TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Theo sov sølle 40 minutter til formiddag, så nu er han allerede ude og putte igen. Total skævt!

Han vil heller ikke rigtig ammes i dag. Tilgengæld spiste han en kæmpe portion grød til frokost.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv har lige puttet en snottet febermus :(. Håber virkelig natten helbreder hende, for i morgen kommer familien til fejring af hendes 1 års fødselsdag (tænk hun fylder 1 år på mandag :wub)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor det bare kører med maden! :glad Theo har endnu ikke afvist noget :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor det bare kører med maden! :glad Theo har endnu ikke afvist noget :yay

Hvor er det dejligt :yay

Ihh han bliver så stor. Synes lige du har født :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har lige puttet en snottet febermus :(. Håber virkelig natten helbreder hende, for i morgen kommer familien til fejring af hendes 1 års fødselsdag (tænk hun fylder 1 år på mandag :wub)

God bedring med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld, jeg var slet ikke på igår. Natten var ok, men hun vågnede tidligt (lidt i 6) og ville ikke sove mere og var helt bombet hele dagen. Røde øjne og snot om morgenen, men intet snot da jeg kom hjem fra arbejde! Men hun var træt pg gik omkuld ca en time før normalt!

I nat sov hun fra 19 til 6.20 uden opvågninger, er hverken snottet eller røde øjne og er i det bedste humør..

Min kollega sagde at hendes to blev snottede af tænder, så det tror jeg altså det var!

Og hvor er du sød at du spørger :kiss

Ja det er altid en gætte konkurrence med de små pus. Jeg har også hørt at imunforsvaret er lidt "nede" når de får tænder så det er et ret godt bud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har lige puttet en snottet febermus :(. Håber virkelig natten helbreder hende, for i morgen kommer familien til fejring af hendes 1 års fødselsdag (tænk hun fylder 1 år på mandag :wub)

God bedring med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste indlæg fra mig i baby smalltalk (tror jeg) - er der andre end mig der er total nostalgisk omkring 1års dagen? sidste år lå jeg lige nu i et stort fødekar og kastede op med jævne mellemrum, jeg troede så bestemt at jeg ville være mor indenfor et par timer, jeg havde jo udvidet mig 6 cm på 4 timer og yderligere 2 cm på 4 timer og alt gik som jeg havde drømt det ville - men den lille mus sad fast så der skulle gå 11 timer mere, ve stimulerende drop, 1000vis af prøver, epidural, penicillin og en hård kop før hun lå i mine arme!

Og det var bare starten på mor eventyret med alt hvad DET indebærer af kærlighed, stolthed, kærlighed, bekymringer, mere kærlighed, søvnløse nætter og kærlighed!!!

Hvordan SKAL jeg dog komme igennem imorgen uden at tude??? Min lille baby har fået sit sidste kys af sin mor, imorgen får min tumling det første!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste indlæg fra mig i baby smalltalk (tror jeg) - er der andre end mig der er total nostalgisk omkring 1års dagen? sidste år lå jeg lige nu i et stort fødekar og kastede op med jævne mellemrum, jeg troede så bestemt at jeg ville være mor indenfor et par timer, jeg havde jo udvidet mig 6 cm på 4 timer og yderligere 2 cm på 4 timer og alt gik som jeg havde drømt det ville - men den lille mus sad fast så der skulle gå 11 timer mere, ve stimulerende drop, 1000vis af prøver, epidural, penicillin og en hård kop før hun lå i mine arme!

Og det var bare starten på mor eventyret med alt hvad DET indebærer af kærlighed, stolthed, kærlighed, bekymringer, mere kærlighed, søvnløse nætter og kærlighed!!!

Hvordan SKAL jeg dog komme igennem imorgen uden at tude??? Min lille baby har fået sit sidste kys af sin mor, imorgen får min tumling det første!!!

STORT tillykke med skønne Mie!! Man ska da være nostalgisk, rørt, stolt og meget meget mere på denne dag!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Mies 1 års fødselsdag :loveshower

Håber i får en helt fantastisk dag :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak allesammen :hurra Mie er blevet forkælet - på trods af en tand der brød igennem under middagsluren har hun haft en god dag indtil videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lavet gulerodspuré og der laves kartoffelmos til ca kl 17 som så blandes med gulerodsmosen, til første forsøg på måltid nummer 2 :yay

Spændende!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DET kunne han lide!!! Han åd ca 1 dl og åbnede munden på vid gab når jeg kom med skeen... Omend de første 2 skefulde havde han et noget skeptisk ansigtsudtryk :yay

Kartoffelmosen blev lidt slimet, men tror det skyldes at jeg brugte stavblenderen og flydende stegemargarine som fedtstof. Tror det ville blive bedre hvis jeg brugte et piskeris og olie.

Hvor godt :yay

Vi er gået væk fra kartoflerne. Gider ikke de bliver klæg. Så her skfiter vi lidt i mellem gulerødder, blomkål og squash. :) Han har ikke afvist noget endnu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det min til at måtte tage afsked herinde og fortsætte i tumlinge smalltalk i morgen. Tænk min lille prinsesse allerede fylder 1 år i morgen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det min til at måtte tage afsked herinde og fortsætte i tumlinge smalltalk i morgen. Tænk min lille prinsesse allerede fylder 1 år i morgen :wub

Tillykke med Silke Elia's fødselsdag i morgen!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu datter med 5 tænder.. Den sidste er kommet op idag, no wonder hun har været pylret, den lille fis :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det min til at måtte tage afsked herinde og fortsætte i tumlinge smalltalk i morgen. Tænk min lille prinsesse allerede fylder 1 år i morgen :wub

Stort tillykke med Silke Elia!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang mandag, endnu engang forfra med putning UDEN vipning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft for en skod nat altså..

Jeg prøver at skubbes Theos natamninger, så vi forhåbenligt at få antallet reduceret. Han vil gerne ammes ca. kl. 00, 02.30 og 05. (GAB!!!)

Kan ofte skubbe den første til kl. 01. I nat meldt han dig så endda selv første lige lidt i 01. Kunne ikke skubbe den yderligere. Han vågner så igen allerede kl. 02. Jeg kæmper og kæmper for at få ham til at finde ro. Det lykkes, men kun en halv time. Så jeg prikker til A og får ham til at forsøge. Det resulterer så i max vågen baby. Han var så svært at få til at sove igen. Det lykkedes først omkring kl. 04..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft for en skod nat altså..

Jeg prøver at skubbes Theos natamninger, så vi forhåbenligt at få antallet reduceret. Han vil gerne ammes ca. kl. 00, 02.30 og 05. (GAB!!!)

Kan ofte skubbe den første til kl. 01. I nat meldt han dig så endda selv første lige lidt i 01. Kunne ikke skubbe den yderligere. Han vågner så igen allerede kl. 02. Jeg kæmper og kæmper for at få ham til at finde ro. Det lykkes, men kun en halv time. Så jeg prikker til A og får ham til at forsøge. Det resulterer så i max vågen baby. Han var så svært at få til at sove igen. Det lykkedes først omkring kl. 04..

vi har også skod nætter for tiden med meget urolig baby! det er til at blive gak i hovedet af!!! forstår dig så godt søde!! ahhhh :shooter :shooter

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har også skod nætter for tiden med meget urolig baby! det er til at blive gak i hovedet af!!! forstår dig så godt søde!! ahhhh :shooter :shooter

:kram

Vi har bare haft det sådan her længe! Ih :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare haft det sådan her længe! Ih :(

her har det stået på i snart 4mdr.... er inde ved Luna mellem 3 og 7 gange hver nat!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thea har sovet 11 timer i nat uden en eneste opvågning!! :o det er første gang nogensinde at hun sover i mere end 5 timer i træk, normalt skal jeg ind til hende 2-3 gange i løbet af en nat. og hun var ikke engang sulten da hun vågnede :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et styks snottet Ida, sidste og eneste gang hun ellers har været snottet endte hun med at få to tænder.

Venter spændt på om det er DP-start(snart 14dage siden dp-start) eller om det er flere tænder der er på vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER