der jo ikke noget at gøre ved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en morgen... Jeg stod op til en Thea og en tremmeseng der var SMURT ind i lort!

Tremmerne, lagenet, dynen, nusseklud, bamser overalt var der bæ. Og Thea havde det endda i ansigtet og i håret! :O

Morgenkvalme og bæ er altså ikke nogen god kombi, skulle jeg lige hilse og sige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en morgen... Jeg stod op til en Thea og en tremmeseng der var SMURT ind i lort!

Tremmerne, lagenet, dynen, nusseklud, bamser overalt var der bæ. Og Thea havde det endda i ansigtet og i håret! :o

Morgenkvalme og bæ er altså ikke nogen god kombi, skulle jeg lige hilse og sige

Ej, ad :o

 

 

Kram til dig, søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, ad :o

 

 

Kram til dig, søde :kram2

Ja det var mega ulækkert :puke

 

Tak for kram, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en morgen... Jeg stod op til en Thea og en tremmeseng der var SMURT ind i lort!

Tremmerne, lagenet, dynen, nusseklud, bamser overalt var der bæ. Og Thea havde det endda i ansigtet og i håret! :O

Morgenkvalme og bæ er altså ikke nogen god kombi, skulle jeg lige hilse og sige

Puha :( godt det ikke var mig og et kæmpe kram til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke sige noget sim gør det bedre.

Du ved jeg har tinitus og er lydfølsom ( stress reaktioner efter Astrid)

Når Tulle er maks gnaven, råber og teer sig tosset med lyd.

Bruger jeg en øreprop i det ene øre.

Det tager nok af lyden og man bliver kun 70% skør.

Den tror jeg at jeg prøver i eftermiddag ;)

De store bræger moar mo-aar konstant for tiden, hvor jeg er træt med træt på.

Har selv tinnitus og er lydfølsom til tider

Men pt er der ro. Pixie sover endnu :O i går fik hun sovet sammenlagt 1 time og 15 min fra kl 6.30-21.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en morgen... Jeg stod op til en Thea og en tremmeseng der var SMURT ind i lort!

Tremmerne, lagenet, dynen, nusseklud, bamser overalt var der bæ. Og Thea havde det endda i ansigtet og i håret! :O

Morgenkvalme og bæ er altså ikke nogen god kombi, skulle jeg lige hilse og sige

Stakkels dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahhh.. Alene på sofaen! A sover og Theo er oppe ved mormor i nogle timer. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER