TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Øv hvor træls! :( Theo sneg sig op på 39,7 - fik tyede altså til panodil. Så kunne han sove.

:kram2

Jeg prøvede faktisk med panodil - stikpille, med meget lille succes. Jeg kunne slet ikke finde ud af det, så tror jeg skal have flydende panodil på lager fremover. Heldigvis er søvn ikke noget problem, han var helt toget og faldt i søvn med det samme jeg lagde ham i sengen (min seng, jeg har brug for at have ham tæt på).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

¨Dejligt at i endelig bliver taget seriøst. Men trælst at det har skulle køres så langt ud, for det endelig skete.

Ja, det er virkelig dumt at det skal eskalere så meget, før man bliver taget seriøst :klap Jeg er normalt MEGET konfliktsky, og der skal virkelig meget til før jeg åbner munden men det der gik bare over min grænse! :(

Øv hvor er det træls der ikk er nogen der tager det seriøst, og det er da bare SLET ikk i orden at gøre nar på den måde!

Men dejligt at lægen ringede dig op, og endelig vil gøre noget!

Håber det er gået godt ved lægen?

Nej jeg synes godt nok også at hun var VIRKELIG streng! Især fordi at jeg i forvejen havde en aftale med lægen om, at hvis Thea blev ved med at være plaget af de tænder, så måtte jeg få en recept på noget lokalbedøvende til hende - og så skal den dumme sekretær da slet ikke spille smart på mit barns bekostning! :shooter

Det gik faktisk overraskende godt hos lægen! Han kunne tydeligtvis mærke at jeg var en hårdt presset mor :blush Han tog sig rigtig god tid! han sagde at han sagtens kunne både se og mærke at tænderne virkelig genere Thea, men nu har hun haft feber så ofte at han synes det er på tide at undersøge hende lidt grundigere. Hun skal i første omgang undersøges for blærebetændelse, da det åbenbart kan give on/off feber. Så nu skal jeg forsøge at få lavet en urinprøve i morgen - hvordan det så end lige skal lade sig gøre :goodluck :P

Tak for at du spurgte til os :kram2

:gal til dum læge-sekretær!!!

og kæmpe :respekt til dig, der åbnede for sluserne over for hende!

Fedt at du endelig bliver taget seriøst, så der kan ske noget for det er da ikke holdbart med feber så tit!

Haha, ja hun fik sig altså lidt af et møgfald! meeeen jeg synes nu det var lidt halv pinligt bagefter, jeg er normalt rigtig dårlig til at svare igen! men løvemoren i mig overtog vist lige for et øjeblik :D

Nej det er bare ikke holdbart med så meget feber! og jeg kan slet ikke forstå at lægen ikke er vågnet op lidt tidligere. Nu er det 9 gange jeg har været inde hos ham med febersyg bebs - 9 gange! og hun er altså kun et halvt år gammel :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Håber han har det bedre her til morgen :kram

Vi har også begge gange givet panodil... Aron bliver ikke lige så varm (omkring 39) men han får det så skidt at han græder utrøsteligt indtil panodilen hjælper ham til at slappe af - hvor han så falder i søvn :( Vacciner er bare ikke sjove!

Det er desværre ikke bedre :( han havde "kun" 38 da han vågnede men den er vist på vej op. Og så er han bare virkelig ynkelig. Ligger bare i mine arme og hulker :( og hvis jeg så meget som ændrer stilling så græder han og er svær at trøste.

Jeg tror vi tager en dag på sofaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er desværre ikke bedre :( han havde "kun" 38 da han vågnede men den er vist på vej op. Og så er han bare virkelig ynkelig. Ligger bare i mine arme og hulker :( og hvis jeg så meget som ændrer stilling så græder han og er svær at trøste.

Jeg tror vi tager en dag på sofaen.

Det lyder som en god idé! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg sige farvel og tak for denne gang, og så hopper jeg over i tumlinge smalltalk, for i dag bliver Lucas 1 år :loveshower :loveshower

Tænk sig, min lille dreng er allerede blevet så stor! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok hårdt det her. Lillemanden er bare helt til rotterne stadigvæk, jeg har siddet med ham hele dagen og har næsten ikke engang kunne ligge ham fra mig når han har sovet. Og han er bare trist og pylret - min lille stakkels kriger.

Jeg er lykkelig for at der er 7 måneder til næste vaccine, jeg er nemlig bestemt ikke fan!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg sige farvel og tak for denne gang, og så hopper jeg over i tumlinge smalltalk, for i dag bliver Lucas 1 år :loveshower :loveshower

Tænk sig, min lille dreng er allerede blevet så stor! :wub

Stort tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg sige farvel og tak for denne gang, og så hopper jeg over i tumlinge smalltalk, for i dag bliver Lucas 1 år :loveshower :loveshower

Tænk sig, min lille dreng er allerede blevet så stor! :wub

Stort tillykke med lukas :glad

Hvor er der bare mange så fylder år for tiden :)

Vi ses om en uges tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg sige farvel og tak for denne gang, og så hopper jeg over i tumlinge smalltalk, for i dag bliver Lucas 1 år :loveshower :loveshower

Tænk sig, min lille dreng er allerede blevet så stor! :wub

Tillykke med Lucas's fødselsdag!!! :toot :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HADER HADER HADER HADER HADER tigerbesøg!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeay! 2 (TO!) amninger i nat, ingen opvågninger derudover OG han sover stadigvæk! Jeg fristes faktisk til at skrive at jeg er udhvilet (meeeen det kræver nok lidt mere end en god nat, hehe)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeay! 2 (TO!) amninger i nat, ingen opvågninger derudover OG han sover stadigvæk! Jeg fristes faktisk til at skrive at jeg er udhvilet (meeeen det kræver nok lidt mere end en god nat, hehe)

Åhhh hvor dejligt!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder rent faktisk at tro på, at vi skal til at have bedre nætter :glad I laaaang tid har den stået på amning hver anden til tredje time :hophop (lange patter...!)

Men nu ser det ca. således ud: Puttes kl. 20, amning kl. 01 og amning kl. 05/06. :yay Han har gerne lige en lille opvågning inden for en times efter han er puttet. Og så kan han godt rode lidt rundt der tidligt på morgen.

Men det er jo vand i forhold til alle de amninger vi ellers har haft gang i!! :D Det er vel fem nætter vi har haft det sådan nu. Åhhhh lad det vare ved - og blive endnu bedre, tak! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha! Jeg vandt hirsegrødskampen :lol

I et stykke tid har han kun ville spise pulverhirsegrød, og det vil jeg helst undgå til daglig til dels fordi det er dyrt, men også fordi det er lavet på blå allomin som har tendens til at give ham ondt i maven - og når det tager pladsen fra en flaske vil jeg gerne undgå det.

Men i dag vandt jeg!!! Jeg lavede selv hirsegrøden, og han spiste næsten det hele :yay :yay At han ikke spiste mere var ihvertfald ikke på grund af at det var hjemmelavet!

Tror måske det var fordi jeg ikke havde blendet hirseflagerne. Det gjorde jeg i dag.

Jeg har faktisk overvejet at gøre hirseflagerne finere, for Theo er heller ikke vildt begejstret for det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved hvad man gør med MME når den lille bliver 6 mdr???

Jeg mener, ved godt at så skal de have mindre og mindre MME, men det er jo ikke fra den ene dag til den anden, og han skal jo have noget MME i laaaaaang tid endnu.

Fortsætter man med 1'eren som kan bruges fra nyfødt, eller skifter man over til 2'eren som er fra 6 mdr???

Vil jo ikke købe MME ind med arme og ben og så købe det forkerte :)

Vi gik over til 2'eren, da Marius blev 6 måneder. Han var så flink selv at sige nej til sutteflasker i dagstimerne da han var omkring 7 måneder. Der fik han en i løbet af dagen. Nu får han nan3 for han får stadig flaske selvom han er fyldt 1 år. Han elsker sin natflaske og geare bare så godt ned, når han får den, så vi fortsætter lidt endnu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op jeg bliver sindssyg. Er alene med max pylret baby!

Han ligger nu i tremmesengen og roder rundt. Det er det eneste jeg magter og som holder ham tilfreds.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov sov sov lille skat. Det er bestemt ikke morgen nu, vi har jo næsten ikke sovet endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Dicte blevet vaccineret for første gang. Hun har været lidt pylret i løbet af dagen og inden hun blev puttet til nat sagde temperaturen 38,0. Håber hun får en god nats søvn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er min datter der sover igennem blevet af ?? Håber hun kommer tilbage, om ikke andet så for bedste og mormors skyld når de skal passe i næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lavet nyt William hjørne i stuen - vi sender hermed kravlegården på ferie for en stund til fordel for et tæppe med lidt større udfoldelsesmuligheder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lavet nyt William hjørne i stuen - vi sender hermed kravlegården på ferie for en stund til fordel for et tæppe med lidt større udfoldelsesmuligheder :)

Yay for et William hjørne! :yay det bliver i helt sikkert glade for! vi har i hvert fald ikke fortrudt, at vi sendte kravlegården på pension ^_^

Thea har 2 af de der puslespils legegulve, men der er faktisk ikke engang plads nok :blink Den lille tøs fylder næsten hele vores stue efterhånden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst, hvad sker der for alle de fandens fluer i år?! :gal Vi bor midt inde i byen, og alligevel har vi vanvittigt mange fluer hele tiden! det har vi ellers aldrig været generet af før :blink og det værste er, at de irriterer Thea helt vildt, hun bliver hele tiden forstyrret når hun leger fordi de dumme fluer sætter sig på hende. :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lavet nyt William hjørne i stuen - vi sender hermed kravlegården på ferie for en stund til fordel for et tæppe med lidt større udfoldelsesmuligheder :)

Fedt! :D Vi har så både kravlegård og Theo hjørne :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst, hvad sker der for alle de fandens fluer i år?! :gal Vi bor midt inde i byen, og alligevel har vi vanvittigt mange fluer hele tiden! det har vi ellers aldrig været generet af før :blink og det værste er, at de irriterer Thea helt vildt, hun bliver hele tiden forstyrret når hun leger fordi de dumme fluer sætter sig på hende. :sm

Herhjemme forstyrrer de maden! Hvis først Theo har fået øje på en flue er det virkelig umuligt at få hans opmærksomhed igen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor fik for første gang øllebrød her til morgen. Kæmpe succes - han spiste det hele :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER